LOK-IT، فلش درایو یا گاو صندوقی امن برای ذخیره اطلاعات شما!

LOK-IT، فلش درایو یا گاو صندوقی امن برای ذخیره اطلاعات شما!

LOK-IT یک فلش درایو بسیار امن است که از یک PIN پد onboard کاملا مستقل از پلتفرم استفاده میکند. این فلش درایو مطابق استاندارد های دولتی برای  امنیت فیزیکی ساخته شده است. این فلش از هیچ درایور یا نرم افزاری استفاده نمیکند و وقتی که قفل میشود، با دنیای خارج از خود هیچ ارتباطی ندارد، از این رو هیچ هکری نمیتواند به این فلش نفوذ کند.

LOK-IT، فلش درایو یا گاوصندوق!

LOK-IT Secure Flash Drive

محتوای این پست بروزرسانی شده است.

اکثر ما با دستگاه های خود پرداز یا درب بازکن گاراژ استفاده کرده ایم و پین های عددی را لمس کرده ایم. LOK-IT فلش مموری امن است که همان نوع امنیت را برای درایو USB شما به ارمغان می آورد. پس از وارد کردن پین در صفحه کلید فلش، شما می توانید مانند سایر فلش ها از LOK-IT استفاده کنید.  وقتی که فلش را از پورت USB جدا می کنید باز به طور خودکار فلش قفل می شود. برای استفاده از این فلش هیچ نرم افزاری لازم نیست و این بدان معناست که این فلش به طور کامل با هر دستگاهی که با پورت USB2.0 سازگار است کار می کند. با ۳ روش حل مشکل خالی نشان دادن فلش مموری پر و عدم نمایش اطلاعات آن آشنا شوید.

معرفی فلش درایو امن LOK-IT

نحوه استفاده از فلش LOK-IT

شما می توانید LOK-IT را با ظرفیت های ۴ گیگابایتی، ۸ گیگابایتی و ۱۶ گیگابایتی خریداری کنید. نحوه استفاده از این فلش بسیار ساده است شما دکمه کلید را نگه می دارید تا نور قرمز به سبز تغییر کند بعد پین مورد نظر خود را که ۷ تا ۱۵ رقم است را وارد می کنید. پین های تکراری و پشت سرهم مانند ۱۱۱۱۱۱۱ یا ۱۲۳۴۵۶۷ مجاز نیستند. پس از وارد کردن پین دکمه کلید را فشار دهید و پین را دوباره وارد کنید و یکبار دیگر دکمه کلید را فشار دهید. تا قفل فلش باز شود. فلش را به کامپیوتر وصل کنید و مانند فلش های دیگر از آن استفاده کنید. اگر شما در ظرف مدت ۳۰ ثانیه (بعد از ورود پین) فلش را به دستگاه خود وصل نکنید  فلش دوباره قفل خواهد شد.

نحوه استفاده از فلش LOK-IT

وقتی که فلش قفل می شود هیچ راهی برای دسترسی به اطلاعات آن وجود ندارد مگر اینکه به طور فیزیکی اجزای داخلی آن برداشته شود. این فلش همچنین دارای محفظه مقاومی است و در برابر گرد و غبار و آب مقاوم است. یک ترشه رمزگذاری داخلی نیز وجود دارد که توسط پوشش اپوکسی محافظت می شود. وقتی که شما پین را وارد می کنید در واقع تراشه رمزگذاری شده را باز می نید تا اطلاعات را در آن ذخیره کنید.

نحوه استفاده از فلش LOK-IT

شما تا ۱۰ بار می توانید پین اشتباه به فلش بدهید، اما بعد از ده بار اگر باز هم پین را اشتباه وارد کنید LOK-IT از یک پین جدید استفاده می کند به طوری که شما می توانید دستگاه را مجددا استفاده کنید اما اطلاعات موجود در آن قابل بازیابی نیستند. پس از ۶ بار تنظیم مجدد پین، فلش کاملا غیرقابل استفادده می شود. اگر شما ین خود را فراموشش کرده اید می توانید ۱۰ بار پین اشتباه وارد کنید و مجددا پین جدیدی را برای خود تنظیم کنید. با ۸ روش رفع مشکل عدم شناسایی هارد اکسترنال و فلش مموری در تلویزیون هوشمند آشنا شوید.

مشخصات فلش LOK-IT

  • سیستم عامل های سازگار: Windows Vista, Windows XP, Linux, Mac OS, Windows 7
  • موراد استفاده: Business, Personal, Enterprise, Professional
  • ظرفیت ذخیره سازی: ۴,۸,۱۶GB
  • پشتیبانی فنی: Online and email

مشخصات فلش LOK-IT

در آخر از شما دعوت می کنیم ۱۰ علت کار نکردن و دلایل سوختن فلش مموری را بررسی کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز ما یکی از امنترین فلش مموری های موجود را به شما معرفی کردیم، نظر شما در مورد LOK-IT چیست؟ به نظر شما نقطه قوت و نقطه ضعف این فلش مموری چیست؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

نظرات