دوربین توپی که با پرتاب آن میتوان تصاویر پانورما ثبت کرد

شما میتوانید با استفاده از یکی از هوشمندانه ترین ابزارهایی که تا کنون دیده شد یعنی” دوربین پانورامیک قابل پرتاب” تصاویر پانورما شگفت انگیزی ثبت کنید. این دستگاه که طراحی و توسعه آن توسط یک گروه گرافیکی کامپیوتری در برلین انجام شده است ، به کاربر اجازه می دهد که با چرخش ۳۶۰ درجه در هوا عکس بگیرد.

انزل وب

در داخل توپ ۳۶ دوربین تلفن همراه موجود است و تا هنگامی که توپ تشخیص میدهد که در اوج پرتاب و ارتفاع است،همه دوربین ها خاموش هستند،ولی در زمانی که توسط شتاب سنج تشخیص داده میشود توپ در حال سقوط است، همه دوربین ها فعال میشوند و توپ شروع به عکس برداری و ذخیره تصویر میکند.همچنین با استفاده از یک برنامه مخصوص،کاربران میتوانند تصاوبر زیبا و خیره کننده ای از عکس هایی که توسط این دوربین گرفته شده است ایجاد کنند.

انزل وب

مطمئنا این ایده همانند دوربین سیار Google Streetview یک ایده جالب و نو میباشد و در بسیاری از مکان ها مانند یک کنسرت یا استادیوم های ورزشی ،که گرفتن عکس کاری مشکل است،بسیار کاربرد دارد.

برای مشاهده ویدیو و اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

منبع خارجی:ExtremeTech

ویرایش و ترجمه:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات