دستگاهی که با آن میتوانید دستهای آلوده خود را تمیز نگه دارید

هنگامی که شما شیر آب را با دستهای کثیف خود باز میکنید و دستهای خود را می شویید و سپس دوباره شیر آب را که کثیف شده بود را می چرخانید و آب را می بندید . مطمئنا حس خوبی نخواهید داشت .البته در حال حاضر در بسیاری از دستشویی های عمومی بدون تماس دست می توان این کار را انجام داد . ولی شاید روش دیگری برای ضد عفونی کردن دست در اماکن عمومی وجود داشته باشد.

انزل وب

The clea hands Disinfection Device دستگاه کوچکی میباشد که دارای این ویژگی است که هنگامی که دستان خود را بین دو نوار باریک آن قرار می دهید مواد ضد عفونی کننده را روی دست شما ریخته ، و سپس بعد از چند دقیقه آن مواد ضد عفونی کننده را تبخیر می کند .و دست شما عاری از میکروب و تمیز می شود.

انزل وب

دستگاه The clea hands Disinfection Device توسط Mukomelov Studio به منظور بهبود بخشیدن شیوه های بهداشتی در اماکن عمومی طراحی شده است،که مسلما از شیرهای آب اتوماتیک بهتر می باشد . این اختراع به استقبال کنندگان اجازه میدهد که دستانی پاک با حداقل تلاش داشته باشند.

انزل وب

منبع خارجی:gajitz

ویرایش و ترجمه:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات