انزل وب

مشاهده فایل و پوشه های بسته شده تنها با نگه داشتن یک کلید ترکیبی

یکی از قابلیت های بسیار کاربردی در مرورگر ها کلید ترکیبی Ctrl+Shift+T میباشد که باعث میشود تا آخرین تب هایی که باز نموده اید بازیابی و دوباره نمایش داده شوند.در ویندوز نیز قابلیت هایی مانند Recent Items به شما امکان مشاهده فایل و پوشه هایی که اخیرا آنها را اجرا یا باز کرده اید را میدهد.اما برخی از کاربران این قابلیت را به علت ایجاد امنیت بیشتر در ویندوز غیر فعال میکنند.در ادامه نرم افزاری را معرفی میکنیم که میتوانید تنها با نگه داشتن یک کلید ترکیبی لیستی از فایل ها و پوشه هایی که به تازگی آنها را بسته اید را مشاهده کنید.

انزل وب

UndoClose نرم افزاری رایگان از سوی تیم Addictive tips برای ویندوز ۷ میباشد که شما میتوانید از طریق کلیدهای ترکیبی Ctrl+Shift+F و Ctrl+Shift+A پنجره نرم افزار را فراخوانی و  سپس لیستی از فایل و پوشه هایی که اخیرا آنها را اجرا کرده اید را مشاهده کنید.

انزل وب

این نرم افزار میتواند یک جایگزین بسیار مناسب برای قابلیت Recent Items ویندوز باشد زیرا شما فقط میتوانید این ویژگی ویندوز را فعال و یا غیر فعال کنید و امکان مخفی سازی وجود ندارد اما به وسیله UndoClose میتوان تنها در صورت نیاز فایل و پوشه ها را توسط یک کلید ترکیبی فراخوانی و مشاهده کرد.

میتوانید این نرم افزار را از اینجا رایگان دانلود کنید.

منبع:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

چگونه پوشه و فایل های مخفی ویندوز را تنها با یک کلید میانبر نمایان/پنهان کنیم
انزل وب
خیلی سریع کارکترهای ویژه را به متن های خود اضافه کنید
انزل وب
خاموش کردن کامپیوتر پس از وارد نمودن چند رمز اشتباه

نظرات