معرفی 10 گوشی برتر لمسی سال 2011 که تا به حال به خود دیده اید!

معرفی ۱۰ گوشی برتر لمسی سال ۲۰۱۱ که تا به حال به خود دیده اید!

گوشی های دارای صفحه کلید دیگر از م افتاده است و کمتر سازنده ای به تولید این دسته از گوشی ها می پردازند. امروزه ما شاهد گوشی های لمسی هستیم که دارای صفحه کلید مجازی می باشند. شما با تپ کردن و ضربه زدن به صفحه نمایش گوشی خود می توانید دستورات مورد نظر خود را اعمال کنید. امروز در انزل وب قصد داریم ۱۰ مورد از گوشی های برتر لمسی سال ۲۰۱۱ را به شما معرفی کنیم.

۱۰ گوشی برتر لمسی سال ۲۰۱۱

The Best Touch-Screen Phones

محتوای این پست بروزرسانی شده است.

این روزها گوشی های لمسی با کیفیت بالا جای خود را به گوشی های دارای صفحه کلید داده اند. معرفی اولین گوشی آیفون به سال ۲۰۰۷ برمی گردد که با صفحه لمسی خود انقلابی در صنعت گوشی های همراه به وحود آورد. صفحه مایش آیفون ۳.۵ اینچ بود و قابلیت چند لمسی داشت و از زوم کردن، طراحی خوب، رابط کاربری دوستانه و غیره پشتیبانی می کرد. بعد از آن هر تولید کننده گوشی همراهی تمرکز خود را روی ساخت گوشی های لمسی گذاشتند که برخی از آنها موفق شدند و برخی های دیگر نه. برای مثال BlackBerry Storm که اولین گوشی لمسی RIM بود رابط کاربری لمسی نامناسبی داشت و کار کردن با آن سخت بود. از آن پس ما شاهد گوشی های لمسی بسیار زیادی بودیم. پس از معرفی ۱۰ گوشی برتر از نظر صفحه کلید این بار ۱۰ گوشی برتر لمسی سال ۲۰۱۱ را به شما معرفی خواهیم کرد. پیشنهاد می کنیم قبل از خرید از روش های فهمیدن دست دوم بودن گوشی استفاده کنید.

 Apple iPhone 4 – برترین گوشی سال ۲۰۱۱

از مزایای گوشی آیفون ۴ اپل می توان به صفحه نمایش عالی، طراحی خوب، پردازنده سریع، ده ها برنامه، تجربه رسانه ای بی نظیر، دوربین عالی اشاره کرد و از معایب آن می توان به مشکلات دریافت سلولی، تماس ویدیویی محدود اشاره کرد.

 Apple iPhone 4 - برترین گوشی سال 2011

HTC Inspire- بهترین گوشی سال ۲۰۱۱

گوشی HTC Inspire 4G یکی دیگر از بهترین گوشی های سال ۲۰۱۱ بود که دارای قیمت کمی بود و از قابلیت ها و برنامه های داخلی زیاده بهره می برد. از معایب این گوشی می توان به سرعت ۴G و محدودیت سفارشی سازی اندروید اشاره کرد.

HTC Inspire- بهترین گوشی سال 2011

بهترین گوشی سال ۲۰۱۱ – Motorola Atrix

گوشی Motorola Atrix 4G بسیار سریع و قدرتمند بود و صفحه نمایشی عالی داشت. با استفاده از این گوشی شما می توانستید گوشی خود را به یک کامپیوتر دسکتاپ یا لپ تاپ تبدیل کنید. از معایب این گوشی می توان به قیمت بسیار بالای آن اشاره کرد.

بهترین گوشی سال 2011 - Motorola Atrix

اولین گوشی وایمکس و بهترین گوشی سال ۲۰۱۱ – HTC EVO

HTC EVO اولین گوشی وایمکسی بود که دارای مرورگر وب و فلش عالی بود، صفحه نمایش ۴.۳ اینچی آن فوق العاده بود و دو دوربینه بود و از مد هات اسپات وای فای بهره می برد. شما می توانید با استفاده از این گوشی اینترنت گوشی خود را با لپ تاپ تان به اشتراک بگذارید. از معایب این گوشی می توان به عمر باتری کم و پوشش محدود ۴G اشاره کرد.

اولین گوشی وایمکس و بهترین گوشی سال 2011 - HTC EVO
T-Mobile G2x With بهترین تلفن همراه سال ۲۰۱۱

از مزایای T-Mobile G2x که یکی از بهترین گوشی های سال ۲۰۱۱ بود می توان به ظاهر خوب، رابط کاربری واضح،قابلیت های رسانه ای عالی از جمله آینه سازی ۱۰۸۰p HDMI اشاره کرد و از معایب آن می توان به وضوح تصویر که می توانست بیشتر باشد اشاره کرد.

 T-Mobile G2x With بهترین تلفن همراه سال 2011

HTC Sensation – برترین گوشی که سال ۲۰۱۱ به خود دید

گوشی HTC Sensation دارای مزایایی همچون صفحه نمایش با کیفیت، زیبا، بزرگ، عملکرد مرور وب عالی، ظاهری خود، پوسته اندروید کاربردی و دارای معایبی همچون مشکل در ضبط ویدیو ۱۰۸۰p، شماره گیری صوتی روی بلوتوث اشاره کرد.

HTC Sensation - برترین گوشی که سال 2011 به خود دید

گوشی Motorola Droid محبوبترین گوشی بازار ۲۰۱۱

گوشی Motorola Droid X دارای پردازنده فوق العاده قوی، مد هات اسپات وای فای، شماره گیری ویس بلوتوث، بدون نویز می باشد و از معایب آن می توان به عدم پخش محتوای HD با کابل HDMI و عدم وجود روشی برای غیرفعال کردن Blur و بزرگ بودن این گوشی اشاره کرد.

گوشی Motorola Droid محبوبترین گوشی بازار 2011

گوشی HTC Thunderbolt

گوشی HTC Thunderbolt دارای سرعت اینترنت باور نکردنی، صفحه نمایش عالی، رابط کاربری زیبا، همگام سازی صدا و دیتا و فضای ذخیره سازی کم، باتری ضعیف، اشکالات گاه به گاه می باشد و کمی سنگین نیز هست.

گوشی HTC Thunderbolt

بهترین گوشی موبایل Samsung Droid

گوشی Samsung Droid Charge دارای عملکرد بسیار سریع، صفحه فوق العاده، دوربین عکاسی . فیلمبرداری می باشد اما عمبر باتری فوق العاده نیست و بنچمارک های پردازش قدیمی تر از رقبا می باشد.

بهترین گوشی موبایل Samsung Droid

گوشی Samsung Galaxy S

گوشی Samsung Galaxy S II دارای پردازشگر سریع، سرعت اینترنت ۴G، صفحه نمایش و دوربین عالی، آخرین نسخه اندروید می باشد اما بسیار گران است و رزولوشن صفحه نمایش بسیار خوب نیست و فاقد فروشگاه فیلم می باشد.

گوشی Samsung Galaxy S

در آخر پیشنهاد می کنیم دقیق ترین روش های تشخیص گوشی اصل از تقلبی سامسونگ، آیفون اپل و.. را بشناسید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در پست امروز انرل وب ما ۱۰ مورد از بهترین و برترین گوشی های لمسی دنیا در سال ۲۰۱۱ را به شما معرفی کردیم، اگر شما گوشی لمسی دیگری می شناسید که در لیست امروز انزل وب نبوده است می توانید آن را همراه با نظرات و پیشنهادات خود در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

نظرات