با ریش تراش کارتی CARZOR خیلی سریع اصلاح کنید!

با ریش تراش کارتی CARZOR خیلی سریع اصلاح کنید!

شاید شما هم جزو افرادی باشید که در هفته یک یا دوبار اصلاح می کنید، اما برای کسانی که در دفتر کاریشان کار می کنند و هر روز باید با افراد مختلفی صحبت کنند ممکن است اصلاح روزانه مورد نیاز باشد. برای این دسته از افراد ریش تراش کارتی CARZOR را توصیه می کنیم.

پرطرفدارترین ریش تراش کارتی CARZOR

Carzor puts Razor and Mirror in Your Wallet

محتوای این پست بروزرسانی شده است.

فرض کنید یک جلسه مهم کاری را پیش رو دارید و ناگهان متوجه میشوید که صورت خود را اصلاح نکردید و زمان و وسایل کافی نیز برای اصلاح کردن ندارید،بهترین راه حل برای شما استفاده از CARZOR (کارت+ تیغ) است. در اصل CARZOR یک تیغ ریش تراش همراه به فرم یک کارت است که از تیغ های جداشدنی بسیار کوچک و یک آینه تشکیل شده است. ظااهر CARZOR شبیه یک کارت اعتباری است و می توانید آن را در جیب و کیف پولتان قرار دهید تا هر زمان که خواستید ار آن استفاده کنید.

پرطرفدارترین ریش تراش کارتی CARZOR

ایده کلی این ریش تراش به این صورت است که دسته تیغه ای از کارت خارج می شود و آینه دارای شکل U می باشد، در پشت آینه دو جیب وجود دارد که از آن می توانید برای نگهداری تیغ ها استفاده کنید. تیغ ها دارای عظرهای مختلف نعنایی، لیمویی، نارنج است.

قابلیت های ریش تراش کارتی CARZOR

اگر جزو افرادی هستید که به ریش تراش کارتی CARZOR نیاز دارید باید بدانید که این ریش تراش دارای ظراحی استاندارد و هوشمندی است و شکل ظاهری آن شبیه به کارت تلفن است و شما می توانید به راحتی این ریش تراش را در کیف پولتان قرار دهید. ریش تراش CARZOR دارای تیغه یدکی است و کیفیت بالایی دارند و به برق و یا باظری نیازی ندارد. شما می توانید در هر جا و مکانی از CARZOR استفاده کنید.

قابلیت های ریش تراش کارتی CARZOR

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب ما سعی کردیم شما را با ریش تراش کارتی CARZOR آشنا کنیم و برخی از قابلیت های آن را به شما معرفی کنیم، نظر شما در مورد این ریش تراش چیست؟ آیا شما تجربه استفاده از ریش تراش کارتی CARZOR را دارید؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه زیر با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات