انزل وب

Toggle:انجام ۴ عملکرد متفاوت توسط یک گجت

پس از ورود رسانه های مدیا مانند تلویزیون،دی وی دی پلیر،اسپکیر و.. برخی از ابزار مانند کنترل ها نیز وارد خانه ها شد،به طور مثال اگر چندین لوازم خانگی دیجیتال در خانه داشته باشید احتملا چندین کنترل مختلف نیز در اختیار دارید.با ورود گوشی های هوشمند و عرضه نرم افزارهای مخصوص کنترل چندین رسانه از طریق موبایل این مشکل تا حدودی رفع شده است اما Carbon Design Studio قصد دارد این موضوع را با گجتی متفاوت حل کند.

انزل وب

شما میتوانید از Toggle به عنوان یک موس،کنترل تلوزیون،کیبورد و دسته بازی استفاده کنید،از طریق دکمه خاصی میتوان آن را به حالت های متفات تبدیل کرد و با دکمه بالا،پایین،چپ و راست قادر خواهید بود عملکردهای جدیدی را اجرا کنید.

انزل وب

اصل کار Toggle بر پایه یک پد لمسی خازنی و تعداد خاصی از کارکتر و نشانه ها است و میتوان با گرفتن آن در چهار جهت متفاوت از قابلیتهای گوناگون Toggle استفاده کرد.

انزل وب

این گجت که هنوز در مرحله مفهومی به سر میبرد قصد دارد با انجام چندین کار،تعدادی از ابزار و گجت هایی که در طی روز بیشتر با آنها سر و کار دارید را در یکجا جمع کند و به محیط اطراف شما نظم بیشتری ببخشد،همچنین لمس پد جمع و جور Toggle قطعا لذت بخش تر از فشردن دکمه های کنترل و دیگر گجت ها خواهد بود.

میتوانید ویدیو مربوط به Toggle را از اینجا مشاهده کنید.

منبع خارجی:gajitz

ویرایش و ترجمه:انزل وب

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

ماشین های پرنده
تولید ماشین پرنده بدون سرنشین در آینده ای نه چندان دور
دوربین امنیتی متحرک
Odini، جاسوس متحرک خانه شما
شخصی ساز دکمه های کیبورد لپ تاپ لنوو با طرح مفهومی طراح ایرانی
نمایشگر نامرئی
نمایشگر نامرئی HTD -01

نظرات