انزل وب

چگونه به اکانت هک،قفل و فراموش شده خود دسترسی پیدا کنیم – قسمت اول:فیس بوک

هک شدن و عدم دسترسی به اکانت در سرویس های مختلف وب یکی از اتفاقاتی است که با توجه به اطلاع رسانی های فراوان هر روزه در سراسر اینترنت برای برخی از کاربران رخ میدهد.

انزل وب

قصد داریم در این پست و چند پست آینده انزل وب طریقه بازیابی اکانت هک یا قفل شده و اکانتی که رمز آنرا فراموش کرده اید را در سرویس های معروف جیمیل،یاهو و فیس بوک آموزش دهیم.

آپدیت پست ۹۴/۳/۲۶ : پاسخ به مشکلات معمول و بررسی روش های جدید

تعدادی زیادی از دوستان در بخش نظرات این پست و یا از طریق دیگر با تماس گرفتند و مسائلی مطرح نمودند که بطور خلاصه به برخی از آنها پاسخ میدهیم

در صورتی که رمز، جواب سوال امنیتی،تاریخ تولد،اطلاعات و مشخص شده اکانت فیس بوکم را فراموش کرده باشم یا هک و اشتباه شده باشد چه کار میتوانم بکنم؟

دوستان دانستن این اطلاعات برای بازگردانی الزامیست و در صورتی که شما به هر نحوی قادر به دستیابی به پروفایل خود توسط هیچکدام از روش ها نمیباشید تنها راه حل که تاکید میکنیم ۱۰۰% تنضمینی نیست! مکاتبه با فیس بوک است،در اینجا این روش توضیح داده شده است.اینکه این روش برای بازگردانی چقدر موثر است بسته به نظر فیس بوک و تطابق مدارک فرستاده شما با اطلاعات اکانت میباشد.

با پیغام Please Complete a Security Check مواجه میشوم،دلیلش چیست؟

اکثرا اوقات این پیغام به دلیل اینکه ممکن است شخصی یا خود شما با بک آی پی آدرس متفاوت از محلی به غیر از محلی که معمولا شما فیس بوک را بررسی میکردید به اکانت دسترسی داشته است.این پیغام در صورتی که از پروک-سی یا فیل-تر شکن متفاوت یا از دستگاهی جدید با مرورگری جدید استفاده کرده باشید نیز ممکن است نمایش داده شود.برای رفع آن اگر فیس بوک امکان تایید مکان لوگین را به شما داد بر روی It OK I Knew کلیک کنید،اگر امکان شناسایی دوستان از روی عکس فعال بود مراحل را طی کنید تا اکانت مجددا باز شود و یا شیوه بازیابی از طریق شماره تلفن را امتحان کنیددر غیر این صورت باید از روش های زیر یا روش مکاتبه که در بالا گفته شد استفاده کنید.

نکته: اغلب خط های ایرانسل بهتر برای ارسال کد های تلفنی جواب میدهند و شماره تلفن را به اینصورت وارد کنید:

+۹۸۹۳۵۱۱۴۴۵۵۲

با پیغام You’re temporarily blocked from using this feature مواجه میشوم،دلیلش چیست؟

در صورتی که با این پیغام مواجه شدید متاسفانه فیس بوک شما رو به عنوان شخصی که برای مقاصد سو استفاده آمیز (مانند اسپم که معمولا به دلیل اینکه شما درخواست های دوستی زیادی در مدت کم ارسال یا قبول کرید یا پیج های زیادی را در طی مدت کوتاه لایک نمودید) از آن استفاده میکنید شناسایی کرده است و شما باید برای استفاده کامل از تمامی ویژگی های فیس بوک مدتی صبر کنید

با پیغام Your Account Is Temporarily Locked مواجه میشوم، راه حل آن چیست؟

بنا به دلایل مختلف از جمله هک،لوگین از مکان ناشناس،استفاده از نرم افزار (App) غیر معتبر فیس بوک، اسپم کردن و ارسال یا تایید کردن درخواست های دوستی زیاد،استفاده از نام و مشخصات جعلی ممکن است این پیغام به شما نمایش داده شود.

