انزل وب

BitTorrent سرویسی رایگان و نامحدود برای اشتراک گذاری فایل ها منتشر کرد

حتما با سرویس های و برنامه هایی که با استفاده از محاسبات ابری قابلیتهایی مانند به اشتراک گذاری،ذخیره و بکاپ گرفتن از فایل ها را به کابران میدهدند آشنایی دارید،چند نمونه بارز این نوع سرویس ها،سرویس های Dropbox،Microsoft SkyDrive،Box.net و.. میباشند که امروزه در میان کاربران وب از محبوبیت بالایی برخوردار هستند.اما بتازگی مهندسان BitTorrent (یک پروتکل معروف به منظور ارسال فایل میباشد) نرم افزار رایگان ابری منتشر کرده است که به کاربران اجازه میدهد فایلهای خود را بدون هیچ محدودیت حجمی با دیگر دوستان خود به اشتراک بگذارند.

انزل وب

بر طبق گفته های وبلاگ بیت تورتنت شما میتوانید براحتی عکس،فیلم HD،آهنگ و هر فایلی را بدون هیچگونه محدودیت و پرداخت ماهانه یا سالانه ای با دیگر دوستان خود به اشتراک بگذارید.از دیگر ویژگی های این سرویس جدید میتوان به سرعت بالای دانلود فایل ها،استفاده از پرتوکل ارسال فایل BitTorrent،دسترسی به فایل ها در صورتی که ماشین کاربر افلاین باشد،خصوصی سازی و امکانات رسانه های اجتماعی مانند قابلیت نظر دادن زیر هر فایل اشاره کرد.

انزل وب

باید دید آیا این سرویس با توجه به ویژگی ها و قابلیت هایی که بیت تورنت نوید آنها را داده است میتواند جایگزینی مناسب برای سرویس های قدرتمندی همچون Dropbox باشد یا خیر؟

میتوانید اطلاعات بیشتر در مورد این سرویس را از اینجا مطالعه کنید.

این نرم افزار را رایگان از اینجا دانلود کنید.

منبع:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

راهنما و آموزش کامل دانلود از تورنت (همه دستگاه ها)
راهنما و آموزش کامل دانلود از تورنت (همه دستگاه ها)
فایل تورنت چیست؟ چگونه فایل های تورنت را دانلود و استفاده کنیم
فایل تورنت چیست؟ چگونه فایل های تورنت را دانلود و استفاده کنیم؟
آموزش 2 روش استفاده و دانلود فایل از تورنت و بیت تورنت اندروید
آموزش ۲ روش استفاده و دانلود فایل از تورنت و بیت تورنت در اندروید
انزل وب
۱۲ مرورگر ساخته شده بر پایه مرورگر های فایرفاکس و گوگل کروم

نظرات