انزل وب

روزنامه شخصی و قابل برنامه ریزی مناسب عصر دیجیتال

با توجه به رشد فناوری دیجیتال در دنیای امروزه،ما هر روز به پایان دوره نشریات چاپی مانند روزنامه ها نزدیک تر میشویم.اما کمپانی به نام BERG قصد دارد بعد جدیدی از نشریات چاپی در آینده را به نمایش بگذارد.

انزل وب

بر خلاف بسیاری از روزنامه های امروزی،روزنامه های کمپانی BERG بسیار کوچک و شخصی هستند و در خانه هر کاربر چاپ و تولید میشوند.

انزل وب

با استفاده از یک پرینتر جالب و کوچک وایرلس به نام Little Printer روزنامه های چاپ شده به اندازه یک رسید خود دستگاه پرداز بانک هستند که توسط شما در فواصل کوتاه و معین چاپ میشوند،به علاوه اینکه اینبار محتوا چاپی را شما انتخاب خواهید کرد و روزنامه کاملا مطابق با سلیقه شما خواهد بود.

انزل وب

همچنین شما میتوانید در طی روز علاوه بر چاپ محتوا دلخواه خودتان،محتوایی که BERG آنها را در طی روز یک الی دوبار به شما پیشنهاد میکند چاپ کنید.

انزل وب

App موبایل کمپانی BERG این اجازه را به کاربران میدهد تا آنها نشریات مورد علاقه خود را از میان یک لیست که به طور مداوم در حال رشد میباشد انتخاب نمایند.به عنوان مثال شما میتوانید بروز رسانی آب و هوا ،عناوین خبری، پازل روزانه (با انتخاب سطح دشواری) و حتی بروز رسانی شبکه های اجتماعی را در روزنامه شخصی خود چاپ کنید.

انزل وب

این چاپگر کوچک حرارتی با قابلیت اتصال به وب در سال ۲۰۱۲ برای فروش به بازار عرضه خواهد شد.

ویدیو مربوط به Little Printer را از اینجا مشاهده کنید.

منبع خارجی:gajitz

ویرایش و ترجمه:انزل وب

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

نظرات

×