Social Hangouts محبوب ترین قابلیت Google+ را به فیس بوک آورد

Social Hangouts محبوب ترین قابلیت Google+ را به فیس بوک آورد

با اعلام و معرفی Google+ فیس بوک و اسکایپ مجبور شدند قابلیت چت تصویری خود را بازنگری کنند. اما چت تصویری فیس بوک چگونه کار می کند؟ آیا کاربردی است؟ امروز در انزل وب ما قصد داریم به این سوالات پاسخ دهیم.

نحوه استفاده از ویدیو چت فیس بوک

Beginners Guide to Using Facebook Video Chat

محتوای این پست بروزرسانی شده است.

زمانی که گوگل شبکه اجتماعی جدید Google Pluse را معرفی کرد، فیس بوک هم دست بکار شد و با همکاری Skype قابلیت چت تصویری را به سرویس خود اضافه کرد تا با قابلیت Google+ Hangouts به رقابت بپردازد. این در حالی است که تاکنون بین چت ویدیویی این ۲ سرویس تفاوت های زیادی وجود دارد، در Google+ Hangouts شما می توانید با سرعت و کیفت بالایی با دوستان یا با کسانی که هنوز در گوگل پلاس ثبت نام نکردند چت تصویری گروهی انجام دهید و حالا Social Hangouts این قابلیت را به فیس بوک آورده است تا شما بتوانید چت تصویری گروهی گوگل پلاس را در فیس بوک تجربه کنید.

نحوه استفاده از ویدیو چت فیس بوک

نحوه استفاده از برنامه Social Hangouts

Social Hangouts یک اپلیکیشن مخصوص فیس بوک است و استفاده از آن بسیار آسان میباشد. احتمالا این app بزودی جزو ۲۰ app برتر فیس بوک که قبلا آن را معرفی کردیم قرار می گیرد. زمانی که شما این application را به فیس بوک خود اضافه کردید برای استفاده از app، باید اجازه دسترسی به وب کم سیستم خود را بدهید. برای اینکار در پنجره ظاهر شده بر گزینه allow کلیک کنید.

نحوه استفاده از برنامه Social Hangouts

بعد از تنظیمات از قسمت Invite Friends دوستانی که در فیس بوک از social hangout استفاده میکنند را به چت تصویری دعوت کنید، Hangouts برای شما یک محیط ارتباطی به وسیله ویدیو ،صدا و متن فراهم میکند.

نحوه استفاده از برنامه Social Hangouts

از قدرتمندترین ابزار پولی مدیریت ویژه اکانت فیس بوک رایگان استفاده کنید!

اسکایپ در فیس بوک

به طور کلی استفاده از چت ویدیویی اسکایپ در فیس بوک با استفاده از ویندوز و گوگل کروم ساده بود. ما مجبور شدیم نرم افزار مناسبی را دانلود و نصب کنید و با کسی که هنوز این برنامه را نصب نکرده بود شروع به چت کنیم که یک روند آهسته بود. اما وقتی که نرم افزار اجرا شد کیفیت ویدیو و سرعت آن خوب بود. برای فعال کردن چت ویدیویی فیس بوک، اگر شما آیکن دوربین ویدیو را در پنجره چت نمی بینید به صفحه Video Calling فیس بوک بروید. روی Get Started کلیک کنید. تا زمانی که برای برقرای تماس اقدام نکرده اید از شما خواسته نمی شود تا تنظیمات تماس ویدیویی را انجام دهید.

اسکایپ در فیس بوک

هنگامی که شما سعی می کنید اولین تماس خود را شروع کنید، از شما خواسته می شود تا تنظیمات اولیه را انجام دهید. بعد از اینکه روی دکمه Set Up کلیک کردید یک فایل دانلود و اجرا می شود.

اسکایپ در فیس بوک

شما باید منتظر بمانید تا دوست شما هم تماس ویدیویی را تنظیم کند.

اسکایپ در فیس بوک

البته این مراحل فقط یکبار انجام می شود و لازم نیست هر بار این کار را تکرار کنید. اگر شما و دوستتان هر دو تماس ویدیویی را راه اندازی کرده باشید، زمانی که یک تماس ویدیویی شروع می شود یک پاپ آپ نمایش داده می شود.

اسکایپ در فیس بوک

وقتی که شما موفق شدید همدیگر را ببینید متوحه می شوید که سرعت و کیفیت بسیار عالیست. این ویدیو یک اتصال P2P است بنابراین شما نباید نگران سربار سرور باشید.

اسکایپ در فیس بوک

وقتی که ماوس را روی ویدیو نمایشی می برید نشان می دهد که دوربین و میکروفن در حال استفاده است و می توانید ویدیو خود را بزرگ کنید. شما همچنین می توانید با استفاده از ماوس ویدیو را این طرف و آن طرف بکشید.

اسکایپ در فیس بوک

۳ روش حذف دائمی یا موقت اکانت فیس بوک در گوشی، کامپیوتر و مک را مطالعه بفرمایید.

فیس بوک در اسکایپ

فرض می کنیم شما یک حساب کاربری اسکایپ و پروفایل فعال فیس بوک دارید. بعد از وارد شدن به حساب اسکایپ خود روی سربرگی که آیکن فیس بوک دارد کلیک کنید. در این قسمت شما می توانید دوستان فیس بوکی خود را مشاهده کنید Connect to Facebook را کلیک کنید. مانند هر برنامه دیگری که می خواهد به پروفایل فیس بوک شما دسترسی داشته باشد شما باید مجوزهای لازم را بدهید. حالا شما می توانید در برنامه اسکایپ تمام دوستان فیس بوک خود را ببینید و در اسکایپ شروع به چت کنید.

فیس بوک در اسکایپ

در آخر از شما دعوت می کنیم آموزش نصب و اجرا همزمان چند نسخه از یک برنامه در کامپیوتر مثل تلگرام،اسکایپ و.. را مطالعه بفرمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب ما نحوه دسترسی به دوستان فیس بوک از طریق اسکایپ و نحوه دسترسی به دوستان اسکایپ از طریق فیس بوک را به شما آموزش دادیم. اگر در این زمینه نظر یا پیشنهادی دارید می توانید در بخش دیدگاه زیر با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

معرفی بهترین برنامه های چت و دوست یابی
۱۵ برنامه متفاوت چت و دوستیابی با قابلیت جستجو اطراف و افراد نزدیک
چگونه به پیغام SMS ، تلگرام ، واتس اپ و.. بدون باز کردن برنامه اصلی پاسخ دهیم؟
۲ روش جواب دادن سریع به پیام ها بدون باز کردن برنامه اندروید
برنامه های چت مخفی و ناشناس برای اندروید و آی او اس
۱۰ برنامه چت برای ارسال پیام به صورت ناشناس
چگونه در واتس اپ پیام ها را بدون خوردن تیک خوانده شدن و با حالت ها متفاوت بخوانیم و ارسال کنیم ؟
دو قابلیت مخفی واتس اپ : خواندن پیام بدون خوردن دو تیک و تعیین حالت متن ها

نظرات