انزل وب

۱۰ کامپیوتر با طراحی و ظاهر عجیب

ما روز به روز شاهد پیشرفت در طراحی ظاهری کامپیوترها و جمع و جور شدن قالب کلی آنها هستیم،اما همیشه همه ی طرح های ارائه شده برای کامپیوترها دارای ظاهری شیک و عامه پسند نیستند.

انزل وب

در ادامه ۱۰ کامپیوتر با طراحی و ظاهری عجیب و در بعضی اوقات گیج کننده را به شما معرفی میکنیم.

Barbie PC

سال تولید:۲۰۰۰

عروسک های باربی در برهه ای از زمان به اوج معروفیت خود رسیدند و طراحان این عروسک از تولید کفش،لباس و.. باربی پا را فراتر نهادند و دست به ایجاد کامپیوترهای باربی زدند که نتیجه آن کامپیتوری به نام Barbie PC بود که بیشتر ظاهر اسباب بازی داشت.

انزل وب

 

Samsung SPH-9000

سال تولید:۲۰۰۶

در سال ۲۰۰۶ سامسونگ این دستگاه کوچک را که ویندوز XP را اجرا میکرد ( و با وجود ظاهر سردرگم کننده خود کمی شبیه تبلت های امروزی بود) را معرفی کرد.این محصول پس از مدت کوتاهی در میان محصولات کمپانی ساموسنگ ناپدید شد.

انزل وب

Jack PC

سال تولید:۲۰۱۰

این کامپیوتر شاید یکی از آرزوهای گیک ها را برآورده کند،ظاهر Jack PC بسیار شبیه به پیریز های برق است و  در حقیقت یک کامپیوتر  thin-client (یک سخت افزار کوچک و آماده برای محیط های Terminal است و چیزی جز یک کامپیوتر جمع و جور نیست) میباشد که شما میتوانید آنرا همانند یک پیریز برق در هر جایی نصب و براحتی موس،کیبورد و مانیتور خود را به پورت های آن متصل کنید.

انزل وب

Maxdata Belinea s.book 1 Mini-Not

سال تولید:۲۰۰۸

با تلفیق یک گوشی دستی Skype و نت بوک (netbook) محصولی با نام طولانی Maxdata Belinea s.book 1 Mini-Not ایجاد شد که خیلی زود به تاریخ پیوست.

انزل وب

Sony VAIO VGX-TP25E Home Theater PC

سال تولید:۲۰۰۸

در سال های اخیر کامپیوترها به مرکزی برای تجربه رسانه های مدرن تبدیل شده اند،از این رو شرکت سونی در سال ۲۰۰۸ تصمیم گرفت تا Sony VAIO VGX-T تولید کند،این دستگاه در اصل یک کامپیوتر با عملکردهای یک دستگاه DVR (ضبط کننده دیجیتالی ویدیو) بود که در نهایت چندان مورد توجه منتقدین و کاربران قرار نگرفت.

انزل وب

DreamCom Series 10

سال تولید:۲۰۰۸

این لپ تاپ با هدف ایجاد برای سلامتی کاربران و نمایش بهتر نمایشگر به وسیله تنظیم ارتفاع ارائه شد اما با ظاهر گیج کننده خود و کارایی نه چندان جالب به مرحله تولید انبوه نیز نرسید.

انزل وب

Space Cube

سال تولید:۲۰۰۶

شرکت Shimafuji این دستگاه را برای یک هدف توسعه داد:سفر به فضا،این دستگاه با اندازه بسیار کوچک خود دارای امکانات سخت افزاری بسیار ضعیفی بود (تنها ۱۶mb رم داشت!) و اطلاعاتی مبتنی بر فروش عمومی این دستگاه موجود نیست.

انزل وب

Lenovo ThinkPad W700DS

سال تولید:۲۰۰۸

نمایشگرهای دوگانه امروزه بسیار رایج هستند،این لپ تاپ کمپانی Lenovo نیز با مانیتور دوگانه خود که به صورت اسلایدی در لپ تاپ قرار میگرفت جزو دستگاه های دیجیتالی اولیه با مانیتورهای دوگانه است.

انزل وب

Commodore 64x

سال تولید:۲۰۱۱

یک مدل جدید از سری کامپیوترهای قدیمی Commodore است که علاوه بر ظاهر عجیب خود که برگرفته شده از مدل اولیه  Commodore 64 از پردازشگر Atom اینتل استفاده میکند.

انزل وب

Haier Heart v5

سال تولید:۲۰۰۷

کار کردن با لپ تاپ هنگامی که شما بر روی صندلی قرار نگرفته اید و چهار زانو نشسته باشید ممکن است به سلامتی شما آسیب برساند.از این رو شرکت چینی تولید کننده کامپیوتر Haier در سال ۲۰۰۷ برای رفع این مشکل لپ تاپ هایی با صفحه نمایش قابل تنظیم و ظاهری عجیب تولید کرد.

انزل وب

منبع خارجی:pcmag

ویرایش و ترجمه:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

انزل وب
معرفی وبسایت های جالب و کاربردی – شماره۲۰

نظرات