اضافه کردن لینک به قسمت نظرات فیس بوک (Facebook)

اضافه کردن لینک به قسمت نظرات فیس بوک (Facebook)

فیس بوک به شما کمک می کند تا با دوستان، خانواده و شرکای تجاری خود ارتباط برقرار کنید. شاید شما در اینترنت یک لینک جذاب پیدا کنید که به یک موضوع پست شده بی ارتباط نباشد و دوست داشته باشید دیگران نیز آن را مطالعه کنند. شما می توانید خیلی راحت لینک را در قسمت کامنت درج کنید تا پست کننده و افراد دیگری که کامنت گذاشته اند و یا می خواهند کامنت بگذارند آن را ببینند و مطالعه کنند.

نحوه اشتراک گذاری و اضافه کردن لینک در کامنت فیس بوک

How to Embed a Link in a Facebook Comment

محتوای این پست بروزرسانی شده است.

فیس بوک یک وب سایت شبکه اجتماعی است که کاربران در آن می توانند کامنت بگذارند، عکس به اشتراک بگذارند، لینک اخبار و محتوای مورد علاقه خود در وب را به اشتراک بگذارند، چت کنند و ویدیوهای کوتاه تماشا کنند. محتوای به اشتراک گذاشته شده می توانند در دسترس عموم قرار بگیرند و یا فقط برای گروه خاصی که شما تعریف کرده اید نمایش داده شود.

فیس بوک چند روز پیش قابلیت نمایش لینک را به قسمت نظرات خود اضافه کرد، این قابلیت باعث میشود اگر در قسمت نظرات لینکی وجود داشته باشد یک تصویر کوچک (بند انگشتی) و توضیحاتی در مورد لینک در صورت وجود به آن اضافه میشود. این قابلیت فقط در سایت Facebook اضافه شده و در وبلاگ ها یا سایت هایی که از پلاگین نظرات استفاده میکنند همچنان لینک ها به صورت ساده نمایش داده می شوند.

نحوه اشتراک گذاری و اضافه کردن لینک در کامنت فیس بوک

از قدرتمندترین ابزار پولی مدیریت ویژه اکانت فیس بوک رایگان استفاده کنید !

نحوه اضافه کردن لینک به کامنت فیس بوک

برای اضافه کردن لینک به کامنت فیس بوک نیازی به انجام کار پیچیده یا خارق العاده ندارید. لینکی که مد نظرتان است را کپی کنید و در کادر کامنت پیست کنید. قبل از اینتر کردن لینک به صورت متن ساده نمایش داده می شود اما وقتی که اینتر می کنید هایپرلینک در قسمت کامنت نمایش داده می شود.

نحوه اضافه کردن لینک به کامنت فیس بوک

با ۳ روش حذف دائمی یا موقت اکانت فیس بوک در گوشی، کامپیوتر و مک آشنا شوید.

نحوه درج لینک عکس به کامنت فیس بوک

اگر عکسی که مدنظرتان است و می خواهید به کامنت فیس بوک اضافه کنید روی هارد سیستم تان است باید ابتدا آن را در سرویس های هاست فایل مانند Flickr, TinyPic یا ImGur آپلود کنید. بعد لینک عکس آپلود شده را کلیک راست کنید و گزینه Copy Image URL را انتخاب کنید، لینک کامنت را کلیک کنید و لینک کپی شده را در آنجا پیست کنید.

نحوه درج لینک عکس به کامنت فیس بوک

بعد از گذاشتن لینک در کامنت فیس بوک خود می توانید با قابلیت های ناشناخته و ترفند های جدید فیس بوک آشنا شوید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امیدواریم شما با نحوه اضافه کردن لینک به کامنت فیس بوک آشنا شده باشید، اگر در این رابطه نظر و یا پیشنهادی دارید می توانید در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

راهنما تصویری رفع مشکل ورود به فیس بوک
راهنما تصویری رفع مشکل ورود به فیس بوک (۲۱ راه حل)
آموزش 5 روش فهمیدن تاریخ ساخت اکانت فیسبوک
آموزش ۵ روش فهمیدن تاریخ ساخت اکانت فیسبوک
آموزش حل مشکل Your account has been disabled فیسبوک
آموزش حل مشکل Your account has been disabled فیسبوک
آموزش 4 روش جدید دیلیت اکانت فیسبوک در کامپیوتر ، اندروید و آیفون
آموزش ۴ روش جدید دیلیت اکانت فیسبوک در کامپیوتر ، اندروید و آیفون

نظرات