انزل وب

App آیفون برای جلوگیری از برخود شخص با اشیا و اشخاص رو برو خود به هنگام تایپ کردن

برخورد با اشخاص و اشیا مختلف زمانی که شخصی در حال تایپ کردن با گوشی خود است و دید درستی از رو به رو خود ندارد یک اتفاق دردناک و در برخی از موارد خطرناک است،حال نرم افزاری (App) مخصوص آیفون به نام Type n Walk این مشکل را به شیوه بسیار ساده و جالب حل کرده است.

انزل وب

برای حل مشکل نداشتن دید کافی هنگام تایپ با گوشی این App یک راه حل ساده ارائه کرده است،Type n Walk از طریق دروبین آیفون فیلم محیط را به صورت زنده در زمینه محیط نرم افزار تایپ پخش میکند،بدین ترتیب شما میتوانید براحتی در هنگام قدم زدن گوشی را در روبه روی خود بگیرید و در حالی که ویدیو محیط اطراف خود را توسط دوربین مشاهده میکنید براحتی به تایپ SMS بر روی پنجره شفاف نرم افزار که پشت زمینه آن از ویدیو در حال پخش از محیط  تشکیل شده است بپردازید.

انزل وب

علاوه بر تایپ SMS از Type n Walk برای تایپ و ارسال ایمیل،تویت در تویتر و پست فیس بوک نیز میتوان استفاده کرد.قیمت این App کمتر یک دلار میباشد و میتوانید آنرا از اینجا تهیه کنید.

ویدیو طریقه کارکرد این نرم افزار را از اینجا مشاهده کنید.

منبع خارجی:gajitz

ویرایش و ترجمه:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

بهترین روش های جستجو و دانلود نسخه قدیمی برنامه های اندروید و آیفون
بهترین روش های جستجو و دانلود نسخه قدیمی برنامه های اندروید و آیفون
10 حالت جالب و کاربردی اندروید که باید از آن استفاده کنید !
۱۰ حالت کاربردی و فوق العاده اندروید که باید از آنها استفاده کنید !
خاموش کردن آلارم با صدا
خاموش کردن زنگ هشدار ساعت گوشی اندروید به وسیله صدا و فرمان صوتی
ترفند کاربردی قابلیت مزاحم نشوید اندروید
۳ ترفند کاربردی برای استفاده از قابلیت مزاحم نشوید اندروید

نظرات