انزل وب

Google Map بزودی توسط نقشه های خود یک بازی معروف را تحت وب منتشر میکند

حتما با سرویس Google Map (نقشه گوگل) آشنایی داید،این سرویس گوگل یک نقشه مجازی و آنلاین از کره زمین را در حالات مختلف و با قابلیتهای جهت یابی و..  را در اختیار شما قرار میدهد.حال تیم Google Map قرار است تا چند ماه آینده یک بازی جالب و سرگرم کننده نیز که از نقشه های موجود گوگل مپ استفاده میکند به کاربردهای این سرویس اضافه کنند.

انزل وب

در ویدیوی که بتازگی از سوی گوگل منتشر شده شما میتوانید یکی از نقشه های گوگل را به عنوان زمین بازی انتخاب کنید و سپس توسط موتور گرافیکی WebGL (نرم افزاری که با جاوا اسکریپت کار میکند و باعث ایجاد یک محیط سه بعدی جذاب در مرورگر شما میشود) و با استفاده از GPU (پردازنده گرافیکی) کامپیوتر،تبلت،گوشی و.. خود میتوانید در این نقشه به صورت دو نفره و سه بعدی بازی معروف و قدیمی teeter (یک بازی قدیکی که بازکین با حرکت دادن و جهت دادن به زمین بازی توپ را تا مکانهای مورد نظر هدایت میکند) را انجام دهید.

انزل وب

گوگل اعلام کرده است که تا بهمن ماه امسال همگان قادر خواهند بود این بازی را به صورت آنلاین در مروگرر خود انجام دهند.

ویدیو مدل شبیه سازی شده واقعی و سه بعدی این بازی را از اینجا و اینجا مشاهده کنید.

منبع خارجی:geek

ویرایش و ترجمه:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات