اقدام جدید مایکروسافت برای بهبود امنیت در وب

مایکروسافت یک وبسایت جدید به نام YourBrowserMatters.org راه اندازی کرده است که به شما نشان میدهد چه میزان مرورگر شما ایمن میباشد و به امن نگه داشتن شما در دنیای آنلاین کمک میکند.این سایت منابعی برای شما آماده میسازد که به امنیت آنلاین شما کمک میکند و امنیت شما را در برابر تهدیدات نرم افزار های مخرب مهندسی شده اجتماعی مانند حملات فیشینگ افزایش میدهد.

انزل وب

این وبسایت داده ها را از مرورگرهای Internet Explorer,Chrome و Firefox جمع اوری میکند و به امنیت مرورگر شما امتیازی در رنج ۰ تا ۴ میدهد. همچنین این وبسایت داده را از منابع قدرتمند دیگری مانند: Security Intelligence Report (به عنوان یک اتحادیه آنتی فیشینگ شناخته میشود)،Identity Theft Council و Online Trust Alliance که یکی از مهم ترین جنبه ها در امنیت مرورگر ها هستند،جمع آوری میکند.

انزل وب

برای مشاهده اینفوگرافیک در سایز بزرگتر  بر روی آن کلیک کنید.

بر طبق گزارش مایکروسافت، ۲۴.۴% کامپیوترهای شخصی در جهان(معادل ۳۴۰ میلیون کامپیوتر شخصی) به وسیله یک ورژن منسوخ شده از یک مرورگر به اینترنت متصل میشوند.

منبع:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

بازی در مرورگر
۱۲ بازی موبایل سرگرم کننده که در مرورگر گوشی میتوانید بازی کنید
آموزش بکاپ و بازیابی لیست پسورد های ذخیره شده گوگل کروم
آموزش بکاپ و بازیابی لیست پسورد های ذخیره شده گوگل کروم
7 افزونه کاربردی مرورگر ها که دردسر های وبگردی را کم تر میکنند !
۷ افزونه کاربردی مرورگر ها که دردسر های وبگردی را کم تر میکنند !
چگونه در آدرس بار با تایپ متن صفحات باز شده در گوگل کروم را جستجو کنیم ؟
جستجو تاریخچه وبگردی کروم با استفاده از متن کامل صفحات وب

نظرات

  • sina says:

    جالبه به مرورگر خودش (Internet Explorer 9)نمره ۴ رو میده !!!و به مرورگر های رقیبانش مانند کروم ۱۴ نمره ۲.۵ و به مرورگر فایرفاکس ۷ نمره ۲ !!!