انزل وب

معرفی وبسایت های جالب و کاربردی – شماره۱۷

درادامه سری ۱۷ وبسایت های جالب و کاربردی را معرفی میکنیم.

انزل وب

صفحات مورد علاقه خود بر روی وب ذخیره کنید

اگر شما هم در حین وبگردی با صفحه جالبی برخورد کردید اما پس از مدتی آدرس صفحه مورد نظر فراموش کرده یا آدرس مد نظر شما صفحه عوض شده باشد دیگر نمیتوانید به آن صفحه دسترسی داشته باشید،bo.lt این قابلیت را به شما میدهد تا صفحات جالبی که در حین وبگردی با آنها برخورد میکنید را بلافاصله در این سرویس ذخیره کنید تا بعدا بتوانید سر فرصت آنها را مرور کنید.همچنین شما میتوانید صفحات ذخیره شده خود را براحتی با دیگران به اشتراک بگذارید.

انزل وب

کیو آرکد رنگی بسازید

حتما با کیو آر کدها آشنایی دارید،توسط سرویس unitag شما میتوانید کیو آر کدها را متفاوت تر و با ویژگی های جالب تری ایجاد کنید.به طور مثال میتوان از طریق ابزار مختلف این سرویس کیو آر کدها را رنگی و با افکتهای گرافیکی ایجاد کرد.بی شک سرویس ساخت  کیو آر کد وبسایت unitag یکی از سرویس های برتر با امکانات فوق العاده برای ساخت کیو آر کد است.

انزل وب

امشب چی بپزم؟

چی بپزم یکی از سرویس های جالب دامنه “امشب” است که با پیشنهادهای جالبی که به شما میدهد میتوانید یک ایده ساز خوب برای پخت شام شب شما باشد،دامنه امشب علاوه بر این سرویس دارای خدمات جالب دیگری مانند کادو  چی بخرم و زنگ بیداری نیز است.

انزل وب

از طریق تایپ کردن با دیگران مسابقه دهید

اگر فکر میکنید سرعت تایپ شما خوب است و میخواهید آنرا به رخ دیگران بکشید، سرویس typeracer مکان مناسبی برای شماست.پس از ورود به این سایت بر روی دکمه Enter Typing Race کلیک کنید تا با دیگران وارد مسابقه تایپ کردن شوید،مسابقه به این صورت است که یک متن آزمایشی در اختیار شما قرار میگیرد و شما باید بدون غلط آنرا تایپ کنید هر چقدر متن را زودتر تایپ و تمام کنید ماشینی که متعلق به شماست در بالا صفحه زودتر از بقیه به خط پایان میرسد.این سوریس دارای امکانات بسیار جالبی میباشد که میتوانید به سرعت تایپ کردن شما بسیار کمک کند.

انزل وب

صفحه اول روزنامه های داخلی را براحتی مرور کنید

ایستادن در مقابل دکه های روزنامه فرورشی یکی از حرکت ها رایج دوستداران مطبوعات و رسانه های چاپی است،حال شما میتوانید از طریق سرویس جـــار اینکار را در وب انجام دهید.این سوریس به صورت روزانه صفحه اول بسیاری روزنامه های داخلی را با کیفت مناسب به شما نمایش میدهد که میتوانید از این طریق براحتی از سر تیتر اخبار روزنامه مورد علاقه خود با خبر شوید.

انزل وب

در عرض چند ثانیه صفحه اینترنتی خود را منتشر کنید

معمولا وقتی میخواهیم مطلبی را در وب منتشر کنیم وبلاگ،وبسایت و شبکه های اجتماعی یک گزینه مناسب برای اینکار هستند،اما در برخی از موارد ما نیاز داریم یک مطلب را به سرعت و با دردسر کمتری مانند انجام فرآیند عضویت،انتخاب دامنه و هاست و.. منتشر کنیم.با استفاده ازسرویس pageorama فقط کافیست id صفحه،عنوان و متن دلخواه خود را وارد کنید و سپس به سرعت و بدون دردسر آن را بر روی وب منتشر کنید.

انزل وب

شما نیز میتوانید وبسایت و سرویس های جالب و کاربردی که سراغ دارید را در قسمت نظرات معرفی کنید.

معرفی و گردآوری:انزل وب

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

بهترین روش های جستجو و دانلود نسخه قدیمی برنامه های اندروید و آیفون
بهترین روش های جستجو و دانلود نسخه قدیمی برنامه های اندروید و آیفون
10 حالت جالب و کاربردی اندروید که باید از آن استفاده کنید !
۱۰ حالت کاربردی و فوق العاده اندروید که باید از آنها استفاده کنید !
خاموش کردن آلارم با صدا
خاموش کردن زنگ هشدار ساعت گوشی اندروید به وسیله صدا و فرمان صوتی
ترفند کاربردی قابلیت مزاحم نشوید اندروید
۳ ترفند کاربردی برای استفاده از قابلیت مزاحم نشوید اندروید

نظرات