نقد و بررسی دوربین فیلمبرداری، هندی کم سونی مدل HDR-PJ50E

نقد و بررسی دوربین فیلمبرداری، هندی کم سونی مدل HDR-PJ50E

در سالهای اخیر، دوربین های فیلمبرداری به دلیل موفقیت هایی که در تکنولوژی های ساخت داشتند ویدیوهای باکیفیت تری را تولید می کنند. شرکت سونی دوربین هندی کم جدید خود را به نام HDR-PJ50E به بازار عرضه کرده است که قابلیت ضبط ویدیو را دارد. در این دستگاه قابلیت های بسیار زیادی وجود دارد اما اگر می خواهید بدانید که دوربین هندی کم HDR-PJ50E ارزش خرید را دارد یا نه ادامه پست امروز انزل وب را مطالعه بفرمایید.

هندی کم جدید سونی با قابلیت ویدیو پروژکتور

Sony HDR – PJ50E Handycam Review

محتوای این پست بروزرسانی شده است.

هندی کم ها دوربین های فیلمبرداری کوچک و آماتوری برای فیلمبرداری و ثبت لحظات زندگی است که در این چند ساله امکانات و قابلیت های جدیدی توسط شرکت های سازنده آن به این دستگاه اضافه شده است. برای دیدن ویدیوهای گرفته شده دو راه بیشتر نیست یکی دیدن در خود دستگاه هندی کم و آن هم در سایزی کوچک که شاید زیاد جذاب نباشد اما کار راه انداز هست. راه دوم صبر کردن تا رسیدن به منزل و انتقال آن به کامپیوتر یا دستگاه پخش ویدیو و تماشای آن. اما سونی که یکی از بهترین برندها در زمینه ساخت هندی کم می باشد راه سومی هم برای دارندگان هندی کم های خود قرار داده و آن دیدن از طریق هندی کم بواسطه ویدیو پروژکتور است.

هندی کم جدید سونی با قابلیت ویدیو پروژکتور

هندی کم HDR-PJ50E سونی این قابلیت را دارد تا فیلم ها را از طریق پروژکتور و بر روی پرده یا دیوار تماشا کرد. این مدل سونی قابلیت فیلمبرداری با کیفیت HD را دارا می باشد و برای ذخیره فیلم یا عکس مجهز به هارد دیسک ۲۲۰ گیگابایتی شده است. این هندی کم دارای ۱۲X زوم بوده و تقویت کننده صدا جهت کیفیت بالاتر را داراست. HDR-PJ50E علاوه بر فیلمبرداری امکان عکسبرداری با کیفیت ۷٫۱ مگاپیکسل را دارد. پروژکتور این دستگاه دقیقا پشت LCD آن تعبیه شده و می تواند تا فاصله سه متری تصاویر را به اندازه ۶۰ اینچ به نمایش گذارد. ۲ روش ساخت دوربین دید در شب با گوشی و دوربین دیجیتال در خانه را یاد بگیرید.

طراحی زیبای دوربین هندی کم HDR – PJ50E

دوربین هندی کم HDR – PJ50E سونی دارای طراحی  و کیفیت ساخت بسیار بالایی می باشد، این دوربین سونی دارای یک طراحی مشکی براق با سایه های نقره ای است. در جلو دوربین لنز اپتیکال و فلش LED وجد دارد. دکمه زوم، دکمه گرفتن عکس، اسلات فلش همگی در سمت بالا قرار دارد و دکمه های استارت / استوپ ضبط ویدیو در پشت دوربین فیلمبرداری قرار دارد.

طراحی زیبای دوربین هندی کم HDR – PJ50E

صفحه نمایش دوربین هندی کم به یک طرف باز می شود و همچنین دکمه پروژکتور، پلی و پاور در این قسمت قرار داده شده است. دکمه های اتصال نیز در داخل قرار گرفته اند. پورت مینی HDMI، microUSB، میکروفن نیز در بخش داخلی قرار گرفته است اما برای این دوربین هندی کم کابل HDMI یا microUSB عرضه نمی شود و شما باید به طور جداگانه خریداری کنید. دکمه فوکوس پروژکتور در بالای صفحه شناور قرار دارد در حالی که در پایین آن اسلات کارت MicroSD را مشاهده خواهید کرد.