در صورتی که فیس بوک مراحل باز گردانی مانند شناسایی از طریق عکس دوستان،یا تایید دوستان مورد اعتماد (باید قبلا این ویژگی را فعال کرده باشید) و تایید با استفاده از کد امنیتی ارسال شده نمایش داد مراحل را به ترتیب طی کنید تا اکانت بازگردانی و مجددا فعال شود.

در غیر این صورت برای ۴ روز به هیچ عنوان سعی نکنید وارد اکانت خود شوید و سپس تمام کش (Cache) و تاریخچه مرورگر (History) خود ا پاک کنید و مجددا وارد شوید ممکن است اکانت شما به حالت عادی باز گردد.

در نهایت اگر با استفاده از روش های بالا موفق به باز کردن اکانت نشدید به disabled@facebook.com ایمیل بزنید(ممکن است برای دریافت پاسخ چند روز منتظر بمانید).پس از دریافت پاسخ از شما نام ،تاریخ تولد و شرح مشکل را خواستار میشوند و در صورت نیاز باید تصویر از پاسورت،گواهینامه یا شناسنامه خود را برای فیس بوک ارسال کنید تا لینک بازیابی برای شما ارسال شود.

با پیغام Your account has been disabled مواجه میشوم، راه حل آن چیست؟

در اینجا راه حل کاملا توضیح داده شده است

با پیغام Your Computer Needs To Be Cleaned مواجه میشوم، راه حل آن چیست؟

فیس بوک تشخیص داده که سیستم شما آلوده به ویروس و تروجان است برای حل این مشکل از نرم افزار های آنتی ویرویس (سری آنتی ویروس های آنلاین رایگان) برای اسکن و پاکسازی سیستم خود استفاده کنید

برای اطلاع از نرم افزارهای تایید شده و پیشنهادی خود فیس بوک به صفحه رفع این مشکل در فیس بوک مراجعه کنید.


نکاتی قبل از شروع

  • برای بازیابی اکانت خود باید اطلاعات اولیه ای که هنگام ثبت نام در فرم ثبت نام این سرویس ها وارد نموده اید را در اختیار داشته باشید.
  • روش هایی زیر تظمینی برای برگشت ۱۰۰% اکانت شما نیست و ممکن است در برخی از مواقع هکر،بدافزار و.. بسیار حرفه ای عمل کرده و دسترسی به اکانت را کاملا از کنترل شما خارج کند.
  • در بیشتر اوقات بی دقتی خود کاربران دلیل اصلی هک شدن اکانت میباشد،یکی از روش های بسیار رایج برای دزیدن اطلاعات کاربران،روش فیشینگ است.توصیه میکینیم برای پیشگیری از هک شدن،اطلاعاتی در مورد چگونگی انجام این روش را از اینجا بخوانید.
  • در صورتی که توسط روشهایی مانند بد افزار و تروجان.. اکانت خود را از دست داده اید قبل از شروع عملیات بازیابی اکانت،سیستم خود را توسط نرم افزارهای Anti Spy و Antivirus پاکسازی کنید.
  • ایمیل آدرس شما یک منبع اطلاعاتی فوق العاده برای هکر ها است،از این رو ترجیحا در صورتی که حتی اکانت ایمیل شما نیز هک نشده باشد پسورد آنرا تغییر دهید و ایمیلهایی ارسالی توسط سایت و سرویس هایی که در آنجا عضو  هستید و حاوی یوزنیم و پسورد اکانت شما در آن سرویس میباشند را پاک کنید.

بازیابی اکانت فیس بوک

بازیابی اکانتی که پسورد آنرا فراموش کرده اید

ابتدا وارد صفحه اصلی Facebook.com شوید و بر روی گزینه Forget your password (گذرواژه‌تان را فراموش‌ کرده‌اید؟) در بالا صفحه کلیک کنید.

انزل وب

نکته:اگر شما هنوز توسط اکانت خود در فیس بوک حضور دارید اما احساس میکنید که اکانت شما توسط شخص دیگری هک شده است براحتی میتوانید با ورود به این صفحه پسورد خود را عوض کنید.

سپس در صفخه بعد برای شناسایی خود یکی از سه فیلد ایمیل،آدرس پروفایل و یا نام خود را پر کنید(پیشنهاد میشود که فیلد ایمیل را برای اینکار انتخاب کنید) و بر روی دکمه Search (جستجو) کلیک کنید.

انزل وب

پس از انتخاب و شناسایی شما توسط فیس بوک،در صفحه بعد در صورتی که مشاهده نمودید که فیس بوک به درستی اکانت و ایمیل شما را انتخاب کرده است بر روی دکمه

Send Codes and login to کلیک کنید.(در اینجا ما روش استفاده از ایمیل را انتخاب کردیم)

انزل وب

حال یک پنجره pop-up جهت اجازه دسترسی فیس بوک به ایمیلتان و شناسایی ایمیل در مرورگر شما نمایش داده میشود که شما باید ابتدا یوزرنیم و پسورد ایمیل آدرس خود را  وارد نمایید و سپس اجازه دسترسی را تایید کنید.

انزل وب

انزل وب

پس از انجام اینکار و انجام عملیات شناسایی توسط فیس بوک،اتوماتیک به صفحه دیگری هدایت میشوید که باید پسورد جدید و تکرار آنرا وارد کنید.در نهایت پس از تعیین رمز جدید بر روی دکمه change password (دگرگونی گذر واژه) کلیک کنید.

انزل وب

اکنون میتوانید با پسورد جدید وارد پروفایل خود شوید.

نکته:اگر روش های دیگری را برای شناسایی خود انتخاب نمودید ممکن است به یک کد فعال سازی که توسط فیس بوک برای شما ارسال میشود نیاز داشته باشید.

تغییر رمز و بازیابی اکانت هک شده فیس بوک

اگر اکانت فیس بوک شما توسط شخص دیگر هک شده است و شما نمیتوانید به پروفایل دسترسی داشته باشید مراحل زیر را برای تعیین رمز جدید و پس گرفتن اکانت خود طی کنید:

ابتدا وارد آدرس http://www.facebook.com/hacked شوید،سپس در این صفحه بر روی دکمه My Account Is Compromised کلیک کنید.

انزل وب

سپس شما باید مراحل شناسایی که در روش بازیابی اکانتی که پسورد آن فراموش شده توضیح داده ایم را طی کنید،تا اکانت مورد نظر شما که هک شده است توسط فیس بوک شناسایی شود.

پس از انجام مراحل شناسایی،شما باید پسورد قدیمی یا کنونی که از آن برای ورود به پروفایلتان استفاده میکردید اما در حال حاضر هک شده است را در کادر این صفحه وارد و سپس بر روی دکمه continue (ادامه) کلیک کنید.

انرل وب

در صفحه بعد فیس بوک ایمیلی را که قرار است کد فعال سازی برای آن بفرستد را به صورت کوتاه شده نمایش میدهید،برای ارسال کد بر روی دکمه Reset Password کلیک کنید.

انزل وب

در صفحه بعد شما باید کد فعال سازی که فیس بوک به ایمیل شما ارسال کرده است را در کادر Password Reset Code وارد کنید،برای دریافت کد فعال سازی به Inbox ایمیل خود مراجعه کنید و ایمیلی که فیس بوک برای شما ارسال نمود است را باز و کد فعال سازی درون محتوا ایمیل را کپی کنید.

انزل وب

پس از وارد نمودن کد بر روی دکمه Submit Code کلیک کنید.

انزل وب

در صفحه بعد یک پسورد جدید برای اکانت خود تعیین و بر روی دکمه change password (دگرگونی گذر واژه) کلیک کنید.

انزل وب

برای ادامه در صفحه بعدی بر روی دکمه continue کلیک کنید.

انزل وب

در این صفحه شما باید یک پسورد نهایی و جدید برای دسترسی به پروفایلتان تعیین کنید.پس از تعیین رمز جدید بر روی دکمه Submit کلیک کنید.

انزل وب

در ۲ صفحه بعدی نیز بر روی دکمه continue کلیک کنید.

حال اکانت شما از حالت قفل و هک خارج شده است و شما آنرا در اختیار دارید،در مرحله پایانی فقط کافیست یک سوال امنیتی برای ایجاد امنیت بیشتر پروفایل خودتان تعیین و بر روی دکمه Submit کنید.(سوالهای امنیتی در هر سرویسی نقش مهمی در بازیابی پسورد شما و پس گرفتن اکانت شما ایفا میکنند پس جواب آنها را خوب به خاطر بسپارید)

انزل وب

در آخر فیس بوک اطلاعات آپدیت شده اکانت شما را نمایش میدهد،اکنون میتوانید با رمز جدید به پروفایل خود دسترسی داشته باشید.

انزل وب

خوشبختانه شبکه اجتماعی فیس بوک در طی چند سال اخیر امکانات و ابزارهای امنیتی خوبی نظیر قابلیت Trusted Friends (دوستان مورد اعتماد) که قبلا آنرا معرفی نموده ایم به سرویس خود اضافه کرده است که توسط این ابزار شما میتوانید امنیت پروفایل کاربری خود در این سرویس بهبود بخشید و از رخ دادن اتفاقات ناگوار  و از دست رفتن اطلاعات اکانت خود جلوگیری کنید.

همانطور که در ابتدای این پست نیز به آن اشاره شد در اختیار داشتن ایمیل آدرس و اطلاعاتی که شما بر طبق آنها در فیس بوک ثبت نام کرده اید یک امر حیاتی و مهم برای بازیابی و دسترسی دوباره به اکانت شما است.در چند پست آینده طریقه بازیابی و دسترسی به ایمیل آدرس در سرویس های محبوب جیمیل و یاهو را آموزش میدهیم.

منبع آموزش:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام
بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام
انزل وب
چگونه به اکانت هک،قفل و فراموش شده خود دسترسی پیدا کنیم – قسمت سوم:یاهو
انزل وب
چگونه به اکانت هک،قفل و فراموش شده خود دسترسی پیدا کنیم – قسمت دوم:جیمیل

نظرات

  • شراره says:

    سلام ، بعد از ی چند ماه میخواستم وارد اکانت فیس بوکم بشم ، رمز رو فراموش کردم ، شماره سیمکارتی هم که وارد کرده بود سیمکارتم سوخت ، به ایمیلی هم که وارد کرده بودم دسترسی ندارم ، ایا راهی وجود داره وارد اکانتم بشم ، ممنون از پاسختون ، لطفا به ایمیلم بفرستید

  • Soroush Soad says:

    سلام ببخشید من هر کاری میکنم وقتی میخوام وارد فیس بوک بشم این پیغام میاد چیکار کنم :Unfortunately, you won’t be able to access your account while we’re reviewing these additional documents. We appreciate your patience, and we’ll get back to you as soon as we can.
    لطفا راهنماییم کنید بدجوری موندم

  • sepid says:

    ba salam man soale amniatie yahoo mailam ro faramush kardam va alan nemitunam varede accountam sham age emkanesh has rahnamayim konin mamnun

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      در اینجا توضیح دادیم کاملا
      موفق باشید

      • Isa says:

        باسلام خدمت آقای مهاجر که همیشه ما مزاحم اوقات شریفشون میشیم
        .
        .
        خُب این لیست trusted contactsکه میفرمایید از طریق اونا اکانت فیسبوکم رو پس بگیرم
        باید این لیست رو قبل از قفل شدن فیسبوکم درست کرده بوده باشم؟؟؟؟؟؟؟

  • رحمت الله سلطانی says:

    با سلام مجدد خدمت تان عرض نمایم اینکه :
    دو اکانت فیسبوک به یک نمبر تلفن داشتم که یکی اول جزه اکانت دایمی من بود ودومی را که درست کردم وکود را ست کردم به اکانت دومی اولی را باز نکرد و اکانت دومی را اکانت شان راتغیر دادم وحذف کردم والان میخواهم اکانت اولی ام را باز کنم نمیشه چه باید بکنم ؟
    لطفا مرا یاری فرماید تشکر

  • سحر says:

    ممنون از راهنماییتون خیلی عالی بود وقابل استفاده

  • miley says:

    سلام پیج فیسبوک من الان یک هفتس بسته شده احتمالا یا بلاک شده یا هک خودم درست نمیدونم دوستام میگن سی روز بلاک شدم یعنی باید صبر کنم تا باز بشه ؟؟؟اولش بلاک تصویری شده بودم عکسارو مراحل به مراحل طی کردم ولی باز نشد این مراحل بالا هم پیش رفتم توی لینک فیسبوک هک رفتم ولی مشکل الان اینجاس که من با شماره موبایل دوستم وارد شده بودم الان که میخوام کدو وارد کنم شماره موبایل دوستم خاموشه و من الان سوالم اینجاس میشه با شماره موبایل دیگه ای وارد پروفایلم بشم لطفا راهنماییم کنید من پیجمو میخوام و نمیدونم باید با چه شماره ای وارد شم راه دیگه ای هست ؟؟

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      تا جایی که اطلاع دارم امکان اینکار وجود نداره،از روش مکاتبه با فیس بوک و فرم هک استفاده کنید
      موفق باشید

  • پریسا says:

    من واقعا به کمک احتیاج دارم–اگه میشه راهنماییم کنید

  • پریسا says:

    سلام ببخشید میشه بگین امکانش هست که بتونیم اکانت فیسبوک شخ دیگر رو هک کنیم یا نه؟

  • دوربین مداربسته says:

    ممنونم مفید بود مرسی از سایت خوبتون

  • iman says:

    سلام
    در مورد اکانت قفل شده در اینستگرام چطور راهی هست برای دوباره فعال کردنش ؟

  • reza danger says:

    با سلام و خسته نباشید خدمت شما اقای مهاجر
    من چند وقته پیش اکانت دوم کلش اف کلنز خودمو از دست دادم
    یعنی از گوشیم بکاپ گرفتم ولی جیمیلم بکاپ نشد و گوشیمو ریست کردم
    الان هم رمز جیمیل و پسوورد رو میزنم ولی اکانت قبلیم بالا نمیاد یعنی لول اکانت گوگل که اون بالا هست یک میشه و تو همون اکانت قدیمی میمونه
    ممنون میشم که جواب من را بدی اینم شمارمه جوابو اینجا اس بده:۰۹۲۱.
    مرسی

  • Arash says:

    Unfortunately, you won’t be able to access your account while we’re reviewing these additional documents. We appreciate your patience, and we’ll get back to you as soon as we can
    سلام فسبوک من را نیز حک کردند همین متن را میاورد من باید چکار کنم.
    تشکر

  • Isa says:

    باسلام وخسته نباشید خدمت آقای مهاجر عزیز وبزرگوار
    بنده حدود یکسال و نیم بدلیل برخی مسائل نتوانستم به فیسبوکم سر بزنم و اکنون که میخواهم وارد فیسبوکم شوم درصورتی که هم ایمیلم سالمه و هم رمزش رو درست وارد میکنم ولی متأسفانه با این پیغام روبرو میشوم:
    Your Account Is Temporarily Locked‎
    ‎We’ve locked your account because someone recently tried to log in from an unfamiliar location. Please help us confirm that it was you who tried to log in.‎
    وپس از اینکه کلید ادامه را میزنم
    این پیغام میاد:
     ‎Please Confirm Your Identity‎
    ‎No verification methods are currently available. Please come back later.‎

     دیگه جلوتر نمیرود
    و رو همین پیغام قفل میکنه
    اگه کمکم کنید ممنونتون میشم چونکه اطلاعات و عکسهای شخصیم اونجا بوده
    منتظر جوابتونم…
    سالم وتندرست باشید.

