DATA clip و DATA hook، فلش درایو هایی با طراحی خلاقانه و زیبا

DATA clip و DATA hook، فلش درایو هایی با طراحی خلاقانه و زیبا

شرکت ژاپنی Elecom باهمکاری شرکت طراح خانگی nendo، فلش درایو های DATA Clip MF-CLU2 و DATA Hook MF-HKU2 را روانه بازار کرده است که طراحی این فلش درایو ها به شکل کلیپ کاغذ و قلاب است. DATA Clip و DATA Hook both دارای ظرفیت ذخیره سازی ۴GB و در رنگ های مشکی، سفید، قرمز، سبز و آبی ارائه شده اند، همچنین دارای ویژگی PASS(Password Authentication Security System) , PASS x AES برای محافظت از داده های شما هستند.

معرفی فلش مموری DATA clip و DATA hook با طراحی خلاقانه

DATA clip:MF-CLU2 series, DATA hook:MF-HKU2 series

محتوای این پست بروزرسانی شده است.

قبلا در انزل وب در مورد فلش مموریLOK-IT صحبت کردیم، اما در اواخر ماه جولای، شرکت ELECOM دو نوع فلش مموری ۴ گیگابایت را عرضه کرد که طرح آنها شبیه به گیره کاغذ و آویزهای لباس بود. این چهارمن خط در سری های توسعه محصولات است که با همکاری دفتر طراحی ژاپنی nendo در ترکیه و میلان ساخته شده است  و در زمینه های گوناگون طراحی فعالیت دارد. ELECOM تمرکز خود را روی عملکرد و طراحی محصولات گذاشته است و به همین خاطر شروع به راه اندازی چهارمین خط محصولات جذاب کرد که با Nendo که یکی از دفاتر طراحی بسیار مشهور در جهان است همکاری داشت.

معرفی فلش مموری DATA clip و DATA hook با طراحی خلاقانه

Nendo در سال ۲۰۰۲ توسط آقای اوکی ساو و همکاران تاسیس شد و جوایز متعددی را برای طراحی دریافت کرده است و در بسیاری از زمینه های طراحی نقش مهمی را ایفا کرده است. علاوه بر این مجله Newsweek نام آقای ساتور را جزء ۱۰۰ نفر از افراد معتبر ژاپن معرفی کرد و این دفتر را جزء ۱۰۰ شرکت کوچک ژاپنی معرفی کرد. اینها تنها چند مثال هستند که نشان می دهد این شرکت در جهان در چه مقامی است.

آیا طراحی خلاقانه تنها ویژگی فلش مموری های DATA clip و DATA hook است؟

به زودی محصولات مشترکی عرضه می شود که دو نوع فلش مموری ۴ گیگابایتی که دارای طراحی های منحصر به فردی است روانه بازار می شود. فلش مموری DATA clip که یک فلش مموری به شکل گیره کاغذ ( گیره هایی که برای وصل ردن کاغذها به هم استفاده می شود) استو  طراحی مبتنی بر ایده های جدید بین زندگی روزمره و اطلاعات دیجیتال ارتباط برقرار می کند.

آیا طراحی خلاقانه تنها ویژگی فلش مموری های DATA clip و DATA hook است؟

فلش مموری DATA hook شبیه به آویز لباس ها است که فروشگاه های لوازم ورزشی آنها را در فضای باز قرار می دهند. این دو محصول نه تنها دارای طراحی خلاقانه ای هستند بلکه روی امنیت نیز تمرکز دارند. کاربران می توانند از طریق سایت ELECOM از دو نرم افزار امنیتی به طور رایگان استفاده کنند.

DATA clip و DATA hook، فلش درایو هایی با طراحی خلاقانه و زیبا

PASS که مخفف Password Authentication Security System است یک بسته نرم افزاری مناسب است که به شما اجازه می دهد به اطلاعات ذخیره شده در فلش مموری بدون وارد کردن رمز دسترسی پیدا کنید. به طور مثال وقتی که فلش مموری ها به کامپیوترهای کافی نت یا سیستم های دیگر متصل می شود داده ها به طور ایمن دیگر قابل دسترس نخواهند بود و این تا زمانی است که رمز ورود صحیح وارد شود.

در همین حین PASS x AES نوع دیگری از تکنولوژی های مورد استفاده در این فلش مموری های زیبا است که از آن برای رمزگذاری اطلاعات ذخیره شده از طریق الگوریتم رمزگذاری قوی به نام AES 256 استفاده می شود. از آنجا که اطلاعات شما رمزگذاری می شوند هرگز نمی توان آنها را مشاهده کرد مگر اینکه اطلاعات رمزگشایی شوند. راهنمای خرید و ۷ روش انتخاب بهترین فلش مموری در بازار ایران را مطالعه بفرمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

به نظر شما فلش مموری DATA clip و DATA hook دارای طراحی خلاقانه ای هستند؟ شما چه فلش مموری دیگری می شناسید که دارای قابلیت های طراحی زیبا و رمزگذاری اطلاعات هستند؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش 6 روش کارساز حل مشکل اجرا نشدن فلش پلیر در کروم
۶ روش کارساز رفع مشکل فعال سازی و اجرا نشدن فلش پلیر در کروم
6 روش از بین بردن و حذف ویروس اتوران (Autorun.inf) از فلش و کامپیوتر
۶ روش از بین بردن و حذف ویروس اتوران (Autorun.inf) از فلش و کامپیوتر
آموزش حذف کامل ویروس New Folder.exe از فلش و کامپیوتر ویندوز 10 8 7
۲ روش حذف کامل ویروس New Folder.exe از فلش و کامپیوتر
حل ارور You need to format the disk in drive before you can use it
رفع مشکل پیغام فرمت You need to format the disk فلش مموری و هادر اکسترنال

نظرات