۱۰ تا از بهترین و ارزان ترین هارد اکسترنال سامسونگ ، وسترن دیجیتال و..

اگر شما به دنبال بهترین هارد اکسترنال برای ذخیره فایل ها و اسناد مهم خود هستید می توانید از هاردهای اکسترنالی که به شما معرفی کردیم استفاده کنید. این هاردهای اکسترنال فضای گسترده ای را در اختیار شما قرار می دهد و شما می توانید بازی های خود را روی آن بریزید و به کنسول بازی خود وصل کنید و یا اسناد مهم خود را به لپ تاپ یا کامپیوتر دسکتاپتان انتقال دهید.

معرفی بهترین نوع و مارک هارد اکسترنال

Best External Hard Drives

محتوای این پست بروزرسانی شده است.

هاردهای اکسترنال (External Hard) یک گزینه مناسب برای اشخاصی است که میخواهند همیشه اطلاعات خود را بهمراه داشته باشند و در هر موقعیت و مکانی از آنها استفاده کنند. در این صفحه شما بهترین هاردهای اکسترنال را می توانید برای خرید انتخاب کنید. این هاردهای اکسترنال به شما امکان می دهند تا فایل های خود را به سرعت و به آسانی ذخیره کنید، سرعت انتقال اطلاعات سریع را ارائه می دهند و کیفیت ساخت مناسبی را ارائه می دهند. هنگام خرید بهترین هارد اکسترنال شما باید به مواردی توجه داشته باشید، اول از همه سرعت انتقال اطلاعات است که به شما توضیح می دهد که با چه سرعتی می توانید اطلاعات را روی هارد اکسترنال منتقل کنید و با چه سرعتی می توانید اطلاعات را از آن بخوانید این ملاک زمانی که فایل های بزرگی برای انتقال دارید بسیار مهم است.

بهترین هاردهای اکسترنال - بهترین مارک، برند، نوع هارد اکسترنال

آیا هارد اکسترنال شما یک هارد SSD است؟ آیا از اتصالات USB 2.0 پشتیبانی می کند یا USB 3.0. بهترین هاردهای اکسترنال به اندازه کافی سبک هستند که بتوانید آنها را با خود حمل کنید و غالبا دارای ظرفیت های بالایی نیز هستند، قبلا در انزل وب به سوال چگونه فایل های مهم لپ تاپ و کامپیوتر خود را در یک هارد دیگر بکاپ بگیریم؟ پاسخ دادیم، در ادامه بهترین و ارزان ترین هاردهای اکسترنال را معرفی خواهیم کرد.

Buffalo MiniStation Extreme NFC – بهترین هارد اکسترنال ضد آب و گرد و غبار

Buffalo MiniStation Extreme NFC یک هارد اکسترنال است که دارای ظرفیت ۲ ترابایتی است و از امنیت NFC و طراحی مستحکم و همچنین پورت USB 3.0 پشتیبانی می کند اما متاسفانه سریعترین هارد نیست. این هارد اکسترنال از مک و ویندوز پشتیبانی می کند و بسیار انعطاف پذیر است و در مقابل گرد و غبار و آب مقاوم است. اطلاعات شما در هارد اکسترنال Buffalo MiniStation Extreme NFC از رمزگذاری AES 256 bit پشتیبانی می کند.

Buffalo MiniStation Extreme NFC - بهترین هارد اکسترنال ضد آب و گرد و غبار

Western Digital My Passport – بهترین و سریعترین هارد اکسترنال وسترن دیجیتال

هارد اکسترنال Western Digital My Passport جزو بهترین هاردهای اکسترنال معرفی شده است. این هارد دارای سرعت بالا، ۱ تا ۴ ترابایت فضا است و از اتصال USB 3.0 پشتیبانی می کند اما نرم افزار بکاپ آن حرفه ای نیست.  وقتی که فایل های حجیم خود را انتقال می دهید عملکرد بسیار خوبی دارد اما هنوز به بیشترین سرعتی که هاردهای SSD دارند دسترسی پیدا نکرده اند اما در بین هاردهای اکسترنال HDD به این برتری دست یافته است.

بهترین و سریعترین هارد اکسترنال وسترن دیجیتال

Samsung T5 SSD – بهترین هارد اکسترنال سامسونگ

اگر شما ترجیح می دهید هارد اکسترنالی داشته باشید که سرعت هارد SSD را داشته باشد هارد اکسترنال Samsung T5 SSD بهترین هارد اکسترنال برای شما خواهد بود. سامسونگ شهرت خوبی در ساخت هاردهای اکسترنال دارد و از اتصالات سریع USB Type – C استفاه می کند. البته اگر سیستم شما این اتصال را نداشته باشد با USB 2.0 و USB 3.0 سازگار است اما گران است.

Samsung T5 SSD - بهترین هارد اکسترنال سامسونگ

آموزش کامل پارتیشن بندی هارد در ویندوز ۱۰، ۸ و ۷ بدون نرم افزار و با نرم افزار را مطالعه بفرمایید.

Adata SD700 – سریعترین هارد اکسترنال ای دیتا

هارد Adata SD700 جزو بهترین هاردهای اکسترنالی است که عملکرد عالی دارد و در ظزفیت های ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت عرضه می شود و از اتصال USB 3.0 پشتیبانی می کند. این هارد بسیار سریعتر از هاردهای مکانیکی HDD است به ظوری که شما با اولین ذخیره سازی متوجه این تفاوت خواهید شد.

Adata SD700 - سریعترین هارد اکسترنال ای دیتا

WD My Book Duo – بهترین هارد اکسترنال با طرفیت بالا

در صورتی که به دنبال هارد اکسترنال با ظرفیت زیاد هستید پس هارد ۴ ترابایتی WD My Book Duo را امتحان کنید. پشتیبانی از RAID، USB 3.0، ۲ سال گارانتی، رمزگذاری سخت افزاری AES، نرم افزار بکاپ گیری خودکار WD SmartWare Pro برخی از قابلیت های این هارد اکسترنال وسترن دیجیتال است.

WD My Book Duo - بهترین هارد اکسترنال با طرفیت بالا

نحوه نصب هارد یا حافظه SSD در کامپیوتر و لپ تاپ را یاد بگیرید.

Buffalo MiniStation Thunderbolt – بهترین هارد اکسترنال با تاندربولت

چنانچه دستگاهی دارید که دارای پورت Thunderbolt این هارد اکسترنال بهترین گزینه برای شما خواهد بود چونکه دارای سرعت دو برابری USB 3.0 است و در مقایسه با هاردهای اکسترنالی که دارای تاندربولت هستند بسیار گران نیست و این بخاطر استفاده از HDD به جای SDD است که سرعت را محدود می کند.

Buffalo MiniStation Thunderbolt – بهترین هارد اکسترنال با تاندربولت

Seagate Backup Plus Desktop Drive – بهترین هارد برای مک و ویندوز

این هارد جزو بهترین هاردهای اکسترنال سیگیت است و سرعت انتقال اطلاعات بسیار سریعی دارد. اگر می خواهید سرعت و ظرفیت را با هم داشته باشید این هارد ارزش خرید را دارد. هارد اکسترنال سیگیت از ویندوز و مک پشتیبانی می کند و دارای ظرفیت ۵ ترابایتی است.

Seagate Backup Plus Desktop Drive - هارد اکسترنال سیگیت با بهترین عملکرد

هارد اکسترنال بیسیم وسترن دیجیتال Western Digital My Passport Wireless Pro

هارد اکسترنال Western Digital My Passport Wireless Pro دارای ظرفیت ۲ ترابایتی است و از اتصال USB 3.0 و وای فای پشتیبانی می کند. برای افرادی که به دنبال یک هارد اکسترنال بیسیم و ارزان هستند انتخاب خوبی است.

هارد اکسترنال بیسیم وسترن دیجیتال Western Digital My Passport Wireless Pro

LaCie Porsche Design Mobile – بهترین هارد اکسترنال ۴ ترابایتی

چنانچه به دنبال بهترین هارد ۴ ترابایتی هستید که از USB – C پشتیبانی کند می توانید هارد اکسترنال LaCie Porsche Design Mobile را خریداری کنید که دارای طراحی عالی است اما متاسفانه مقداری گران است و نیاز به پورت USB – C دارد.

