i'm watch ساعت هوشمند مچی که از جنس تکنولوژی است!

i’m watch ساعت هوشمندی که از جنس تکنولوژی است!

امروزه در زندگی خود شاهد تکنولوژی های متفاوتی هستیم که باعث راحت تر شدن برخی از کارهای روتین انسان شده اند. یکی از این تکنولوژی ها، ساعت هوشمند می باشد که به شما امکان خواندن SMS، با خبر شدن از وضعیت آب و هوا، اجکت یا رجکت کردن تماس و غیره را می دهد. در پست امروز انزل وب قصد داریم در مورد ساعت هوشمند i’m watch که تداعی کننده علم و تکنولوژیست صحبت کنیم.

ساعت هوشمند I’m Watch چیست؟

i’m Watch Bluetooth Smart Watch

محتوای این پست بروزرسانی شده است.

گوشی اپل، اندروید، ویندوز یا بلک بری تنها دستگاه‌هایی نیستند که امسال باید در مورد خرید آن تصمیم بگیرید، ساعت هوشمند I’m Watch یکی دیگر از دستگاه هایی است که می‌توانید در مورد خریدن آن فکر کنید. اولین بار که تبلیغات ساعت I’m Watch را دیدم در مورد قابلیت اتصال به گوشی اندروید و آیفون  و صفحه نمایش لمسی صحبت کرده بود که قابلیت‌های بسیار جالبی بود و باعث شد در مورد ساعت I’m Watch کمی تحقیق کنم.

ساعت هوشمند I’m Watch چیست؟

i’m watch یک ساعت لمسی همراه با bluetooth میباشد که با android ,iPhone و iOS smartphone تطبیق داده شده و توسط استودیو طراحی blue sky کشور ایتالیا ساخته شده است. این گجت بطور مستقیم از تلفن همراه آپدیت می‌شود و اطلاعات را بر روی صفحه نمایش ساعت نشان می‌دهد و قابلیت‌هایی مثل نوشتن SMS، خواندن ایمیل ها، ایجاد و دریافت تماس های تلفنی، نمایش عکس و استفاده از سرویس هایی مثل Facbook وTiwitter را به کاربر می‌دهد. i’m watch از یک حافظه داخلی ۴GB و ۶۴MB RAM ساخته شده است و در دو قیمت و رنگ بندی ارائه می‌شود، سری اول دارای رنگ‌های زرد، قرمز، آبی، سبز، صورتی، مشکی و سفید می‌باشد و سری دوم که بیشتر جنبه تزئینی دارد دارای رنگ طلایی و تیتانیومی است.

ساعت هوشمند I’m Watch چیست؟

۵ روش رفع خط و خش عمیق و سطحی شیشه ماشین ، عینک ، ساعت و.. را مطالعه بفرمایید.

طراحی ساعت I’m Watch

این ساعت دارای صفحه نمایش ۱.۵۴ اینچی است که دارای رزولوشن ۲۴۰×۲۴۰ پیکسل می‌باشد و دارای رنگ روشن می‌باشد. در سمت راست دکمه بک و میکروفون وجود دارد در حالی که در سمت چپ یک بلندگو و جک ۳.۵ میلی متری وجود دارد. بند ساعت از لاستیک ضخیم ساخته شده است که از طریق یک تکه فلز به صفحه نمایش وصل شده است که در کل یک جذاببیت خاص را به ساعت می دهد. این ساعت دارای ۸۰ گرم وزن است که زیاد سنگین به نظر نمی رسد ولی ضد آب هم نیست.

معایب

 

مزایا

 

اتصال بلوتوث غیرقابل اعتماد است.

 

طراحی شیک

برنامه ها به صورت ناسازگار طراحی شده اند.

 

صفحه نمایش لمسی

 

عمر باتری محدود است.

 

۴ گیگابایت حافظه مجتمع

گران است.

 

با ۵ سرویس برتر تبدیل آنلاین ساعت کشور ها به یکدیگر آشنا شوید.

ویژگی های ساعت هوشمند I’m Watch

برخلاف ساعت های معمولی این ساعت دارای سیستم عامل اندروید Droid 2 است و شما می توانید برنامه هایی مانند فیس بوک، توییتر، اینستاگرام و اسکاپ را در این ساعت زیبا داشته باشید. اکثر برنامه های مورد استفاده در این ساعت رایگان هستند اما برخی برنامه های جانبی می تواند قیمتی ۲.۵۰ یورویی داشته باشد. جالب اینجا است که تمام برنامه ها را می توانید از طریق وب سایت I’m Watch و با استفاده از پورتال I’m Cloud انتخاب و پیکربندی کنید. این ساعت کاملا مستقل نیست و نیاز به اتصال بلوتوث به گوشی برای اعمال تغییرات، تنظیمات، نصب برنامه ها و دسترسی به اینترنت دارد

قابلیت های مهم

قابلیت اتصال به اندروید و آیفون

دارای سیستم عامل اندروید با رابط کاربری Droid 2

پردازنده ۴۵۴ مگاهرتزی

صفحه نمایش ۱.۵ اینچی با رزولوشن ۲۴۰×۲۴۰

باتری ۴۵۰ میلی آمپر ساعت

در آخر از شما دعوت می کنیم پست نحوه خاموش کردن زنگ هشدار ساعت گوشی اندروید به وسیله صدا و فرمان صوتی را مطالعه بفرمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب در مورد اینکه ساعت هوشمند I’m Watch چست و چه قابلیت هایی دارد با هم صحبت کردیم اگر در مورد مطلب امروز نظر و یا پیشنهادی دارید می توانید در بخش دیدگاه زیر با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش کامل حل مشکل ساعت در اندروید و تنظیم ساعت برنامه ها
آموزش کامل حل مشکل ساعت در اندروید و تنظیم ساعت برنامه ها
آموزش 5 روش حذف ساعت از صفحه قفل گوشی اندروید
آموزش ۵ روش حذف ساعت از صفحه قفل گوشی اندروید
آموزش نحوه تنظیم دقیق ساعت اندروید و حل مشکل تنظیم نشدن آن
آموزش نحوه تنظیم دقیق ساعت اندروید و حل مشکل تنظیم نشدن آن
رفع ارور Your Clock Is Behind / Ahead کروم کامپیوتر و گوشی
۵ روش رفع ارور Your Clock Is Behind / Ahead کروم کامپیوتر و گوشی

نظرات