انزل وب

معرفی وبسایت های جالب و کاربردی – شماره۱۳

درادامه سری ۱۳ وبسایت های جالب و کاربردی را معرفی میکنیم.

انزل وب

نرم افزار ها را بدون نصب اجرا کنید

بحث نصب و اجرای نرم افزارهای همیشه یکی از موضوعات مورد توجه هنگام دانلود و یا خریداری آنها است،اما شما میتوانید توسط سرویس spoon یک نسخه مخصوص نرم افزارها که قابلیت اجرا بر روی وب و موبایل دارا هستند و همچنین میتوانند با دیگر هماهنگ شوند را دریافت و استفاده کنید.این وبسایت دارای بیش از هزار نرم افزار کاربردی ,و رایگان برای دانلود و استفاده است.

انزل وب

عکس ها را آنلاین به متن تبدیل کنید

نرم افزارهای OCR یک انتخاب مناسب برای تبدیل نوشته های عکس ها به متن قابل ویرایش است،حال اگر شما نیاز به مکانی دارید که بدون وقت تلف کردن عکس خود را به آن تحویل و در نهایت متن آماده را در قالب PDF یا Word  را دانلود کنید، free-online-ocr گزینه مناسبی برای شما میباشد.

انزل وب

محتویات وب را برای خودتان ایمیل کنید

اگر در جایی مانند کافی نت یا سایت دانشگاه در حال وبگردی میباشید و نیاز دارید بدون استفاده از ابزاری مانند فلش درایو محتویات یا صفحه مشخصی را در جایی ذخیره و بعدا از آن استفاده کنید. سرویس cctome این امکان را به شما میدهد با وارد کردن ایمیل خود هر محتوا و آدرس جالبی را برای خود ایمیل کنید تا بعدا بتوانید از آنها استفاده کنید.

انزل وب

وبسایت و وبلاگ خود را لحظه به لحظه آنالیز کنید

pingdom سرویس و ابزاری قدرمتند تحت وب میباشد که شما میتوانید از طریق آن زمان لود صفحات و بسایت خود،سرعت سرور سایت و .. را بررسی کنید.همچنین با ثبت نام در این سایت میتوانید لحظه به لحضه صفحات وب مورد نظر خود را آنالیز کنید.

انزل وب

تمرین،یادگیری و پیشرفت در زبانهای خارجی

اگر نیاز دارید به منظور یادگیری و بهبود زبانهای خارجی با افرادی که در نقاط مختلف به زبانی که شما در حال یادگیری آن هستید گفتگو کنید،سرویس polyspeaks یک مکان عالی برای هم صحبت شدن با افراد دیگر که دارای گویش و زبانهای گفتار متفاوت هستند است.یکی از ویژگی های خوب این سرویس پشتبانی از زبان پارسی میباشد.

انزل وب

برچسب مخصوص خود را آنلاین طراحی کنید

labeley یک ابزار آنلاین با امکانات متفاوت برای طراحی برچسب (Label) است،شما میتوانید از طریق این سرویس برای گروه،محصول و یا تیم ورزشی خود یک برچسب و نماد طراحی کنید.

انزل وب

شما نیز میتوانید وبسایت و سرویس های جالب و کاربردی که سراغ دارید را در قسمت نظرات معرفی کنید.

معرفی و گردآوری:انزل وب

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

بهترین روش های جستجو و دانلود نسخه قدیمی برنامه های اندروید و آیفون
بهترین روش های جستجو و دانلود نسخه قدیمی برنامه های اندروید و آیفون
10 حالت جالب و کاربردی اندروید که باید از آن استفاده کنید !
۱۰ حالت کاربردی و فوق العاده اندروید که باید از آنها استفاده کنید !
خاموش کردن آلارم با صدا
خاموش کردن زنگ هشدار ساعت گوشی اندروید به وسیله صدا و فرمان صوتی
ترفند کاربردی قابلیت مزاحم نشوید اندروید
۳ ترفند کاربردی برای استفاده از قابلیت مزاحم نشوید اندروید

نظرات

  • محمد حسین محمدی says:

    سلام . من خیلی از امکانات و مطالب سایت شما استفاده میکنم و لذت می برم فقط خواستم در مورد قسمت معرفی سایت یه پیشنهاد بدم که لطفا سایتهای ایرانی را هم معرفی کنید و یا اگر یک سایت خارجی معرفی می کنید سایتی مشابه با همون کاربرد که ایرانی باشه رو معرفی کنید.