Up به تناسب اندام شما کمک میکند

دستبندهای Up محصولی جدید از سوی Jawbone میباشد.این دستبند ۱۸۰ هزارتومانی عادت غذایی،ورزش و فعالیت بدنی شما را بهمراه app مخصوص تلفن همراه که به شما کمک میکند زندگی سالمتری داشته باشید، همگام میسازد.

انزل وب

از لحظه ای که شما از UP استفاده میکند،دستبند همانند یک مربی شخصی خستگی ناپذیر ،بر هر کاری که شما انجام میدهید از جمله خوردن،خوابیدن و فعالیتهای روزانه نظارت میکند.ممکن است یکی از نقاط ضعف این دستبند این باشد که برای کارایی درست،شما باید در طول روز آن را بهمراه داشته باشید اما توسط نرم افزار Up میتوان اطلاعاتی ارزشمند مانند میزان کالری سوزانده شده در طی روز،فاصله و مدت زمان فعال و غیر فعال بودن بدن و یا حتی میزان زمانی که شما در حال نشستن بوده اید را بدست آورد.

انزل وب

این دستبند حتی قابلیت های گجت Zeo Sleep Manager را نیز داراست و میتواند بدن شما در حالی که خواب هستید آنالیز کند همچنین میتوانید برای دریافت راهنمایی بهتر از برنامه میتوانید عکس،میزان و مکان غذایی را که خورده اید را به نرم افزار اضافه کنید.در نهایت برنامه توسط رسانه آپدیت شده خود، بهترین و مناسب ترین اطلاعاتی که به سلامتی شما کمک میکنید را نمایش میدهد.

منبع خارجی:engadget

ویرایش و ترجمه:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

بهترین روش های جستجو و دانلود نسخه قدیمی برنامه های اندروید و آیفون
بهترین روش های جستجو و دانلود نسخه قدیمی برنامه های اندروید و آیفون
10 حالت جالب و کاربردی اندروید که باید از آن استفاده کنید !
۱۰ حالت کاربردی و فوق العاده اندروید که باید از آنها استفاده کنید !
خاموش کردن آلارم با صدا
خاموش کردن زنگ هشدار ساعت گوشی اندروید به وسیله صدا و فرمان صوتی
ترفند کاربردی قابلیت مزاحم نشوید اندروید
۳ ترفند کاربردی برای استفاده از قابلیت مزاحم نشوید اندروید

نظرات