انزل وب

معرفی وبسایت های جالب و کاربردی – شماره۱۱

درادامه سری ۱۱ وبسایت های جالب و کاربردی را معرفی میکنیم.

انزل وب

سرعت تایپ خود را آزمایش کنید

اگر میخواهید بدانید سرعت تایپ با کیبورد شما چقدر است و یا اینکه تایپ انگلیسی خود را آنالیز کنید سرویس Typing Test یک مکان مناسب برای انجام اینکار است.

انزل وب

آموزشگاهی عالی و بزرگ برای یادگیری و توسعه وب

وبسایت w3schools بی شک یکی از بهترین و معروفترین مراجع یادگیری زبانها و فناوری های تحت وب مانند:Asp.net،PHP،Html5،CSS3 و.. میباشد.اگر قصد دارید در دنیای مجازی وب حرفه ای شوید،این وبسایت بهترین مکان برای یادگیری و آموختن است.

انزل وب

تفاوت این دو در چیست؟

RAM و ROM چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟ اگر از این قبیل سوالات ذهن شما را مشغول کرده است میتوانید با مراجعه به ویسایت differencebetween پاسخ بسیاری از آنها را بیابید.

انزل وب

حال و روز خود را ثبت و آنالیز کنید

در طی یک روز ممکن است یک شحص دارای حالات روحی و روانی گوناگونی باشد،توسط سرویس moodpanda شما میتوانید رفتار و حالات روحی و روانی روزانه خود را توسط App و یا سرویس آنلاین این سایت ثبت کنید و سپس با امکاناتی مانند نمایش نمودار رفتارهای شما از حال روز خود اطلاعاتی بیشتری کسب،و سعی کنید شادتر باشید.

انزل وب

براحتی عضویت خود را لغو و از ارسال ایمیل های آزاردهنده جلوگیری کنید

امروزه حجم عظیم تبلیغات و اسپم های در وب بسیار آزار دهنده تر از قبل شده اند،یک نمونه آشکار که بیشتر اوقات با آن مواجه میشویم انبوه ای از ایمیل های تبلیغاتی و آلوده ای میباشد که ناخواسته در Inbox سرویس ایمیل شما قرار میگیرند،اما شما میتوانید توسط سرویس قوی و رایگان unsubscribe براحتی از ارسال دوباره اینگونه ایمیل ها جلوگیری کنید.این سرویس علاوه برا ینکه ار ایمیل شما محافظت میکند دارای امکانات کابردی مانند:نظارت بر نرم افرارهای شبکه های اجتماعی مانند Facebook, LinkedIn و Twitter،ارسال ایمیل مطمئن و قفل کردن برنامه های مخرب شبکه های اجتماعی نیز هست.

انزل وب

برند فشن خود را ایجاد کنید

اگر به طراحی مد و لباس علاقه مند هستید و یا در این زمینه استعداد خاصی دارید سرویس nextstyler با نمایش و رتبه دهی به آثار شما و میتواند یک نقطه شروع خوب باشد،در صورتی که علاقه ای به طراحی و ارسال اثر ندارید میتوانید آثار ارسالی را مشاهده یا به آنها رای دهید.

انزل وب

شما نیز میتوانید وبسایت های خود را در قسمت نظرات معرفی کنید.

معرفی و گردآوری:انزل وب

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

بهترین روش های جستجو و دانلود نسخه قدیمی برنامه های اندروید و آیفون
بهترین روش های جستجو و دانلود نسخه قدیمی برنامه های اندروید و آیفون
10 حالت جالب و کاربردی اندروید که باید از آن استفاده کنید !
۱۰ حالت کاربردی و فوق العاده اندروید که باید از آنها استفاده کنید !
خاموش کردن آلارم با صدا
خاموش کردن زنگ هشدار ساعت گوشی اندروید به وسیله صدا و فرمان صوتی
ترفند کاربردی قابلیت مزاحم نشوید اندروید
۳ ترفند کاربردی برای استفاده از قابلیت مزاحم نشوید اندروید

نظرات