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      اکانت شما موقتا قفل شده ،از یک پروکسی و سیستم عامل و مرورگر دیکه بعد از چند روز برای بازیابی اقدام کنید احتمالا درست میشه اگر نشد میتونید از روش های بازیابی دیگه مثل فرم هک و ارائه مدارک شناسایی و .. استفاده کنید
      موفق باشید

      • Isa says:

        سلام مجدد خدمت آقای مهاجر دوست داشتنی

        از یک پروکسی و سیستم عامل و مرورگر دیکه بعد از چند روز برای بازیابی اقدام کردم درست نشد روش فرم هک امتحان کردم ولی هربار باهمان اِرور قبل روبرو شدم برای ارائه مدارک شناسایی باید تو کدوم قسمتش برم اگه اینجا برام لینک کنید ممنونتون میشم . سپاس فراوان

        • شهریار مهاجر says:

          با سلام
          برای ارسال مدارک باید از هر اکانت فعلی فیس بوک خارج بشید و به این فرم مراجعه کنید ،در همون ابتدای کار برای اهراز هویت در پایین صفحه نوشته شده
          Your ID(s)
          Saved as JPEGs, if possible. You may attach up to 3 files.
          محل آپلود عکس هاست و در قسمت Login email address or mobile phone number آدرس ایمیل یا شماره تلفن تون رو وارد کنید و مراحل رو طی کنید
          موفق باشید

          • Isa says:

            باسلام و درود فراوان خدمت اقای مهاجرعزیز
            بنده متاسفانه هرچه تلاش کردم موفق به بازیابی مجدد اکانتم نشدم اگر لطف کنید و آدرس ایمیلتون یا شمارتون رو به ایمیلم بفرستید تا بنده ایمیل و پسووردی که مربوط به این اکانت بوده رو بفرستم براتون تا خودتون زحمت بازیابیش رو برام بکشید ممنونتون میشم

            سپاس فراوان اقای مهاجر

          • شهریار مهاجر says:

            با سلام
            متاسفانه به علت مشغله قادر به بازیابی نیستم،چه پیغامی دریافت میکنید؟

          • Isa says:

            ‎Please Confirm Your Identity‎

            ‎No verification methods are currently
            available. Please come back later.‎

            سلام آقای مهاجرعزیز ؛ این ارور رو میده و طبق فرمایشاتتون عمل کردم بازم درست نشد .
            help me:'(

          • شهریار مهاجر says:

            با سلام
            ۲۴ ساعت دیگه مجددا امتحان کنید
            همینطور میتونید از دوستانتون کمک بگیرید
            به این لینک برید و از روش trusted contacts استفاده کنید

            در مورد این قابلیت اینجا توضیح دادیم

            موفق باشید

  • رضا says:

    با درود فراوان
    نزدیک به یک ماه است که اکانت فیسبوکم پیغام Your Computer Needs to Be Cleaned را می دهد و وقتی گزینه Get Started را میزنم هر بار یک آنتی ویروس را برای دانلود معرفی میکنه که هیچ فایده ای نداره!!! سیستم من هیچ ویروسی نداره و با سیستم های دیگر هم چک کردم همین پیغام رو میده. لطفاً دوستانیکه مطلع هستند راهنمایی بفرمایند. با نهایت سپاس

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      با فیس بوک مکاتبه کنید و مشکل رو توضیح بدید
      موفق باشید

  • کاوه says:

    سلام خدمت شما
    من رمز خودرا فراموش کرده ام
    مشکل من دراین هستش که
    وقتی پروفایل را ساختم شماره موبایل خودرا ندادم وآن را در کافی نت درست کردم لطفا من را راهنمایی کنید