پورت های اتصال موجود در هندی کم سونی

پورت شارژ در گوشه کناری قرار داده شده است اما هیچ مکانیسم حفاظتی ندارد. دکمه فیدبک برای فوکوس و کلیک کردن به خوبی کار می کند. دوربین هندی کم HDR – PJ50E دارای وزن ۱ کیلوگرم است و دارای باتری و هارد نیز می باشد اما وقتی که آن را در دست می گیرید احساس سنگینی نمی کنید. صفحه نمایش تا ۱۸۰ درجه در جهت جلو و تا ۹۰ درجه به سمت عقب چرخانده می شود که در کل ۲۷۰ درجه چرخش را برای شما فراهم می آورد. طراحی ساخت خوب است و مانند اکثر دوربین های هندی کم استاندارد است. ۱۰ روش نصب و مخفی کردن دوربین مداربسته در فضای آزاد را مطالعه بفرمایید.

پورت های اتصال

قابلیت های دوربین فیلمبرداری سونی مدل HDR PJ50E

این دوربین هندی کم دارای سنسور Exmor R CMOS و لنز Sony G Lens است که دارای ضخامت ۲۹.۸ میلی متری است، دوربین عکاسی ۷.۱ مگاپیکسب و دارای رزولوشن ۳۰۷۲×۲۳۰۴ پیکسل می باشد. شما امکان زوم ۱۲ برابری اپتیکال و زوم ۱۶۰ برابری دیجیتال و استفاده از هارد ۲۲۰ گیگابایتی و پشتیبانی از کارت SD، ۶۴ گیگابایتی را دارید. تکنولوژی Dolby Digital با ۵.۱channel MIC و صفحه نمایش پنل لمسی LCD، ۳ اینچی با نرخ ۱۶:۹ را می توانید در این هندی کم سونی استفاده کنید. به عنوان بخشی از قابلیت ها، دوربین هندی کم دارای تکنولوژی Optical SteadyShot است که نحوه تثبیت تصویر را ساده می کند.

قابلیت ها

این دستگاه دارای ویژگی های تشخیص چهره و تشخیص لبخند است که به ترتیب در مربع های سفید و نارنجی ظاهر می شود. این دوربین همچنین دارای تکنولوژی x.v. colour است که مطابق با xvYCC است که یک استاندارد بین المللی برای فضای رنگی مورد استفاده در فیلم است که بر روی پردازنده Bionz کار می کند.

رابط کاربری دوربین خانگی HDR PJ50E سونی

رابط کاربری دوربین هندی کم HDR – PJ50E دارای رابط کاربری بسیار ساده ای است که صفحه نمایش لمسی با میزان پاسخ دهی خوبی را ارائه می دهد. با باز کردن صفحه شناور شما به حالت فیلمبرداری می روید و دکمه های زوم، آیکن ضبط روی صفحه نمایش نشان داده می شود. این منو شامل ۶ آیکن است. این منو شامل گزینه های حالت عکسبرداری، تنظیمات دوربین/ میکروفن، کیفیت/ اندازه تصویر، عملکرد پخش، عملکرد ویرایش / کپی و تنظیم است. شما حتی در حالت پروژکتور می توانید حالت های مختلف و تنظیمات را تغییر دهید.

رابط کاربری

در آخر از شما دعوت می کنیم آموزش تصویری نصب دوربین مدار بسته بیسیم و سیم دار دیجیتال در منزل و محل کار را مطالعه بفرمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب سعی کردیم در مورد دوربین HDR – PJ50E و قابلیت های آن صحبت کنیم، چنانچه نظر یا پیشنهادی در این رابطه دارید می توانید در بخش دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

انزل وب
۱۰ کامپیوتر با طراحی و ظاهر عجیب
انزل وب
سونی در حال توسعه باتری هایی برای تولید انرژی از کاغذ باطله است
انزل وب
۱۰ دوربین دیجیتال برتر سال ۲۰۱۱
لپ تاپ های جدید در بازار ایران – سری۲

نظرات