انزل وب

Twine: به دنیای خود گوش دهید،با اینترنت صحبت کنید

همیشه گجت های الکتریکی برنامه نویسی شده و حاضر اماده در اختیار ما قرار میگرند و ما در این چرخه نقش یک مصرف کننده را بازی میکنیم،اما چه میشد اگر خودمان میتوانستیم برای یک ابزار الکتریکی بدون برنامه نویسی حرفه ای و پیچیده،عملکردهای گوناگون و کاربردی دلخواه خودمان را تعیین کنیم؟خب خوشبختانه Twine توانسته تا حدودی این کار را برای ما انجام دهد.

انزل وب

فکر کنید شما در بیرون از محیط خانه خو مشغول کار هستید و میخواهید در صورتی که خانه شما در معرض خطر آتش سوزی قرار گرفت برای شما پیغامی مبتنی بر  “خطر آتش سوزی” توسط ایمیل،SMS،تویت،پیغام در فیس بوک و .. ارسال شود،خوشبختانه میتوانید توسط Twine اینکار به ساده ترین روش ممکن انجام دهید.این دستگاه که توسط دو فارغ التحیل MIT Media Lab اختراع شده است یک حسگر پلاستیکی مربع شکل میباشد که از طریق ارتباطات بیسیم(WiFi)،دو باتری قلمی معمولی (که ماه ها میتوان از آنها استفاده نمود) و سنسورهای داخلی و خارجی کار میکند.

انزل وب

میتوانید از طریق یک برنامه تحت وب (Web App) توسط لپ تاپ،تبلت،موبایل و.. برای Twine بدون هیچ برنامه نویسی پیچیده ای عملکردهای متفاوت تعیین کنید،همچنین اگر نیاز به حسگرهای اضافی دیگری دارید میتوانید آنها را به صورت دستی به Twine خود اضافه کنید.

انزل وب

این گجت به شما این امکان را میدهد که در هر شی یا جایی که اتصالات WiFi در آن وجود داشته باشد یک سیستم محسباتی فیزیکی تحت شبکه ایجاد کنید.فقط کافیست در برنامه تحت وب Spool که برنامه منحصر به فرد این گجت است خواسته خود را به زبان انگلیسی ساده ایجاد و تنظیم کنید.

میتوانید اطلاعات بیشتر و ویدیو مربوط به این گجت را از اینجا مشاهده کنید.

منبع خارجی:kickstarter

ویرایش و ترجمه:انزل وب

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

نظرات