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      از طریق اطلاعات اضافی با فیس بوک مکاتبه کنید در بخش آپدیت توضیح دادیم
      موفق باشید

  • بهنام says:

    خواهش میکنم کمک کنید….من اکانت فیس بوکم هک شده و هم ایمیلی که به فیس بوک دادم رو عوض کرده هم پسوورد هم شماره موبایل…وقتی مراحلی که گفتین رو طی کردم برای اینکه فیس بوک رمز جدیدی بفرسته در قسمت ایمیل یا شماره کوتاه شده نه ایمیل مال منه نه شماره موبایل…چیکار کنم…..ممنونم اگه کمک کنید

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      با فیس بوک مکاتبه کنید احتمالش کمه اما مدارک خوبی برای اینکه اکانت متعلق به شماست ارائه کنید شاید اکانت رو بهتون دادند
      موفق باشید

  • فرزانه says:

    سلام خسته نباشید،من اکانت فیسبوکم اصلا باز نمیشه حالا نمیدونم هک شده یا نه ،همه اطلاعاتو درست وارد میکنم اما هیچ جوابی نمیاد همه راها رو امتحان کردم برای بازیابی پسووردم ایمیلمو نمیشناسه شماره مو نمیشناسه فقط اسممو میشناسه اونم که اصلا اکانت منو نمیاره یه کسایه دیگه این که هم اسم منن،میشه خواهش کنم کمکم کنید که اصلا بفهمم جریان چیه و چرا اینجوری شده

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      ایمیلتون با یک اکانت دیگه تو جستجو فیس بوک بنویسید،ببینید اکانتتون رو میشناسه؟ اگر بله باید با فیس بوک مکاتبه کنید
      موفق باشید

  • hana says:

    سلام من گوشیم رو فلش کردم چگونه میتوانم اکانت اینستای خود را برگردان

  • Amitis says:

    سلام خسته نباشید ببخشید من اطلاعاتی که لازم بود رو واسه اینستاگرام فرستادم حالا اونا جواب دادن که باید عکسمو براشون بفرستم که مطمئن بشن اکانت واسه خودمه من چطوری باید عکسمو بفرستم توروخدا کمکم کن مرسی

  • Amitis says:

    سلام خسته نباشید ببخشید من چند روز پیش توی اینستا بودم که یهو log out شدم دوباره که خواستم log in کنم پسوردمو دیگه قبول نمیکرد و کلا ادرسه ایمیلی که داده بودمو نمیشناخت باید چیکار کنم توروخدا کمکم کن هرچی بخوای بهت میدم هرکاری بخوای واست میکنم کمکم کن مرسی فدات شم

  • bahar says:

    salam man raveshatono vase bazyabiye facebookam ejra nakard va tanha moshkelam taghire shomarame lotfan age emkanesh hast rahnamaim konid

  • arshia says:

    سلام گوشیم اپله ایفون ۴ اس گوشیم رو برام یه کد فرستادن و هکم کردن. میدونم کی هکم کرده اما کاری نمیتونم بکنم و خارج لز کشور هم هستم.
    میخواستم ببینم راهی هست از هکش در بیام؟؟ چون اون کسی که هکم کرده درم نمیاره و مشکلات روانی داره و نمیتونم کاری کنم.
    راهی هست که بتونم از هکش در بیام؟؟؟؟؟؟
    خواهشا کمکم کنین ممنون
    اینم ایمیلم arshiamomennejad@gmail.com

  • Behrouz says:

    سلام میخواستم بپرسم راهی هست که بشه پیام های پیین فیس بوک رو که حذف شده اند بدست اورد؟یا بشه از پسوردهای قبلی با خبر شد.من الان پسورد ی اکانت رو میدونم ولی میخوام به پسوردهایی که قبلا اضافه شدن دسترسی داشته باشم.خیلی لازمه.اگه کمک کنید واقعا سپاس گذار خواهم بود.

