بررسی Qosmio F750 توشیبا

بررسی Qosmio F750 توشیبا، اولین لپ تاپ سه بعدی جهان بدون نیاز به عینک

شرکت توشیبا لپ تاپ جدید اش را با نام Qosmio F750 معرفی کرده است. این کامپیوتری با نمایشگر سه بعدی است که برای دیدن تصاویر آن نیاز به استفاده از عینک مخصوص ندارید. ‏شرکت توشیبا یکی از شرکتهای ساخت نمایشگرهای سه بعدی است که نیاز به عینک مخصوص ندارند و قبلا نمایشگر ساخت این شرکت را روی نیتندو ۳DS دیده بودیم. حالا این نخستین لپ تاپ در جهان است که به چنین نمایشگری مجهز شده است. ‏این نمایشگر ۱۵.۶ اینچی با کیفیت تمام اچ دی می تواند تصاویر دو بعدی و سه بعدی را همزمان نشان بدهد. یک دوربین اچ دی هم در این لپ تاپ قرار داده شده که حرکات شما زیر نظر میگیرد و تصاویر سه بعدی را مناسب با زاویه دیدتان تنظیم می کند. ‏این لپ تاپ از ماه اگوست واراد بازار خواهد شد. ‏

عرضه‌ نخستین لپ‌ تاپ سه‌ بعدی بدون نیاز به عینک توسط توشیبا

Toshiba Qosmio F750 Laptop With 3D Screen

محتوای این پست بروزرسانی شده است.

قبل از اینکه در مورد خود لپ تاپ صحبت کنید بیاید به تکنولوژی سه بعدی نگاهی گذرا داشته باشیم . در صفحه نمایش این لپ تاپ از عدسی های سه بعدی و لنزهای زاویه دار استفاده شده است تا پرسپکتیوها را برای هر چشم جدا کند و کاربر نیازی به استفاده از عینک برای مشاهده تصاویر سه بعدی نداشته باشد و کاربر بتواند به صورت طبیعتی تر و راحت تر تصاویر را مشاهده کند. برای ایجاد یک تصویر سه بعدی بدون استفاده از عینک، چشم چپ باید تصاویر را کمی متفاوت تر از چشم راست مشاهده کند، به همینجهت از عدسی های خاص استفاده شده است تا مکان قرارگیری کاربر تاثیری در دید درست تصاویر نداشته باشد و چون تصاویر دریافت شده از چشم راست و چپ با هم متفاوت هستند افکت سه بعدی ایجاد می شود. شما می توانید نقد و بررسی Asus U46E-BAL5 لپ تاپ جدید Asus را هم مطالعه بفرمایید.

عرضه‌ نخستین لپ‌ تاپ سه‌ بعدی بدون نیاز به عینک توسط توشیبا

مشخصات لپ تاپ توشیبا کاسمیو Toshiba Qosmio F750

لپ تاپ سه بعدی Qosmio F750 دارای صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی، فول اچ دی، کارت گرافیک انویدیا جیفورس GT 540M، پردازنده Core i7، ۶ گیگابایت رم، ۶۴۰ گیگابایت فضای هارد می باشد. برای استفاده از لپ تاپ سه بعدی Qosmio F750 شما نیازی به پوشیدن عینک ندارید و می توانید به دنیای سه بعدی توشیبا قدم بگذارید. شما به صورت همزمان می توانید تصاویر دو بعدی و سه بعدی را با هم تماشا کنید. به طور مثال برای سرچ در اینترنت می توانید از تصاویر دو بعدی استفاده کنید و برای مشاهده کلیپ ها از تصاویر سه بعدی استفاده کنید.

مشخصات لپ تاپ توشیبا کاسمیو Toshiba Qosmio F750

توشیبا در طراحی این لپ تاپ سه بعدی خود از رنگهای مشکی و قرمز استفاده می کند. نوار کنترل این لپ تاپ ۷ دکمه تاچ دارد که دسترسی کاربر به قسمت بالایی صفحه کلید را ساده تر می کند. با استفاده از کلیدهای میانبر چند رسانه ای شما می توانید قابلیت سه بعدی را مدیریت کنید.

مشخصات لپ تاپ توشیبا کاسمیو Toshiba Qosmio F750

شما می توانید با استفاده از کابل HDMI لپ تاپ را به تلویزیون وصل کنید و با افراد خانواده خود به تماشای فیلم های سه بعدی مورد علاقه خود بپردازید. علاوه بر این با استفاده از پردازنده اینتل و کارت گرافیک جیفورس انویدیا شما می توانید نرم افزارها و بازی هایی که به پردازش سنگین نیاز دارند را به راحتی اجرا کنید.

مشخصات لپ تاپ توشیبا کاسمیو Toshiba Qosmio F750

همچنین در این لپ تاپ اسپیکر استریو داخلی تعبیه شده است که می توانید به کمک آن صداهای بدون نویز و اعوعاج را گوش دهید و با استفاده از فناوری Dolby Advanced می توانید صداهای فراگیر را گوش دهید به طوری که احساس می کنید در وسط صحنه فیلم قرار گرفته اید. در سمت چپ لپ تاپ شما پورت های USB 2.0، VGA و HDMI را خواهید یافت. در جلو یک کارت خوان SDXC وجود دارد در حالی که جک های هدفون و میکروفون در سمت راست قرار گرفته است.

مشخصات لپ تاپ توشیبا کاسمیو Toshiba Qosmio F750

پردازنده ۴ هسته ای i7-2630QM از ۸ هسته محازی پشتیبانی می کند و به صورت پیش فرض از فرکانس ۲ گیگاهرتز و فرکانس توربو ۲.۹ گیگاهرتز استفاده می کند.

مشخصات لپ تاپ توشیبا کاسمیو Toshiba Qosmio F750

با استفاده از ۶ گیگابایت رم و ۶۵۰ گیگابایت هارددیسک که دارای سرعت چرخش ۵۴۰۰ دور در دقیقه است شما می توانید اطلاعات خود را ذخیره کنید. بلوتوث ۳ و وای فای N و همپنین وب کم HD در این لپ تاپ وجود دارد.

مشخصات لپ تاپ توشیبا کاسمیو Toshiba Qosmio F750

در آخر با پرینتر های سه بعدی در خانه محصولات مورد نیاز خود را تولید کنید!

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب ما اولین لپ تاپ سه بعدی توشیبا یعنی Qosmio F750 را به شما معرفی کردیم، اگر شما تجربه استفاده از این لپ را دارید می توانید نظر خود را در مورد این لپ تاپ توشیبا در بخش دیدگاه زیر با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

لپ تاپ های جدید در بازار ایران – سری۴
انزل وب
لپ تاپ های جدید در بازار ایران – سری۳

نظرات