نقد و بررسی فلش درایو ما فوق صوت Supersonic Express محصولی از پاتریوت

نقد و بررسی فلش درایو ما فوق صوت Supersonic Express

Supersonic Express که بتازگی توسط Patriot Memory ارائه شده است یک فلش درایو USB 3.0 باقیمت مناسب و طراحی زیباست. ظریفت ذخیره سازی این فلش ۳۲GB است که به غیر از پورت USB 3.0 با پورت های USB 2.0/1.1 نیز کار میکند، همچنین کانکتور Supersonic Express بصورت کشویی است. این فلش از قابلیت خواندن اطلاعات تا ۶۰MB  برثانیه و سرعت نوشتن اطلاعات تا ۲۵MB بر ثانیه نیز برخوردار است.

فلش داریو مافوق صوت Patriot Memory

Patriot Supersonic Xpress Flash Memory

اگر شما یک فلش Supersonic Xpress را خریداری کنید یک بسته مقوایی با یک برجستگی پلاستیکی تحویل خواهید گرفت که در داخل آن فلش جاسازی شده است. سرعت خواندن این فلش ۵۰ و سرعت نوشتن آن ۲۰ مگابایت در ثانیه است. در پشت بسته مقوایی شما نموداری مشاهده خواهید کرد که تفاوت بین حداکثر سرعت انتقال در USB 3.0 5120 Mbit/s و USB 2.0 480 Mbit/s را توصیف خواهد کرد. علاوه بر این شما در پشت بسته هشداری مشاهده خواهید کرد که در آن اعلام شده است که ظرفیت درایو بعد از فرمت کمی کاهش پیدا می کند. Supersonic Xpress دارای دو سال گارانتی است که در پشت بسته به صورت واضح نوشته شده است.

فلش داریو مافوق صوت Patriot Memory

پیشنهاد می کنیم علاوه بر نقد و بررسی فلش درایو ما فوق صوت Supersonic Express، نقد و بررسی دوربین فیلمبرداری، هندی کم سونی مدل HDR-PJ50E را مطالعه کنید.

ابعاد و وزن فلش Patriot

فلش درایو Supersonic Xpress دارای طول ۵.۵ سانتی متر و پهنای ۲ سانتی متر و ۰.۹ سانتی متر ارتفاع است اما به خاطر شکل فلش، Supersonic Xpress کوچکتر به نظر خواهد رسید. با توجه به وزن ۱۰ گرمی که این فلش دارد Supersonic Xpress جزء سبک ترین فلش های موجود در بازار است. در مورد نقد و بررسی Asus U46E-BAL5 لپ تاپ جدید Asus بخوانید.

ابعاد و وزن فلش Patriot

کیفیت ساخت پرسرعت ترین فلش مموری دنیا

فلش Supersonic Xpress دارای کیفیت ساخت عالی است. کانکتور فلش توسط سرپوش محافظت شده است. اتصال بسیار دقیق است. در انتهای فلش نور یک چراغ آبی وجود دارد که هنگام استفاده از فلش نور آن چشمک می زند. نقد و بررسی ماوس Arc Touch Mouse مایکروسافت را بخوانید.

کیفیت ساخت پرسرعت ترین فلش مموری دنیا

تست فلش مموری پاتریوت Supersonic Xpress

فلش Supersonic Xpress در سیستمی ه دارای پردازنده Core i7 اینتل، ۲۵۶ گیگابایت هارد SSD و ۱۶ گیگابایت رم بود تست شد. این سیستم برای اورکلاک ۵ گیگاهرتزی طراحی شده است اما برای بنچمارک تنها از فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز در حالت بیکار، ۳.۴ گیگاهرتز در حالت فعال و ۳.۸ گیگاهرتز در حالت توربو استفاده شده است.

تست فلش مموری پاتریوت Supersonic Xpress

CrystalDiskMark یک ابزار بنچمارک است که برای استفاده بسیار ساده است. در این ابزار معیارهای سرعت خواندن و نوشتن بر حسب مگابایت در ثانیه به صورت ترتیبی، عملیات دیسک موازی ۴ کیلوبایتی و تصادفی ۴ کیلوبایتی و ۵۱۲ کیلو بایتی سنجیده شد. امتیاز Supersonic Xpress به تست خواندن / نوشتن تریبی به ترتیب ۶۳ و ۲۵ مگابایت در ثانیه بود. این ارقام نسبت به فلش USB 3.0 کمتر بود. قوی ترین نقطه عملکری فلش مربوط به فلش ۴K بود که امتیاز خواندن ۱۴.۲ را بدست آورد که تمام این ها در فلش ۱۶ گیگابایتی Supersonic Xpress دیده شد. این باعث می شد که کارها سریعتر در فلش نوشته و یا از فلش خوانده شود. متاسفانه امتیاز نوشتن در ۴K بدتر از همه است و دارای تقریبا سرعت ۰.۰۲ مگابایت در ثانیه است.

تست فلش مموری پاتریوت Supersonic Xpress

ATTO Disk Benchmark بنچمارک دیگری است که از آن برای اندازه گیری عملکرد هارد استفاده می شود اما شما می تواید سرعت فلش USB و هارد SSD را هم اندازه گیری کنید. این ابزار سرعت عملکرد دیسک را برای تام اندازه های مختلف فایل اندازه گیری می کند و نتایج سرعت خواندن و نوشتن برای تمام فایل هایی که دارای اندازه های مختلفی هستند را به صورت نموداری میله ای نمایش می دهد. نتایج ATTO برای فلش  Supersonic Xpress ( در مقایسه با CrystalDiskMark که ۶۳ و ۲۰ مگابایت در ثانیه بود) به ترتیب معادل ۵۰ و ۲۰ مگابایت در ثانیه بود.

تست فلش مموری پاتریوت Supersonic Xpress

نظرات و پیشنهادات شما؟

Supersonic Xpress دارای یک فرم فیزیکی عالی است و Supersonic Xpress در مقایسه با فلش های دیگر سرعت فوق العاده بالایی دارد. اگر شما تجربه استفاده از این فلش Patriot را دارید و یا در مورد آن نظر یا پیشنهادی دارید می توانید در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 6 روش کارساز حل مشکل اجرا نشدن فلش پلیر در کروم
۶ روش کارساز رفع مشکل فعال سازی و اجرا نشدن فلش پلیر در کروم
6 روش از بین بردن و حذف ویروس اتوران (Autorun.inf) از فلش و کامپیوتر
۶ روش از بین بردن و حذف ویروس اتوران (Autorun.inf) از فلش و کامپیوتر
آموزش حذف کامل ویروس New Folder.exe از فلش و کامپیوتر ویندوز 10 8 7
۲ روش حذف کامل ویروس New Folder.exe از فلش و کامپیوتر
حل ارور You need to format the disk in drive before you can use it
رفع مشکل پیغام فرمت You need to format the disk فلش مموری و هادر اکسترنال

نظرات