Xbox 720

آیا دستگاه ایکس باکس ۷۲۰ (Xbox 720) در ویندوز ۸ اجرا می شود؟

طبق گفتگویی که IGN با معاون پیشین مایکروسافت داشته است بیان شد که رابط کاربری جدید این کنسول شبیه به سیستم عامل ویندوز ۸ خواهد بود و حتی در مورد پشتیبانی از یک صفحه نمایش لمسی صحبت کرد.

شایعه : ویندوز ۸ بازی های Xbox720 را اجرا می کند؟

Will the Xbox 720 run Windows 8?

محتوای این پست بروزرسانی شده است.

ایکس باکس جدید که در واقع Xbox 720 ( ایکس باکس ۷۲۰) نام دارد محصول نهایی مایکروسافت است که در اوایل سال ۲۰۱۳ وارد بازار می شود. طبق جدیدترین اسناد منتشر شده انتظار می رود دستگاه ایکس باکس ۷۲۰ دارای مشخصات زیر باشد:

  • پردازنده X86 که هسته ها در فرکانس ۲ گیگاهرتز اجرا می شوند.
  • پردازنده گرافیکی AMD با ۶۴ واحد محاسباتی که با فرکانس ۱ گیگاهرتز کار می کند.
  • عملکرد ۴ تا ۶ بیشتر از ایکس باکس ۳۶۰
  • ۴ گیگابایت حافظه DDR4
  • سازگاری با پردازنده های قبلی
  • این سیستم از پارتیشن های کوچکتر CPU و GPU استفاده می کند و همیشه بازی ها و برنامه ها را در پردازنده ARM/x86 اجرا می کند و ۴۸ واحد محاسبات پردازنده گرافیکی با ۵۰۰ مگاهرتز کار می کند.
  • پشتیبانی از USB 3.0, WiMax, W-HDMI, HDMI, DisplayPort, Gigabit Ethernet, PCI-E, SATA, 802.11n WiFi
  • مجموع برق مصرفی ۱۲۰ وات
  • ذخیره سازی فلش
  • درایو بلو ری

اجرای ایکس باکس 720 در ویندوز 8

آموزش تصویری نحوه نصب و راه اندازی کنسول بازی ایکس باکس (Xbox) را مطالعه بفرمایید.

اجرای ایکس باکس ۷۲۰ در ویندوز ۸، آری یا خیر؟

بعد از اینکه ماه پیش مایکروسافت اعلام کرد ویندوز ۸، بازی ها و پلتفرم های توزیع شده چندرسانه ای Xbox LIVE را پشتیبانی میکند، شایعه ای در حال شکل گیری است که با ویندوز ۸ بتوان بازی های Xbox 360 را اجرا کرد، که این تصوری دور از ذهن نیست برای مثال بازی های Xbox برای پردازشگر های PowerPC مهیا شوند و از یک API که بسیار شبیه DirectX است استفاده کنند. همه میدانیم که ویندوز ۸ بر روی لپ تاپ ها،نوت بوک ها، تبلت ها، موبایل ها و کامپیوتر های شخصی اجرا می شود پس چرا بازی های کنسول PowerPC به آن اضافه نشود؟ همچنین نباید فراموش کرد که  ویندوز ۷ در حال حاضر از Kinect و دسته های بیسیم کنسول Xbox نیز پشتیبانی میکند.

اجرای ایکس باکس 720 در ویندوز 8

تنها چیزی که از ویندور ۸ از  قلم افتاد رابط Xbox Dashboard است که همانطور در تصویر بالا مشاهده میکنید ظاهر ویندوز۸ (سمت چپ) شباهت زیادی با  (سمت راست) Xbox Dashboard update دارد و از آنجایی دستگاه هایی که  Microsoft OS را اجرا میکنند شبیه هم هستند، حتی اگر Xbox 720 ویندوز ۸ را اجرا نکند باز هم چنان شبیه ویندوز ۸ است!

اگر دسته بازی شما کار نمی کند از ۴ روش رفع مشکل شناخته نشدن و کار نکردن دسته بازی در ویندوز ۱۰، ۸ و ۷ استفاده کنید.

اجرای بازی ایکس باکس در ویندوز ۸

یکی از قابلیت های عالی ویندوز ۸ این است که سیستم عامل با ایکس باکس ادغام شده است. مایکروسافت به شما اجازه می دهد بازی های ایکس باکس را روی کامپیوتر خود اجرا کنید. خوشبختانه نحوه اتصال کنسول به لپ تاپ ساده است.

قبل از اینکه شروع کنید، مطمئن شوید با همان اکانت لایو ویندوز که برای ایکس باکس استفاده می کنید به ویندوز ۸ کامپیوتر خود لاگین کرده اید و ایکس باکس و کامپیوتر به یک شبکه وای فای مشابه متصل شده اند.  از صفحه شروع Metro ، Xbox Companion را اجرا کنید. کنسول ایکس باکس خود را روشن کنید. به مسیر Settings > System > Console Settings بروید. Xbox Companion را انتخاب کنید و تنظیمات Xbox Companion را به Available تغییر دهید. در کامپیوتر روی Connect کلیک کنید.

اجرای بازی ایکس باکس در ویندوز 8

در آخر از شما دعوت می کنیم آموزش کامل تمیز کردن دستگاه و لنز پلی استیشن (PlayStation) و ایکس باکس (Xbox) را مطالعه بفرمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب شما نحوه فعال کردن ایکس باکس در ویندوز ۸ را یاد گرفتید، اگر در این زمینه نظر و یا پیشنهادی دارید آن را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش کامل تصویری و گام به گام نصب ویندوز از روی فلش مموری
افزایش اندازه تصاویر پیش فرض ویندوز
افزایش اندازه پیش فرض تصاویر بندانگشتی (Thumbnail) در پوشه ویندوز
ذخیره نتیجه جستجو در ویندوز
دسترسی سریعتر به فایل و پوشه ها با ذخیره نتایج جستجو در ویندوز
مایکروسافت Windows Live و Media Center را در نسخه های نهایی ویندوز ۸ حذف خواهد کرد

نظرات