کیف لپ تاپی که برای طراحان گرافیکی

۵ کیف لپ تاپ که برای طراحان گرافیکی طراحی شده است!

اگر شما یک طراح گرافیک هستید ممکن است مجبور باشید لپ تاپ خود را همراه خود به جاهای مختلفی ببرید. شما می توانید با انتخاب یک کیف لپ تاپ که برای طراحان ساخته شده است علاوه بر لپ تاپ خود ابزارها و لوازم های خود را در کیف جا دهید و با خود حمل کنید. دیگر لازم نیست وقتی که مشغول نهار خوردن هستید و یک ایده به ذهنتان می رسد صبر کنید تا به محل کارتان بر می گردید شما در هر جا و هر مکانی که هستید می توانید لپ تاپ و ابزاهار مورد نیاز خود را از کیف بیرون بیاورید و شروع به کار کنید.

معرفی کیف لپ تاپ برای طراحان

The 5 Best Laptop Bags for Graphic Designers 

محتوای این پست بروزرسانی شده است.

هر کسی که دارای لپ تاپ است به کیف نیاز دارد و این موضوع در مورد طراحان گرافیک نیز مستثنی نیست. امروز در انزل وب قصد داریم چند مورد از بهترین کیف های لپ تاپ را برای طراحان معرفی کنیم. تمامی این کیف ها به حدی جا دارند که شما بتوانید تمام ابزارهای خود را نیز با خود حمل کنید. برای انتخاب و خرید کیف لپ تاپ مناسب به این ۷ نکته توجه کنید !

معرفی کیف لپ تاپ برای طراحان

کیف لپ تاپ Peak Design Everyday

کیف Peak Design Everyday یکی از پرفروشترین کیف های لپ تاپ برای طراحان گرافیکی است. این کیف در دو اندازه ۱۵ و ۱۳ اینچی و در دو رنگ در دسترس است. چند ناحیه سفارشی قابل تنظیم وجود دارد. این کیف لپ تاپ دارای دسته قابل تنظیم است به طوری که حتی در حال دوچرخه سواری آن را روی شانه خود بندازید. یک جفت زیپی که در این کیفت لپ تاپ وجود دارد به شما اجازه می دهد تا دوربین خود را به راحتی حمل کنید به طوری که به لپ تاپ شما آسیبی زده نشود. عیب کیف Peak Design Everyday گران بودن و ضد آب نبودن آن است.

کیف لپ تاپ Peak Design Everyday

کیف لپ تاپ STM Banks برای طراحان گرافیک

کوله پشتی STM Banks به شما اطمینان می دهد که همه لوازم خود را در مکانی امن می توانید بگذارید. کیف لپ تاپ STM Banks یکی از بهترین کیف های لپ تاپی است که طراحان گرافیک می توانند روی آن سرمایه گذاری کنند. این کیف در رنگ های خاکستری، سبز، قهوه ای و آبی عرضه می شود. دورن کیف جیب هایی با اشکال و اندازه های مختلف وجود دارد که به درد طراحان گرافیک می خورد. عیبی که این کیف لپ تاپ دارد این است که باز کردن کیف کمی دشوار است.

کیف لپ تاپ STM Banks برای طراحان گرافیک

کیف لپ تاپ اسلیم ۱۵ اینچی Hex Alliance

هر طراح گرافیکی ممکن است به کیف لپ تاپ اسلیم نیاز دارند، Hex Alliance یکی از کیف های اسلیمی است که برای طراحان گرافیک طراحی شده است. شما به راحتی می توانید لپ تاپ ۱۵ اینچی خود را در این کیف جا دهید بدون اینکه به پوشش کیف آسیب وارد شود. در قسمت جلوی کیف شما می تواند تبلت کوچک خود را جا دهید. کیف در مقابل آب مقاومت دارد و دیگر شما نگران ریخت آب روی کیفتان دیگر نخواهید بود. عیبی که این کیف دارد این است که تنها یک جای اصلی برای قرار دادن لپ تاپ وجود دارد.

کیف لپ تاپ اسلیم Hex Alliance

کیف لپ تاپ ۱۳ اینچی Moshi Tego Sling Messenger

با کیف Moshi Tego Sling Messenger شما می توانید به راحتی لپ تاپ و تبلت خود را در آن قرار دهید و نمونه های کاری خود را به مشتریانتان نشان دهید. این کیف از پارچه با دوام ساخته شده است و جیب های آن دارای شیلد RFID است، جیب های داخلی امنیت شما را تضمین می کند بنابراین همیشه خیالتان از جانب مشکلات امنیتی راحت است. این کیف در برابر آب مقاوم هستند و تنها عیبی که دارد این است که تنها برای لپ تاپ های ۱۳ اینچی جا دارد.

کیف لپ تاپ 13 اینچی Moshi Tego Sling Messenger

Moshi Helios Lite  – جدیدترین کیف لپ تاپ برای طراحان

Moshi Helios Lite یکی از کیف های لپ تاپی است که طراحان گرافیک بدان نیاز دارند هم زیبا است و هم جا دار. طراحی سیکی دارد و در رنگ های مختلفی عرضه شده است .

Moshi Helios Lite - جدیدترین کیف لپ تاپ برای طراحان

اگر کیف های بالا مورد پسدتان نیست می توانید کیف لپ تاپی که توسط Jacquelyn Schmelter برای طراحان و هنرمندان طراحی شده است را امتحان کنید. با طراحی هوشمندانه، این کیف نه تنها برای لپ تاپ بسیار امن و مطمئن است همچنین با قابلیت هایی که تبلت گرافیکی و ابزار طراحی درون کیف در یک فضای کوچک به کاربران ارائه میدهد، آنها را قادر میسازد تا در هر جایی  از خلاقیت خود استفاده کنند. علاوه بر این ۵ کیف لپ تاپ شما می توانید از ۲۶ کیف و کوله لپ تاپ زیبا و کاربردی ایسوس، دل، الکسا و.. که قبلا در انزل وب معرفی کردیم دیدن کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب ۵ مورد از جدیدترین کیف های لپ تاپی که برای طراحان گرافیک در نظر گرفته شده است را به شما معرفی کردیم، اگر شما مورد دیگری می شناسید و یا نظر یا پیشنهادی دارید می توانید در بخش دیدگاه زیر با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

برای انتخاب و خرید کیف لپ تاپ مناسب به این 7 نکته توجه کنید !
برای انتخاب و خرید کیف لپ تاپ مناسب به این ۷ نکته توجه کنید !
اولین ماشینی که در کیف شما جا میشود!
اولین ماشینی که در کیف شما جا میشود!

نظرات