در یک لحظه از چند زاویه متفاوت عکسبرداری کنید

ما همیشه به دنبال راهی جدید برای گرفتن عکس های دیجیتالی خلاقانه هستیم،از چندین سال پیش تا کنون از نرم افزارهایی مثل فتوشاپ در خلق این نوع تصاویر به ما کمک میکردند اما شاید در آینده مفهوم Digimo که توسط Sangik Lee طراحی شده است جایگزین برخی از روشهای قدیمی شود.

انزل وب

Digimo یک دوربین دیجتالی چند تکه ای است که به شما اجازه میدهد در یک لحظه از زوایای مختلف عکسبرداری کنید،دو لنز و بخش کنترل از راه دور با هم توسط یک ارتباط بیسم کار میکنند تا شما بتوانید در یک لحظه از یک سوژه در دو زاویه مختلف عکسبرداری کنید.

انزل وب

هدف از ایجاد این مفهوم،گسترش امکانات عکسبرداری دیجتالی است و با قرار دادن لنز ها در مکانهای مختلف حتی عکاس های آماتور میتوانند مانند یک عکاس حرفه ای عکسبرداری کنند.

انزل وب

همچنین این دوربین ها دارای قابلیت ضبط ویدیو  هم هستند که میتوان علاوه بر عکس،ویدیو یک اتفاق را از چند زاویه فیلم برداری کرد.

منبع خارجی:gajitz

ویرایش و ترجمه:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات