انزل وب

Socl،شبکه اجتماعی جدید مایکروسافت

شبکه های اجتماعی امروزه یکی از عناصر و سرویس های محبوب در اینترنت هستند،از این رو روز به روز شاهد ایجاد شبکه های اجتماعی با موضوعات و محورهای کلی یا خاص هستیم،بی شک فیس بوک یکی از محبوب ترین و بزرگترین این نوع شبکه ها است.پس از اضافه شدن گوگل پلاس کمپانی گوگل به شبکه های اجتماعی،به نظر میرسد مایکروسافت نیز برای عقب نماندن از غافله در حال آماده سازی و آزمایش شبکه ی اجتماعی جدیدی با نام Socl و با شعار “آنچه را که میخواهید پیدا کنید و آنچه را که میدانید به اشتراک بگذارید” است.

انزل وب

به طور خلاصه این شبکه تجربه اجتماعی بودن و جستوجو کردن در یک مکان را وعده داده است و با توجه به تصاویری که به تازگی از این شبکه منتشر شده،رابط گرافیکی آن تشکیل شده از سه بخش است.همانند فیس بوک در سمت چپ آن ابزار کنترلی ،در قسمت میانی آخرین فید وخبرها و محتوای اجتماعی و در بالا ابزاری برای جستوجو قرار گرفته اند.

انزل وب

تگ کردن،دکمه لایک و بخش نظرات از دیگر قسمت های موجود در این شبکه میباشد،علاوه براین در سمت راست نیز گزینه های Start a Party و Invite Friends را میتوان دید که چیزی شبیه به چت گروهی تصویری در شبکه های فیس بوک و گوگل پلاس است و میتوان از طریق آن با دیگران ویدیوهای یوتیوب را تماشا کرد.مسائل مبهم زیادی مانند حریم خصوصی،نحوه جستوجو،آپدیت و ضعیت و .. درباره Socl وجود دارد و با توجه به اینکه مایکروسافت هنوز در حال آزمایش و تحقیق بر روی این شبکه است باید منتظر ماند و دید که آیا Socl نیز مانند Google Plus تنها در برحه کوتاه ای از زمان محبوب میشود یا خیر؟

منبع:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

راهنما تصویری رفع مشکل ورود به فیس بوک
راهنما تصویری رفع مشکل ورود به فیس بوک (۲۱ راه حل)
آموزش 5 روش فهمیدن تاریخ ساخت اکانت فیسبوک
آموزش ۵ روش فهمیدن تاریخ ساخت اکانت فیسبوک
آموزش حل مشکل Your account has been disabled فیسبوک
آموزش حل مشکل Your account has been disabled فیسبوک
آموزش 4 روش جدید دیلیت اکانت فیسبوک در کامپیوتر ، اندروید و آیفون
آموزش ۴ روش جدید دیلیت اکانت فیسبوک در کامپیوتر ، اندروید و آیفون

نظرات