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      پسورد های قبلی رو فقط از طریق آزمون و خطا میشه بدست آورد که در صفحه تغییر پسورد باید پسوردی که حدس میزنید رو انتخاب کنید اگر در بین پسوردهای قبلی باشه فیس بوک به شما اخطار میده و میگه این جزو پسوردهای قدیمتون بوده،در مورد پیام ها هم باید عرض کنم خیر امکان این کار نیست شاید با مکاتبه مستقیم با فیس بوک بشه اینکارو کرد که بازم احتمالش کمه
      موفق باشید

  • سعید says:

    با سلام
    با پیام Your Computer Needs to Be Cleaned برای کلیه اکانت های فیسبوکم مواجه شدم. سیستمم اصلا ویروس نداره و اکانت هام کاری و تبلیغاتی هستند. راهی بجز دانلود کردن آنتی ویروسی که پیشنهاد میده برای رفع این مشکل وجود نداره؟ حجم آنتی ویروسش خیلی زیاده و اینترنتم اینقدر نیست. لطف کنید دوستانیکه مطلع هستند راهنمایی بفرمایند. با نهایت سپاس

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      پیشنهاد میکنم اگر افزونه جدیدی بر روی مرورگرتون نصب کردید غیر فعال و یا حتی برنامه جدیدی که بعد از نصب اون این پیغام نشان داده شد را پاک کنید.مطمئن نیستم اما بد نیست یکبار از طریق safe mode سیستم رو بالا بیارید و به اینترنت متصل بشید و ببینید که در اونجا هم فیس بوک همین پیغام رو میده

  • HASIBULLAH says:

    یک فیسبوک می هک شده تمام مراحل عکس هارا درست جواب دادم بعد یک شناسنامه خواست عکس پروفایل فیسبوک خود را آپلود کردم اما نشد
    میشه بگویین چه قسم شناسنامه میخایه

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      باید تصویری عکسدار از شناسنامه یا پاسپورت یا گواهی نامه معتبر ارائه کنید
      موفق باشید

  • سلااااااااام خیلی ممنونم ولی ببخشید من هک شدم تو اینیستاگرام رمزم و عوض کردن فالوهامم بالا بود چجوری میتونم برگرم با همون یوزرنیم ؟؟؟؟؟؟؟

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      باید با اینستاگرام مکاتبه کنید و مدرک معتبر جهت اثبات ارائه بدید

  • حسام says:

    نام کامل اکانت فیس بوکم رو فراموش کردم ولى پسورد فیس بوکمو یادمه چجورى وارد فیس بوکم بشم.اکانت فیس بوکمو چجورى پیدا کنم.مرسى

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      پیشنهاد میکنم با اکانت دیگر اکانت خود رو جستجو کنید یا اینکه از طریق لیست دوستان مشترک با اکانت گمشده اکانتتون رو جستجو کنید امیدوارم جواب بگیرید
      موفق باشید

  • اهورا says:

    سلام . من پسورد فیسبوکم را فراموش کرد گزینه بازیابی رمز را زدم اما متوجه شدم ایمیلی که استفاده کردم بلاک شد . لطفا توضیح دهید چجوری الان رمز فیسبوکم را بازیابی کنم ؟ من شماره همراهم را در فیسبوک ثبت کردم

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      از روش هایی که در قسمت آپدیت معرفی کردیم استفاده کردید؟ در ضمن روش آنبلاک ایمیل یاهو و جیمیل هم توضیح دادیم در سایت میتونید از اون آموزش هم استفاده کنید
      موفق باشید

  • نسیم says:

    سلام.خسته نباشین.ببخشید من تو اینستاگرام لوگ اوت زدم الان چطوری باید برگردم به پیجم؟؟؟
    یوزرنیم و پسوردمم نمیدونم.لطفا راهنمایی کنین خیلی برام مهمه

  • عمادالدین says:

    سلام خسته نباشید من کلا هم نام و هم پسورد جیمیل خودم رو فراموش کردم و یک چیز مهم هم روش سیو بوده اگه راهی هست بگید ممنون

صفحات 1 16 17 18 19 20 22