انزل وب

مایکروسافت شبکه اجتماعی So.cl برای دانشجویان منتشر کرد

چندی پیش شبکه اجتماعی Socl مایکروسافت را که پروژه ای آزمایشی از سوی Microsoft Research’s FUSE Lab میباشد را معرفی کردیم،اکنون مایکروسافت بتازگی شبکه اجتماعی So.cl را برای دانش آموزان و دانشجویان به منظور به اشتراک گذاری سریع اطلاعات مفید،ویدیو،عکس و.. و همچنین ساخت صفحات شخصی با استفاده از اطلاعات داخل و خارج  کلاس درس منتشر کرده است.

انزل وب

به گفته مایکروسافت این شبکه یک کلاس مجازی برای دانشجویان و دانش آموزان ایجاد میکند و در اصل Socl برای کمک به دانشجویانی که میخواهند از طریق رسانه های اجتماعی دانش،تجربه و اطلاعات خود را گسترش دهند طراحی شده است.

انزل وب

در حال حاضر عضویت در این شبکه از طریق اکانت فیس بوک امکان پذیر است و عضویت در Socl به طور آزمایشی فقط برای دانشجویان دانشگاه واشنگتن، دانشگاه سیراکوس و دانشگاه نیویورک مقدور میباشد،اما مایکروسافت اعلام کرده است که در آینده نزدیک مدارس و دانشگاه های بیشتری به این سرویس اضافه خواهند شد.

انزل وب

آیا این سیاست مایکروسافت برای شما آشنا نیست؟بله درست فکر میکند این سیاست یعنی جذب دانشجویان و دانش آموزان سیاستی میباشد که شبکه اجتماعی محبوب فیس بوک از آن استفاده کرد،حال باید دید آیا مایکروسافت برای محبوبیت و پیشرفت میخواهد سناریو تکراری را در وب اجرا کند یا خیر؟

ویدیو مربوط به این شبکه اجتماعی را از اینجا مشاهده کنید.

منبع:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

راهنما تصویری رفع مشکل ورود به فیس بوک
راهنما تصویری رفع مشکل ورود به فیس بوک (۲۱ راه حل)
آموزش 5 روش فهمیدن تاریخ ساخت اکانت فیسبوک
آموزش ۵ روش فهمیدن تاریخ ساخت اکانت فیسبوک
آموزش حل مشکل Your account has been disabled فیسبوک
آموزش حل مشکل Your account has been disabled فیسبوک
آموزش 4 روش جدید دیلیت اکانت فیسبوک در کامپیوتر ، اندروید و آیفون
آموزش ۴ روش جدید دیلیت اکانت فیسبوک در کامپیوتر ، اندروید و آیفون

نظرات