سلولهای سوختی میکروبی هیدروژن آزاد تولید می کنند.

هیدروژن سوخت آینده است , این امر می تواند ما را مجبور کند که یک راه سریع و آسان برای تولید نیتروژن مورد نیاز ما بجای استخراج آن از هیدروکربن همانند گاز طبیعی اختراع کنیم. در حال حاضر به نظر میرسد که در هنگام راه رفتن تنها باکتریهای تحت کنترل برای انجام کارهای سخت برای ما آزاد می شوند.

در سلول های سوختی معمولی ، جدا کردن هیذروژن از آب الکتریسیته می گیرد ، و الکتریسیته (مگر اینکه آن را از نور خورشید و چیزهای دیگر بگیرید )معمولا به معنای انواعی از ضایعات است که تا حدی                                          بنابراین با آزاد شدن هیدروژن شما قادر هستید آن را به نیروی مصرف شده مبدا و نیروی برون داده تبدیل کنید.در حالی که این کار از لحاظ فیزیکی امکان پذیر نیست ، “هیدرولیز الکترودیالیز باکتری معکوس” این سلول سوختی جدید ، میتواند از چیزی که هیدروژن ندارد همانند آب فاضلاب و آب شور هیدروژن تولید کند.

چگونه سحر و جادو رخ می دهد : سلول های سوختی میکروبی می توانند از آب هیدزوژن تولید کنند.اما باکتریها خودشان به اندازه کافی قوی نیستند که بتوانند بدون تولید الکتریسیته اضافی این کار را انجام دهند.برای به دست آوردن انرژی اضافی، سلول سوختی از چیزی بنان بسته الکترودیالیز معکوس استفاده میکند که از تفاوت های یونی بین آب شور و آب شیرین به منظور تولید الکتریسیته کافی برای سلول های سوختی میکروبی برای انجام دادن کارشان استفاده می شود. همه شما برای تولید نیتروژن باید این مقدمات را فراهم کنید و سپس آب دریا را در یک سمت آن و آب رودخانه و یا آب فاضلاب و یا هر منبع دیگری از آب تازه با ترکیبات آلی برای تغذیه باکتریها را در سمت دیگر بگذارید و منتظر بمانید و جریان هیدروژن را نگاه کنید . در هر متر مکعب مایع شما  بین ۰.۸ و ۱.۶ متر مکعب هیدروژن دارید ، اما این در مقیاس بالا است  و به یاد داشته باشید ، این در مجموع و کاملا رایگان است.

این دستگاه عمدتا فقط برای اثبات مفهوم چنین چیز بدیهی است اما برای تولید آماده نیست این می تواند به این معنا باشد که سلول های سوختی خانگی آب فاضلاب را تصفیه می کنند و به مقدار نا محدودی هیدروژن آزاد برای قدرت ماشین شما تولید میکند که همه اینها در همین گجت شما است.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات