گلدان الکتریکی در خانه شما

وقتی که شما میتوانید گیاهان را در گلدان الکتریکی پروش دهید دیگر چه کسی نیاز به باغچه دارد؟سیستم Click & Grow بهمراه ۴ باتری AA به شما قابلیت مشاهده رشد گیاهانی نظیر:ریحان،گوجه فرنگی و ..  را میدهد.

انزل وب

مفهوم باغ برای بسیای از ما جذاب است اما دیدگاه ها در رابطه با نگهداری تمام وقت از آن درست برعکس این قضیه میباشد،سیستم  Click & Grow که توسط Mattias Lepp طراحی شده است میتواند یک باغچه کم دردسر برای شما باشد.با استفاده از این سیستم که ترکیبی از رشد گیاهان در هوا و آبهای مغزی ،سنسورها،پردازشگر ها و نرم افزاری تحت عنوان Lepp است نیازی به دارا بودن خاک و استعداد باغبانی ندارید.

انزل وب

سیستم Click & Grow با قاب های متفاوت و مخزن های فشنگی Busy Lizzy (دانه های آماده به رشد) دارای قیمتی در حدود ۷۴ هزار تومان میباشد. فقط کافیست پس از قرار دادن باتری ها در دستگاه،مخزن آب را پر کنید و آن را در مکانی دور از نور مسقیم خورشید قرار دهید.پس از دو هفته گیاهان شما شروع به رشد کردن میکنند.

انزل وب

گلدان زمان پر کردن مخزن آب را اطلاع رسانی میکند و کاربران باید هر ماه مخرن آب را پر کنند،همچنین اگر علاقه به پروش گیاه دیگری داشته باشید میتوانید مخزن های فشنگی همراه با دانه های گیاهانی مانند گل ها،جعفری فرانسوی، گوجه فرنگی، فلفل،ریحان و .. تنها با ۱۰ دلار تهیه کنید و آن را جایگزین مخزن فعلی نمایید.

منبع خارجی:digitaltrends.

ویرایش و ترجمه:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات