انزل وب

پس از گوگل اینبار بارش برف اینترنتی را با مایکروسافت تجربه کنید

حتما ترفند بارش برف در گوگل توسط تایپ کلمه let it snow را به خاطر دارید،اما اینبار مایکروسافت دست به کار شده و تجربه ای متفاوت از بارش برف با استفاده از HTML5 را به کابران نمایش داده است.

انزل وب

صفحه Let It Snow … Faster مایکروسافت ترکیبی از SVG, CSS و HTML5 canvas و.. است که حتی میتوانید از طریق رابط کاربری لمسی Windows 8 DP و به وسیله مرورگر Internet Explorer 10 از آن استفاده کنید.پس از ورود به این صفحه شما شاهد بارش زیبای برف خواهید بود البته این صفحه با ترفند گوگل چند تفاوت بزرگ دارد علاوه بر تعداد نمایش فریم بر ثانیه در پایین صفحه،شما میتوانید توسط منوی پایین تعداد بارش دانه های برف را نسبت به توان مرورگر و سیستم خود تنظیم کنید،همچنین میتوانید از موس خود به عنوان یک قلمو نقاشی استفاده کنید و برفهای روی تابلو تبریک تعطیلات میلادی تیم اینترنت اکسپلورر را پاک و مشاهده کنید!

انزل وب

این صفحه در اصل یک جنبه تبلیغاتی برای ترغیب کاربران به استفاده از مرورگر نه چندان قدرتمند اینترنت اکسپلورر میباشد زیرا برای این مرورگر و GPU (پرادزشگر گرافیکی) آن بهینه سازی شده است و شما میتوانید از طریق Internet Explorer تعداد دانه های برف بیشتر با داینامیک بهتری مشاهده کنید.

Let It Snow … Faster را تجربه کنید.

منبع:انزل وب

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

معرفی وبسایت های جالب و کاربردی – شماره۲۷
انزل وب
معرفی وبسایت های جالب و کاربردی – شماره۲۲
انزل وب
معرفی وبسایت های جالب و کاربردی – شماره۱۹

نظرات