انزل وب

تبلت میزی Surface میتواند ۵۰ تاچ را همزمان حس کند

فناوری نمایشگرها لمسی توسط اپل به شکل های گوناگون در جهان گسترش یافته و استفاده میشود،اما مایکروسافت با همکاری سامسونگ تصمیم دارد رنگ و بویی جدید از این فناوری را به جهانیان نمایش دهد.

انزل وب

بر خلاف گجت هایی مانند iPhone که میتواند فقط لمس انگشت یک دست یا یک قلم را تشخیص دهد،تبلت های میزی Surface 2.0 که دارای نمایشگر ۴۰ اینچی سامسونگ میباشند و به نوعی نسل بعدی فناوری لمسی هستند،میتوانند به طور همزمان لمس ۵۰ انگشت دست،قلم و هر چیز دیگری را تشخیص دهد.

انزل وب

لازم به ذکر است که نسخه اولیه این میز برای اولین بار نمایشگاه ۲۰۱۱ CES نمایش داده شد و پس از خطایابی و کار بیشتر Surface 2.0 اکنون توسط نمایشگرهای Samsung SUR40 به بازار عرضه شده است.

انزل وب

میتوان Surface را مانند یک تابلو نقاشی به دیوار آویزان کرد و از آن استفاده نمود.همچنین این میز دارای یک نمایشگر Full HD چهار اینچی میباشد که  Windows PC را نیز پشتیبانی میکند و صفحه نمایش نیز با استفاده از تاباندن نور به سمت بالا و بازگشت آن توسط لایه ای از سنسورهای پشت صفحه کار میکند.

انزل وب

قیمت Surface چیزی در حدود ۱۱ میلیون تومان میباشد و برنده جایزه Best of What’s New مجله معتبر Popular Science magazine شده است.

میتوانید اطلاعات بیشتر در مورد Surface را از سایت رسمی مایکروسافت بخوانید.

منبع خارجی:popmag

ویرایش و ترجمه:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات