انزل وب

تنها در عرض چند ثانیه آهنگ/آلبوم خواننده مورد نظرتان را جستجو و از لینک مستقیم دانلود کنید

بیشتر افراد برای یافتن و دریافت آهنگ یا آلبوم موسیقی خواننده مورد نظر خود از موتورهای جستجو استفاده میکنند،در اکثر اوقات اینکار بسیار وقت گیر و خسته کننده است چر اکه در برخی اوقات سایت ها از دسترس خارج شده اند و یا لینک های دانلود به درستی کار نمیکنند.

انزل وب

در ادامه نرم افزارای فوق العاده و رایگان به شما معرفی میکنیم که آهنگ مورد نظر شما در بین ۱۶ موتور جستجو و سایت موسیقی جستجو میکند و در نهایت لینک دانلود مستقیم آهنگ و امکان گوش کردن همزمان و بسیاری از امکانات دیگر را برای شما فراهم میکند.

Songr (لینک کمکی) یک نرم افزار کاملا رایگان میباشد که فقط کافیست شما نام تک آهنگ،آلبوم و یا خواننده مورد نظر خود را کادر جستجو آن تایپ کنید تا برنامه اتوماتیک لینک دانلود سالم را با کیفیت های متفاوت و از سرورهای دانلود گوناگون در اختیار شما قرار دهد.همچنین این نرم افزار دارای قابلیت های بسیار خوب دیگر از قبیل امکان دانلود ویدیو های یوتیوب با فرمت Mpeg و Mp3،دانلود اتوماتیک،دانلود متن و شعر ترانه ها،پیدا کردن آهنگ با وارد کردن تکه ای از شعر و متن ترانه را نیز داراست.

پس از دریافت و نصب، نرم افزار را اجرا کنید.رابط کاربری Songer بسیار ساده روان است،در کادر بالای نرم افزار شما میتوانید نام آهنگ مورد نظرتان را وارد کنید تا بلافاصله نرم افزار شروع به جستجو کند و لینک های مستقیم دانلود بهمراه اطلاعاتی از قبیل: نام،سایز،کیفت ،سرعت سرور و.. فایل را برای شما لیست کند.همچنین علاوه بر فایل های صوتی،برنامه ویدیو های موجود در یوتیوب مطابق با عبارت جستجو شده شما را نیز برای دانلود به لیست اضافه میکند.

 

متن آهنگ

برای دانلود و یا گوش کردن آهنگ در پلیر موزیک سیستم خود کافیست در لیست برای فایل مورد در نظر کلیک راست و یکی از گزینه Download،Play و .. را انتخاب کنید.

انزل وب

برای انتخاب نوع فایل مورد نظرتان برای جستجو مانند:تک آهنگ،آلبوم و.. بر روی کادر جستجو کلیک کنید و یکی از Singel Track،Full Alubum و.. را انتخاب نمایید .

انزل وب

همچنین با کلیک بر روی گزینه Search by lyrics یک کادر جستجو اضافی برای شما باز میشود که میتوانید چند کلمه ار متن ترانه مورد نظرتان تایپ کنید تا برنامه آهنگ و متن ترانه آهنگ هایی که با عبارت وارد شده همخوانی دارد را برای شما نمایش دهد.(براحتی از طریق این قابلیت میتوانید آهنگ هایی که فقط ترانه آنها را به یاد دارید پیدا کنید)

انزل وب

با انتخاب گزینه Download From Youtube از منو File یک کادر جستجو نمایش داده میشود که فقط کافیست آدرس ویدیو یوتیوب و نوع فایل برای دریافت را (Mpeg یا Mp3) وارد کنید تا برنامه فایل صوتی/ تصویری را با کیفیت اصلی دانلود کند.

انزل وب

برای مشاهده و انتخاب موتور جستجوهایی که نرم افزار در میان آنها فایل ها را جستجو میکند از منو File گزینه Settings را انتخاب کنید.در تب Search Engines این پنجره شما موتور های جستجو و بسایتهایی که برنامه از آنها استفاده میکند را مشاهده میکند.

انزل وب

این نرم افزار دارای یک نسخه همراه (پرتابل) و یک نسخه معمولی میباشد که میتوانید آنها را رایگان از اینجا دانلود کنید.(در صورت اجرا نشدن برنامه NET Framework 3.5 را بر روی ویندوز خود نصب کنید)

منبع:انزل وب

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

نظرات

صفحات 1 2