انزل وب

کفش موتور دار،نسل بعدی اسکیت ها

زمانی اختراع اسکیت،اختراعی جالب و به نوعی متحول کننده محسوب میشد،اختراعی که امروزه نیز ما از آن استفاده میکنیم و حتی شاهد برگزاری مسابقات اسکیت سواری،پیست اسکیت و.. هستیم.اما با تولید و عرضه اختراعی جدیدی به نام spnKiX شاید بتوان گفت در آینده بسیار نزدیک شاهد بعد جدیدی از ابزار حمل و نقل فردی رو به رو باشیم.

انزل وب

spnKiX محصولی از سوی Peter Treadway طراح میباشد و در حقیقت یک کفش موتوردار یا بهتر بگوییم یک اسکیت الکتریکی است که شما با پوشیدن آن (مانند پوشیدن یک کفش معمولی) میتواند بدون قدم زدن براحتی حرکت کنید.همچنین به وسیله یک کنترلر دستی میتوانید سرعت حرکت خود را که به ۱۶ کلیومتر در ساعت هم میرسد، تنظیم کنید. با اینکه سرعت حرکت کفش ها چندان زیاد نیست اما میتوان از آنها برای رفتن به خرید یا گردش در شهر استفاده کرد.

انزل وب

spnKiX از فیبر نالیونی تقویت شده و آلمینییوم ساخته شده است و باتری های یون لیتیومی آن حداکثر تا دو ساعت شارژ میشوند.Peter Treadway بیش از ۳۰ نمونه اولیه این کفش را در دو طرح متفاوت ساخته و برای عرضه آماده کرده است. وی اکنون در مرحله بازاریابی برای تولید انبوه این محصول جالب میباشد.

انزل وب

اطلاعات بیشتر و ویدیو مربوط به spnKiX را از اینجا بخوانید.

منبع خارجی:cnet

ویرایش و ترجمه:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات