RockMelt مرورگر مخصوص کابران فیس بوک

معرفی RockMelt مرورگر مخصوص کابران فیس بوک (Facebook)

اگر شما هم یکی از طرفداران پر و پا قرص فیس بوک هستید و نمیتوانید یک روز را بدون فیس بوک سر کنید و می خواهید همیشه به آن متصل باشید، مرورگر RockMelt بهتربن انتخاب برای شماست. RockMelt همانند Google Chrome بر روی پلتفرم Chromium framework گسترش داده شده است و به وسیله این مرورگر شما همیشه به فیس بوک متصل هستید بدون آنکه سایت فیس بوک به طور را جداگانه باز کنید.

RockMelt، چیزی فراتر از یک مرورگر معمولی

Rockmelt: The Facebook of Web Browsers

محتوای این پست بروزرسانی شده است.

مرورگر جدید Rockmelt با هدف باز نگه داشتن سربرگ های فیس بوک و سایت های مورد علاقه شما طراحی شده است و جستجو در وب را سریعتر می کند. Rockmelt اولین بار توسط آژانس نیویورک تایمز در آگوست ۲۰۰۹ توسط مارک آندرهزن موسس Netscape حمایت شد. ظاهرا Rockmelt نسل بعدی مرورگرهای وب است که برای استفاده از برنامه های کاربردی و سرویس های وب جدید طراحی شده است.

RockMelt، چیزی فراتر از یک مرورگر معمولی

در یک سال گذشته Rockmelt چیزی فراتر از یک مرورگر متمرکز بر شبکه های اجتماعی ظاهر شد. Rockmelt شبکه اجتماعی شما را به سایت بار مروگر وب تان اضافه کرده است و به شما اجازه می دهد تا فعالیت دوستان خود را مرور کند و خودتان را اپدیت نگه دارید. شما می توانید با استفاده از هر کامپیوتری Rockmelt را اجرا کنید.

همه چیز در مورد فیس بوک

شما می توانید از Rockmelt مانند مرورگرهای وب معمولی استفاده کنید. اما قدرت واقعی Rockmelt پس از ورود به مرورگر نمایان می شود که با استفاده از شناسه فیس بوک باز می شود. این شناسه به کاربر اجازه می دهد تا لیستی از دوستان فیس بوک خود را در نوار کناری سمت چپ پنجره مرورگر ماهده کنید و سایت های مورد علاقه خود را در نوار کناری سمت راست مشاهده کنید و سایت های مورد علاقه خود را بوک مارک و ذخیره کنید.

همه چیز در مورد فیس بوک

تمام اطلاعات شخصی در سرورهای Rockmelt ذخیره می شود تا بتوانید از طریق هر کامپیوتری که Rockmelt روی آن نصب شده است به فیس بوک دسترسی پیدا کنید. سازنده مرورگر Rockmelt اعلام کرده است که تمام اطلاعات شخصی شما رمزگذاری شده و در سرورها ذخیره می شوند تا اطلاعات خصوصی شما حفظ شوند.

دوستان فیس بوک شما در نوار سمت چپ

در سمت چپ پنجره مرورگر یک نوار کناری باریک وجود دارد که لیست دوستان فیس بوک شما را نشان می دهد. علاوه بر این شما آخرین فعالیت های فیس بوک  مانند وضعیت های بروز شده یا عکس هایی که اخیرا توسط دوستان شما آپلود شده اند را مشاهده خواهید کرد . با کلیم روی عکس پروفایل یک پنجره پاپ آپ کوچک باز می شود که در آن می توانید فعالیت های اخیر فیس بوک خود را در بالای صفحه ببینید. عکس پروفایل فیس بوک شما در بالای ستون سمت چپ قرار دارد و می توانید روی آن کلیک کنید تا وضعیت فیس بوک خود را آپدیت کنید.

دوستان فیس بوک شما در نوار سمت چپ

۳ روش حذف دائمی یا موقت اکانت فیس بوک در گوشی، کامپیوتر و مک را یاد بگیرید.

سایت های مورد علاقه در سمت راست

در طرف دیگر پنجره مرورگر یک نوار کناری  دیگری وجود دارد که می توانید از آن برای مشاهده سایت های مورد علاقه خود از جمله منابع خبری استفاده کنید. شما همچنین می توانید سایر سایت های شبکه های اجتماعی مانند توییتر و فیس بوک را به Rockmelt اضافه کنید.

سایت های مورد علاقه در سمت راست

نحوه استفاده از RockMelt

بعد از نصب RockMelt شما میتوانید به فیس بوک وارد شوید،در نگاه اول RockMelt شبیه Google Chrome است اما در بالای صفحه  ابزارهای فیس بوک مانند پروفایل شما، پیغام ها، درخواست های دوستی و.. را مشاهده میکنید که با کلیک روی هر کدام از این گزینه ها (مانند فیس بوک) اطلاعات آنها نمایش داده میشوند، همچنین در این مرورگر میتوانید براحتی با چند کلیک لینک های خود را به اشتراک بگذارید.

انزل وب

نحوه استفاده از RockMelt

در RockMelt لیست دوستان را در  سمت راست مرورگر خود دارید و با یک کلیک  میتوانید با دوستانتان چت کنید، در Toolbarسمت چپ هم شما آخرین آپدیت های پروفایل خود را مشاهده میکنید. در آخر از شما دعوت می کنیم با قابلیت های ناشناخته و ترفند های جدید فیس بوک آشنا شوید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در ازل وب قصد داشتیم مرورگر کامپیوتر RockMelt را به شما معرفی کنیم، اگر در زمینه این مروگر جدید نظر و یا پیشنهادی دارید می توانید آن را در بخش دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

راهنما تصویری رفع مشکل ورود به فیس بوک
راهنما تصویری رفع مشکل ورود به فیس بوک (۲۱ راه حل)
آموزش 5 روش فهمیدن تاریخ ساخت اکانت فیسبوک
آموزش ۵ روش فهمیدن تاریخ ساخت اکانت فیسبوک
آموزش حل مشکل Your account has been disabled فیسبوک
آموزش حل مشکل Your account has been disabled فیسبوک
آموزش 4 روش جدید دیلیت اکانت فیسبوک در کامپیوتر ، اندروید و آیفون
آموزش ۴ روش جدید دیلیت اکانت فیسبوک در کامپیوتر ، اندروید و آیفون

نظرات