۶ نرم افزار مفید برای لپ تاپ

قصد داریم ۶ نرم افزار کم حجم،رایگان،پرتابل و بسیار عالی برای لپ تاپ ها را معرفی کنیم.

انزل وب

 

آپدیت پست ۹۴/۳/۲۷ : دیگر نرم افزارهای پیشنهادی

 


TouchFreeze – لینک کمکی (به علت تحریم گوگل لینک اصلی سایت در دسترس نیست)

این نرم افرار مناسب برای بستن touchpad لپ تاپ است،معمولا در هنگام تایپ کردن touchpad(پد لمسی) لپ تاپ مشکلاتی را برای کاربران ایجاد میکند، با استفاده از این نرم افزار میتوانید touchpad لپ تاپ خود را قفل کنید(ممکن است این نرم افزار با همه سخت افزار هماهنگ نباشد).

AutoSensitivity

یک نرم افزار دیگر برای کاهش حساسیت touchpad لپ تاپ است ،با کاهش حساسیت touchpad میتوانید راحتر به تایپ کردن بپردازید،توجه کنید برای استفاده از این نرم افزار باید .NET Framework 3.5 یا ۴.۰ نصب کرده باشید.

انزل وب

 Two-Finger-Scroll- لینک کمکی (به علت تحریم گوگل لینک اصلی سایت در دسترس نیست)

در touchpad فقط با یک انگشت میتوانید اسکرول کنید(حرکت و کلیک کردن موس) ،اما با استفاده از این نرم افزار میتوانید با دو یا سه انگشت براحتی اسکرول کنید علاوه بر این میتوان در این نرم افزار حرکت های ویژه ای برای ضربه زدن به touchpad تعیین نمایید.(ممکن است برخی از خصوصیات این نرم افزار با برخی از touchpad هماهنگ نباشد)

انزل وب

SharpKeys

اگر میخواهید از برخی کلیدهای بی مصرف لپ تاپ خود به خوبی استفاده کنید SharpKeys گزینه مناسبی است ،با استفاده از این نرم افزار میتوانید خصوصیات کلید ها را تغییر دهید یا آنها را غیر فعال کنید.

انزل وب

Aerofoil

در زمانی که شارژ باتری لپ تاپ شما کم است این نرم افزار در ویندوز ۷ و Vista با غیر فعال کردن برخی از ویژگی های ویندوز  عمر بارتری را تا ۲۵% افزایش میدهد،این نرم افزار برای نسخه های ۳۲-bit و ۶۴- bit قابل دانلود است(نکته:اگر با پیغام msvcp100.dll is missing مواجه شدید ویندوز خود را آپدیت نمایید ).

انزل وب

Prey

اگر در مکان های عمومی از لپ تاپ و تلفن خود استفاده میکنید و احتمال به سرقت بردن لپ تاپ شما زیاد میباشد،بهتر است از Prey استفاده کنید ،با این نرم افزار میتوانید محل لپ تاپ خود را رد یابی کنید.

انزل وب

منبع:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

پیدا کردن و ردیابی لپ تاپ سرقتی و گمشده
با بهترین روش های پیدا کردن و ردیابی لپ تاپ سرقتی و گمشده آشنا شوید!
برای انتخاب و خرید کیف لپ تاپ مناسب به این 7 نکته توجه کنید !
برای انتخاب و خرید کیف لپ تاپ مناسب به این ۷ نکته توجه کنید !
عوض شدن عکس دسکتاپ متناسب با ساعات روز
عوض شدن عکس دسکتاپ ، صداها و.. کامپیوتر متناسب با ساعات روز
مدت زمان مناسب برای روشن نگه داشتن لپ تاپ و کامپیوتر چقدر است ؟
مزایا و معایب روشن نگه داشتن کامپیوتر و لپ تاپ در تمام روز

نظرات

صفحات1 2