معرفی سرویس برای تبدیل نمایش سایت در موبایل

موبایل ها یکی از ارکان جدایی ناپذیر زندگی ما شده اند ، همچنین با آمدن اینترنت بر روی دستگاه های موبایل ،شما میتوانید از محیط کار،مدرسه و هر جایی دیگری به اینترنت دسترسی پیدا کنید.اما یکی از مشکلاتی که کاربران موبایل با مرورکردن سایت ها با آن روبرو هستند، عدم هماهنگی روزلوشن و اندازه سایت ها با مرورگر موبایل است (عدم و جود نسخه موبایل)که این امر باعث ایجاد مشکلاتی برای کاربران میشود.

انزل وب

در ادامه سرویس هایی رایگان که با مراجعه به آنها میتوانید وب سایت خود و وب سایت های دیگر را برای نمایش در موبایل(نسخه موبایل) تبدیل کنید معرفی میکنیم.

Google’s Conversion Utility

بله باز هم گوگل آسانترین و بهترین راه را به شما نشان میدهد،فقط کافیست آدرس (URL) صفحه مورد نظر را وارد کنید و نسخه بهنیه ساز شده موبایل آن را مشاهده کنید.

انزل وب

MobiSiteGalore

mobiSiteGalore ادعا میکند یکی از ساده ترین سازنده وب برای موبایل است،و بطور متوسط در چند دقیقه کاربران میتوانند یک نسخه موبایل کاملا کاربردی از وب سایت خود ایجاد کنند.این سرویس بیشتر به ارائه خدمات برای گوشی های هوشمند(smartphones) تمرکز کرده است اما تعداد کمی از گوشی های غیر هوشمند را نیز پشتیبانی میکند.

انزل وب

Onbile

آیا برای ساختن نسخه موبایل برای سایت یا وبلاگ خود عجله دارید؟خب به وسیله Onbile شما در ۳ مرحله ساده میتوانید نسخه موبایل داشته باشید.همچنین Onbile از تمام smartphones مانند Android و Blackberry پشتیبانی میکند.

انزل وب

 

Mobile App America

یک سرویس و سئو مناسب که به شما کمک میکند در میان رقبا خود یک نسخه موبایل خوب و بهنیه ساز شده را در اختیار داشته باشید.

انزل وب

برخی از سرویس های دیگر که به شما کمک میکنند نسخه موبایل سایت خود را بسازید:

منبع:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 9 روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش ۹ روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش 9 روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
۹ روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش ۴ روش تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش نصب کالی لینوکس روی اندروید
آموزش گام به گام نصب کالی لینوکس (Linux Kali) روی اندروید

نظرات

صفحات 1 2