نرم افزار آنلاین ساخت آواتار و عکس کارتونی ساده ، فانتزی

معرفی ۱۰ نرم افزار آنلاین ساخت آواتار و عکس کارتونی ساده ، فانتزی و..

اگر شما هم دوست دارید برای خود یک آواتار کارتونی داشته باشید و از آن به عنوان عکس پروفایل خود در شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک، تویتر، گوگل پلاس و سایت های دیگر استفاده کنید بهتر است سری به سایت هایی که امروز در انزل وب معرفی خواهیم کرد بزنید. شما می توانید در گوشی اندرویدی یا آیفون خود و یا حتی در کامپیوتر خود از این سایت ها استفاده کنید.

بهترین برنامه های ساخت عکس کارتونی آنلاین

۱۰ Sites That Let You Create Cartoons and Avatars From Your Photos

محتوای این پست بروزرسانی شده است

ساخت آواتار یا عکس کارتونی از عکس های خودتان جالب و سرگرم کننده است مخصوصا زمانی که می خواهید از آن برای تصویر پروفایل شبکه های اجتماعی خود استفاده کنید. در این پست ما سعی داریم محبوب ترین سرویس های ساخت آواتار از عکس را به شما معرفی کنیم، با استفاده از این سایت ها شما می توانید عکس های خود را به صورت کارتون در بیاورید و آواتارهای فانتزی ایجاد کنید.

بهترین برنامه های ساخت عکس کارتونی آنلاین

تبدیل عکس به آواتار در سایت Faceyourmanga

برای تبدیل عکس به آواتار به سایت faceyourmanga سر بزنید. در این سایت شما می توانید به صورت آنلاین آواتار کارتونی خود را بسازید و آن را ذخیره کنید، همچنین میتوانید از App مخصوص این سایت برای آیفون نیز استفاده کنید. پس از ورود به سایت از منو بالا گزینه Create را انتخاب کنید و پس از تعیین جنسیت خود شروع به ساختن آواتار خود کنید.  بعد از پایان طراحی گزینه Save را برای ذخیره  و دانلود آواتار خود استفاده کنید. توجه کنید اگر  در سایت ثبت نام نکرده باشید قبل از ذخیره سازی یک فرم نمایش داده می شود که باید آن را پر کنید. شما میتوانید با ثبت نام در سایت اطلاعات شخصی  را به آواتار خود اضافه کنید.

تبدیل عکس به آواتار در سایت faceyourmanga

ساخت عکس کارتونی آنلاین در Meez

Meez یک انجمن آنلاین است که دنیای مجازی اجتماعی را با شبکه های مجازی، بازی ترکیب می کند و فایل های چند رسانه ای را می توانید در آن به اشتراک بگذارید. در این دنیای همه جانبه شما می توانید آواتارهای منحصر به فردی را برای تعاملات خود ایجاد کنید. شما م توانید آواتار که رقص موجی انجام می دهد را انتخاب کنید

ساخت عکس کارتونی آنلاین در Meez

یا می توانید یک آواتار با استایل موی دلخواهتان را ایجاد کنید.

ساخت عکس کارتونی آنلاین در Meez

با استفاده از گزینه های طراحی می توانید آواتار یا عکس کارتونی به سبک خود ایجاد کنید. آواتارها را می توان ذخیره کرد و یا درر شبکه های اجتماعی دیگر، سایت های بازی، پلت فرم های پیام رسان و دستگاه های موبایل انتقال داد. آموزش ثبت نام ، تغییر عکس و کار با گراواتار (Gravatar) یا آواتار وردپرس را مطالعه بفرمایید.

تبدیل عکس به کاریکاتور در Portrait Illustration Maker

Portrait Illustration Maker یک سرویس آنلاین است که به شما اجازه می دهد تا بدون هیچ مشکلی و به صورت رایگان آیکن های کاراکتری ایجاد کنید. از این آیکن ها می توان برای کسب و کار یا استفاده های شخصی استفاده کرد فقط باید چند قاعده ساده را رعایت کنید. در این سایت همچنین چند گزینه دیگر برای ساخت آواتار وجود دارد.

تبدیل عکس به کاریکاتور در Portrait Illustration Maker

ساخت عکس کارتونی شبیه به خودم

Befunky یک ویراشگر عکس بسیار جالب است که روند ویرایش عکس را برای افراد عادی ساده می کند. شما می توانید از تعدادی از برنامه های جالب این سایت استفاده کنید که شامل صدها ابزار ساده و بدون نیاز به دانش فنی است. با استفاده از سرویس Cartoonizer می توانید عکس های خود را به کارتون تبدیل کنید. عکس خود را در Befunky آپلود کنید و یا اینکه از عکس هایی که در سایت های عکس مانند فلیکر، فیس بوک و غیره وجود دارد استفاده کنید. شما می توانید از فرمت های JPEG, GIF و PNG استفاده کنید.

ساخت عکس کارتونی شبیه به خودم

نرم افزار ساخت آنلاین برای کامپیوتر

سایت Face Your Manga به شما اجازه می دهد که به طر رایگان و با استفاده های ساده و سریع برای خودتان آواتار بسازید. ساخت آواتار در چند مرحله ساده انجام می شود، آواتار خود را طراحی می کنید، آدرس ایمیلتان را وارد کنید و آواتار خود را در ایمیلتان دریافت کنید. شما می توانید از این آواتارها در رایج ترین برنامه های پیام رسان فوری، در تلفن همراه، انجمن ها، چت ها، وبلاگ ها و هر جایی که شما در دنیای مجازی هستید وارد کنید.

نرم افزار ساخت آنلاین برای کامپیوتر

ساخت آواتار برای اندروید

در سایت Simpsonize Yourself شما می توانید با مجموعه ای از چشم، مو، دهان، بینی و لباسی که در دسترس دارید آواتارهای سفارشی بسازید. شما می توانید شخصیت های تصادفی ایجاد کنید و به راحتی کاراکتر خود را به یک عکس JPG تبدیل کنید. آموزش ساخت اموجی و آواتار دلخواه تلگرام ، اینستاگرام و.. اندروید و آیفون را بخوانید.

ساخت آواتار برای اندروید

ساخت عکس کارتونی در Yahoo Avatars

با سایت Yahoo Avatars شما می توانید آواتارهای بسیار دقیق را ایجاد کنید. مو، لباس، چهره، چشم، بینی و تقریبا هر چیز دیگری را می توانید انتخاب کنید، بک گراندهای مختلف را می توانید امتحان کنید، همه اینها تنها با چند کلیک انجام می شود. آواتار یاهو شخصی شده را در تمام سایت های یاهو ( پروفایل یاهو ۳۶۰، پیام رسان فوری، ایمیل، بازی ها، فیلم ها، موسیقی های یاهو، پاداکست ها و غیره) استفاده کنید. شما می توانید آواتارتان را دانلود کنید و یا آن را برای استفاده در صفحات وب، وبلاگ ها، ایمیل ها، تلفن های همراه و برنامه های پیام رسان فوری اکسپورت کنید.

ساخت عکس کارتونی در Yahoo Avatars

چگونه آواتار بسازیم؟

شما می توانید یک کاراکتر که نشاندهنده شما است را در سایت WeeWorld ایجاد کنید. شما می توانید از آواتارهایی که در این سایت می سازید برای عکس پروفایل تمام رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید. استفاده از این سایت واقعا آسان است شما می توانید آواتار را هم اکسپورت کنید.

چگونه آواتار بسازیم؟

طراحی آواتارها در South Park Avatars

یکی دیگر از سایت هایی که در آن می توانید آواتار بسازید سایت South Park Avatars است. این برنامه سازنده آواتار توسط استودیو Southpark معرفی شده و گزینه های بسیار زیادی را برای ساخت آواتار در دسترس کاربران قرار داده است.

طراحی آواتارها در South Park Avatars

ساخت آواتارهای ساده در سرویس آنلاین DoppleMe

سایت DoppleMe یکی دیگر از سرویس های آنلاینی است که به شما اجازه ساخت آواتارهای ساده را می دهد. برای ذخیره آواتار شما باید در سایت ثبت نام کنید. با ثبت نام در سایت گزینه های بیشتری در دسترس شما قرار می گیرد.

ساخت آواتارهای ساده در سرویس آنلاین DoppleMe

علاوه بر این ۱۰ سایت شما می توانید از ۱۲ سایت ساخت آواتار و عکس کارتونی که قبلا معرفی کردیم استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب ۱۰ سرویس آنلاین ساخت آواتار یا عکس کارتونی را به شما معرفی کردیم، چنانچه شما سایت دیگری می شناسید می توانید در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

ثبت نام، تغییر عکس و کار با گراواتار (Gravatar) یا آواتار وردپرس
آموزش ثبت نام ، تغییر عکس و کار با گراواتار (Gravatar) یا آواتار وردپرس
آموزش ساخت اموجی دلخواه برای تلگرام ، کیبورد و.. اندروید و آیفون
آموزش ساخت اموجی و آواتار دلخواه تلگرام ، اینستاگرام و.. اندروید و آیفون
انزل وب
معرفی وبسایت های جالب و کاربردی – شماره۱۴

نظرات