LaCie Porsche Design Mobile - بهترین هارد اکسترنال 4 ترابایتی

iStorage diskAshur – امن ترین هارد اکسترنال

هارد ۲ ترابایتی iStorage diskAshur بهترین هارد اکسترنالی است که بهترین امنیت و طراحی را به شما ارائه می دهد. اگر کسی تلاش کند به اطلاعات هارد اکسترنال شما دسترسی پیدا کند این اطلاعات با پروتکل AES 256 بیتی رمزگذاری شده و انواع مختلفی را حافظت ها را اعمال می کند اما گران است.

iStorage diskAshur - امن ترین هارد اکسترنال

در آخر از شما دعوت می کنیم پست ۶ ترفند افزایش سرعت هارد دیسک داخلی یا اینترنال در ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷ را مطالعه بفرمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب ما ۱۰ تا از بهترین و ارزان ترین هاردهای اکسترنال سامسونگ، وسترن دیجیتال و… را به شما معرفی کردیم مطمئنا این لیست با گذشت زمان تغییر خواهد کرد. چنانچه در مورد پست امروز انزل وب نظر و یا پیشنهادی دارید می توانید در بخش دیدگاه زیر با ما به اشتراک بگذارید.


IDrive Portable

IDrive یک هارد قابل حمل با سرعت بالا است که به کاربران IDrive’s قابلیت استفاده از سرویس پشتیبان گیری آنلاین(online back up) را میدهد ،همچنین بدون استفاده از اینترنت نیز میتوانید فایل های خود را بازگردانید.

Buffalo MiniStation Stealth HD-PCTU2

یک هارد اکسترنال بسیار باریک همراه با یک بسته نرم افزاری که باعث افزایش سرعت انتقال فایل می شود،Buffalo MiniStation Stealth سریعتر و با ظرفیت های بالاتر در بازار موجود است .

Western Digital My Passport Elite 500GB

یک هارد دیسک صاف و براق که دارای ظرفیت سنج معین که برای back up گرفتن سریع و ساده کاربرد دارد.

FreeAgent GoFlex

هاردی فوق العاده سبک و قابل حمل است که توسط شرکت Seagate ساخته شده است. دارای پورت و سکوت های USB 2.0, FireWire 800, USB 3.0 و eSATA همراه با پشتیبانی خودکار است. با مجموعه ای از کابل ها و آداپتور ها، FreeAgent GoFlex یکی از چند منظوره ترین دیسک های همراه است.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش 6 روش پسورد گذاشتن روی هارد اکسترنال
آموزش ۶ روش پسورد گذاشتن روی هارد اکسترنال
آموزش 8 روش رفع مشکل باز نشدن هارد اکسترنال WD
آموزش ۸ روش رفع مشکل باز نشدن هارد اکسترنال WD
راهنمای خرید هارد اکسترنال و نکات مهم آن
راهنمای خرید هارد اکسترنال و نکات مهم انتخاب آن
آموزش تصویری نحوه بکاپ از هارد اکسترنال در ویندوز 10
آموزش تصویری نحوه بکاپ از هارد اکسترنال در ویندوز ۱۰

نظرات

  • ut says:

    نمی فروشید؟

  • سجاد says:

    البته یک ترابایتی میخواما.

  • سجاد says:

    سلام. منم یکی از این هارو میخوام. لطفا جواب بدین

  • مهرداد says:

    سلام شما این هاردها را می فروشین ؟ چون من یکی از اینها را میخواهم لطفا جوابم را بفرستید متشکرم

  • خانمی says:

    چرا حجم هارد های دیگه زده نشده

  • faezw says:

    سلام من یه هارد یک ترابایتی با قیمت مناسب میخوام میتونید بهم یکیشو معرفی کنید میخوام از همین سایت بخرم

  • امیر says:

    باسلام و وقت بخیر

    قیمت هارد Western Digital My Passport Elite 500GB چه مقداره و خرید اینترنتی امکانش هست ؟

    باسپاس

  • کوروش اوستا says:

    درود میخام بخرم البته از خودتون

  • مرتضی says:

    با سلام میخواستم بدونم قیمتهای هارد اکسترنالتون جدیدن یا قیمت گذاری نشدن ؟

    با تشکر

    و اینکه ایا این هاردها گارانتی هستند یا خیر

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      رضای عزیز، زمان انتشار این پست قیمت هاردهای اکسترنال هنوز به طور چشمگیری در بازار خارجی و داخلی افزایش نیافته بود و الان کلیه قیمت دچار تغییرات بسیاری شدند.در ضمن معرفی این محصولات صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و ما از گارانتی بودن یا نبودن آنها اطلاعی ندایم
      موفق باشید

    • محمدرضاقره خانی بهار says:

      سلام خسته نباشی ببخشی هارد گارانتی داره یانه من میخوام بخرم جواب بدی پیام بفرستی به گوشیم