معرفی 10 گوشی برتر اندروید از نظر صفحه کلید فیزیکی

معرفی ۱۰ گوشی برتر اندروید از نظر صفحه کلید فیزیکی

اگر شما نمی توانید از گوشی های لمسی استفاده کنید می توانید از گوشی های دارای صفحه کلید فیزیکی استفاده کنید. اکثر تولیدکنندگان دیگر این نوع گوشی ها را تولید نمی کنند بنابراین در صورت خرابی ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید.

۱۰ گوشی برتر از نظر صفحه کلید

Top 10 Android smartphones with physical QWERTY keyboards

محتوای این پست بروزرسانی شده است.

امروزه سازندگانی گوشی بزرگ ساخت گوشی های دارای صفحه کلید QWERTY فیزیکی را دوست ندارند اما هنوز هم کاربرانی وجود دارند که اینگونه گوشی های هوشمند را دوست داشته باشند. اگر دوست دارید دوست دارید هنگام کار با گوشی دکمه های صفحه کلید را در زیر انگشتان خود حس کنید از گوشی هایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد و جزء بهترین گوشی های دارای صفحه کلید است می توانید استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم قبل از خرید از روش های فهمیدن دست دوم بودن گوشی استفاده کنید.

10 گوشی برتر از نظر صفحه کلید

گوشی Blackberry Priv

BlackBerry یکی از شرکت هایی است که بعدها در زمینه گوشی های هوشمند تجاری محور یا صفحه کلیدهای فیزیکی مشهور شد و Blackberry Priv یکی از این محصولات است. در زیر صفحه نمایش Blackberry Priv یک صفحه کلیدQWERTY  قرار گرفته است و دلیل این نام گذاری هم بدان علست است که حروف QWERTY در این صفحه کلیدها کنار هم چیده شده است. در این صفحه کلید یک Trackpad و چند کلید قابل برنامه نویسی مختلف برای راه اندازی برنامه ها و تغییر موقعیت آن ها در صفحه نمایش واقع شده است. شما می توانید به صفحه کلید مجازی نیز سوئیچ کنید. صفحه نمایش این گوشی ۵.۴ اینچی است و دارای رزولوشن ۵۴۰ و چیپست قدرتمند Qualcomm MSM8992 Snapdragon 808، ۳ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی است.

گوشی Blackberry Priv

گوشی LG Mach

گوشی LG Mach که از اندروید ۴.۰ پشتیبانی می کند یکی دیگر از گوشی های دارای صفحه کلید است که از پردازنده دو هسته ای ۱.۲ گیگاهرتزی و باتری ۱۷۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می کند. صفحه نمایش این گوشی ۴ اینچی بوده و دارای رزولوشن ۸۰۰×۴۸۰ پیکسلی است. دقیق ترین روش های تشخیص گوشی اصل از تقلبی سامسونگ، آیفون اپل و.. را بشناسید.

گوشی LG Mach

گوشی Samsung Galaxy Stratosphere 2

گوشی Samsung Galaxy Stratosphere 2 که طراحی آن مجدد انجام شده است یکی دیگر از گوشی های دارای صفحه کلید QWERTY است که دارای اندروید ۴.۱ و وزن ۱۴ گرمی است. این گوشی از باتری ۱۸۰۰ میلی آمپر ساعت استفاده می کند و دارای پردازنده دو هسته ای ۱.۲ GHz SoC می باشد.

گوشی Samsung Galaxy Stratosphere 2

گوشی Samsung Galaxy S Relay 4G

گوشی Samsung Galaxy S Relay 4G نسبت به مورد قبلی که بررسی شد ظرافت بیشتر و منحنی های منحصر به فرد دارد، رله آن کمی باریکتر است و از باتری ۱۸۰۰ میلی آمپر ساعت استفاده می کند. اندروید مورد استفاده توسط این ۴.۱ بوده و از پردازنده ۱.۵ گیگاهرتزی استفاده می کند.

گوشی Samsung Galaxy S Relay 4G

گوشی Motorola Droid 4

گوشی دارای صفحه کلید Motorola Droid 4 از لحاظ ظاهر بسیارزیباست. صفحه نمایش این گوشی ۴ اینچ بوده و دارای رزولوشن ۹۶۰×۵۴۰ پیکسل می باشد علاوه بر این ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین ۸ مگاپیکسلی، ۱ گیگابایت رم، باتری ۱۷۸۵ میلی آمپر ساعته، ۱۷۹ گرم وزن و اندروید ۴.۱ می باشد.

گوشی Motorola Droid 4

گوشی LG Optimus F3Q

گوشی LG Optimus F3Q که همانطور که از نام آن پیداست محصولی از ال جی است که دارای صفحه کلید فیروزه ای می باشد. این گوشی از پردازنده ۲ هسته ای ۱.۲ گیگاهرتزی و رم ۱ گیگابایتی، ۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی، باتری ۲۴۶۰ میلی آمپر ساعتی، اندروید ۴.۱ استفاده می کند.

گوشی Motorola Photon Q 4G LTE

گوشی LG Enact

گوشی LG Enact از بسیاری جهات شبیه به گوشی LG Optimus F3Q استاز طراحی تا پردازنده، رم و عمر باتری شبیه به هم هستند. با این حال به جای صفحه کلید فیروزه ای شما شاهد صفحه کلید مشکی و نقره ای هستید. این گوشی دارای صفحه کلید نیز از اندروید ۴.۱ استفاده می کند.

گوشی LG Enact

گوشی Motorola Photon Q 4G LTE

گوشی Motorola Photon Q 4G LTE نیز دارای صفحه کلید QWERTY، وزن ۱۷۰ گرمی، صفحه نمایش ۴.۳ اینچی، رزولوشن ۹۶۰×۵۴۰، گلس مقاوم ضد خش، پردازنده ۲ هسته ای ۱.۵ گیگاهرتزی، اندروید ۴.۱، ۱ گیگابایت رم، ۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی، دوربین ۸ مگاپیکسلی با فلش LED، پشتیبانی از ۴G LTE و microSD است. در مورد تفاوت ها و تشخیص تاچ با ال سی دی و گلس گوشی بیشتر بخوانید.

گوشی Motorola Photon Q 4G LTE

گوشی BlackBerry Q10

گوشی BlackBerry Q10 یکی دیگر از گوشی های دارای صفحه کلید است که نباید از قلم انداخت، طراحی مدرن و براق با صفحه کلید راحت و رضایت بخش ادغام شده است.

گوشی BlackBerry Q10

گوشی BlackBerry Passport

یکی از گوشی های دارای صفحه کلید ارزان گوشی BlackBerry Passport است که کیفیت تماس عالی دارد.صفحه کلید این گوشی از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند.

گوشی BlackBerry Passport

در مورد عوامل کاهش طول عمر باتری گوشی و راه های جلوگیری از آن را بیشتر بدانید.


در لیست زیر شما ۱۰ گوشی Smartphone که از نظر صفحه کلید برتر هستند را مشاهده خواهید کرد:

گوشی BlackBerry Torch 9800

گوشی BlackBerry Torch 9800

گوشی LG Quantum

گوشی LG Quantum

گوشی Samsung Galaxy Indulge

گوشی Samsung Galaxy Indulge

گوشی HTC Evo Shift 4G

گوشی HTC Evo Shift 4G

گوشی Samsung Epic 4G

گوشی Samsung Epic 4G

گوشی T-Mobile Sidekick 4G

گوشی T-Mobile Sidekick 4G

گوشی T-Mobile myTouch 3G Slide

گوشی T-Mobile myTouch 3G Slide

گوشی HTC Merge

گوشی HTC Merge

گوشی Motorola Droid 2 Global

گوشی Motorola Droid 2 Global

گوشی Motorola Droid Pro

گوشی Motorola Droid Pro

نظرات و پیشنهادات شما؟

آیا شما دوست دارید از گوشی های لمسی استفاده کنید یا گوشی های دارای صفحه کلید؟ شما کدام یک از گوشی های دارای صفحه کلیدی که امروز در انزل وب به شما معرفی کردیم را می پسندید؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

۱۲ گجت برتر سال ۲۰۱۱

نظرات