انزل وب

معرفی وبسایت های جالب و کاربردی – شماره۱۶

درادامه سری ۱۶ وبسایت های جالب و کاربردی را معرفی میکنیم.

انزل وب

واژه ها را بیشتر بشناسیم

ویکی‌واژه یک واژه‌نامه به همهٔ زبان‌های موجود است که با همکاری همگانی بر روی اینترنت پدیدآمده و گسترش می‌یابد. ویکی‌واژه واژه‌نامه‌ای آزاد از واژه‌ها است که در آن به بررسی تمام واژه‌ها در هر زبانی می‌پردازد و اطلاعاتی نظیر ریشه‌شناسی، آوایش، پاره‌های سخن، مترادف و برگردان واژه‌ها را به شما می‌دهد. منظور از آزاد بودن این واژه‌نامه این است که همگان (از جمله شما) می‌توانند آن را آزادانه بازنشر کنند با این شرط که این آزادی را از دیگر کاربران سلب نکنند و در آن چیز بنویسند و به ویرایش نوشته‌ها بپردازند.

انزل وب

طراحی آنلاین لوگو و آرم

logoease یک سرویس آنلاین طراحی لگو و آرم میباشد که میتوانید از طریق آن بدون نصب هیچ نرم افزاری و بسیار سریع یک لوگو و طرح برای کار خود ایجاد کنید. همچنین طرح و وکتورهای پیش فرض این سرویس میتوانند الهام بخش خوبی برای شما در طراجی باشند.

انزل وب

وبلاگی مخصوص فرزند شما

سرویس ها وبلاگ دهی پارسی متعددی بر روی وب فعالیت میکنند،اما niniweblog علاوه بر اسم متفاوت خود دارای یک ایده متفاوت نیز هست،شما در این سرویس وبلاگ دهی میتوانید برای فرزندان کم سن و سال خود وبلاگی ایجاد کنید و حرفهای ناگفته خود را با آنها در میان بگذارید تا بعدها این وبلاگ به نوعی یادگاری از شما و حرفهای شما برای فرزندتان باشد.نکته مثبت دیگر این سرویس اختصاص ۱۰ درصد از درآمد ماهانه خود به شیر خوارگاه آمنه است.

انزل وب

اشتراک گذاری متفاوت تصاویر

سرویس canvasdropr ادعا میکند که تنها یک رسانه عادی برای به اشتراک گذاری عکس ها نیست.شما میتوانید پس از عضویت در این شبکه عکس ها خود را پس از آپلود به شیوه ی Collage Photo و.. ویرایش کنید و آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید.یک نکته مثبت canvasdropr داینامیک بودن صفحات است که باعث میشود تا شما بسیار راحت با ابزار این سرویس کار کنید.

انزل وب

آنلاین با دوستانتان اسم فامیل بازی کنید

حتما بازی خاطره انگیز اسم فامیل را به خاطر دارید،حال سرویس esmfamil توسط رابط کاربری بسیار ساده این قابلیت را به شما میدهد که پس از ثبت نام و دعوت دوستانتان ،با آنها آنلاین اسم فامیل بازی کنید.

انزل وب

از رزومه کاری خود اینفوگرافیک بسازید

پس از ثبت نام در vizualize ،این سرویس از سوابق کاری و حرفه ای شما یک اینفوگرافیک بسیار زیبا ایجاد میکند که میتوانید با در اختیار دادن آدرس آن با دیگران،رزومه کاری خود را به اشتراک بگذارید.

انزل وب

شما نیز میتوانید وبسایت و سرویس های جالب و کاربردی که سراغ دارید را در قسمت نظرات معرفی کنید.

معرفی و گردآوری:انزل وب

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

بهترین روش های جستجو و دانلود نسخه قدیمی برنامه های اندروید و آیفون
بهترین روش های جستجو و دانلود نسخه قدیمی برنامه های اندروید و آیفون
10 حالت جالب و کاربردی اندروید که باید از آن استفاده کنید !
۱۰ حالت کاربردی و فوق العاده اندروید که باید از آنها استفاده کنید !
خاموش کردن آلارم با صدا
خاموش کردن زنگ هشدار ساعت گوشی اندروید به وسیله صدا و فرمان صوتی
ترفند کاربردی قابلیت مزاحم نشوید اندروید
۳ ترفند کاربردی برای استفاده از قابلیت مزاحم نشوید اندروید

نظرات