انزل وب

معرفی وبسایت های جالب و کاربردی – شماره۱۹

در ادامه سری ۱۹ وبسایت های جالب و کاربردی را معرفی میکنیم.

انزل وب

بسیار سریع نسخه PDF آدرس اینترنتی مورد نظر خود را دانلود کنید

قبلا نیز سرویسی برای ساختن نسخه PDF از صفحات اینترنتی معرفی کردیم اما pdfmyurl یک سرویس فوق العاد سریع و ساده برای داشتن یک نسخه PDF از صفحات اینترنتی دلخواه شما است.طریقه کار با این سرویس بسیار ساده میباشد فقط کافیست URL مورد نظر خود را وارد تا بلافصله لینک دانلود مستقیم نسخه PDF صفحه نمایش داده شود.

انزل وب

آزمایشگاه HTML 5 مایکروسافت

مایکروسافت برای اجرای HTML 5 بروی مرورگر اینترنت اکسپلورر ۱۰ خود که قرار است همراه با ویندوز ۸ عرضه شود سرمایه گذاری ویژه ای کرده است،برف اینترنتی که چندی پیش آنرا معرفی کردیم یک نمونه کوچک برای نمایش عملکرد HTML 5 بر روی اینترنت اکسپلورر بود،حال شما میتوانید از اینجا بازی و ابزار های جالب دیگری که مایکروسافت آنها را به صورت دمو معرفی کرده است را مشاهده کنید.به طور مثال مایکروسافت بازی معروف PinBal را با HTML 5 ایجاد و بر روی وب منتشر کرده است.

انزل وب

از عکس های قدیمی تصاویر سه بعدی و متحرک بسازید

stereo mator سرویسی جالب برای ایجاد تصاویر gif و ۳d از ۴۰,۰۰۰ عکس قدیمی جمع آوری شده از کتابخانه عمومی نیویورک است،فقط کافیست عکس مورد نظر خود را انتخاب و سپس شروع به متحرک یا سه بعدی سازی آن کنید.

انزل وب

طناب را ببرید و شیرنی را آزاد کنید

بازی cuttherope یکی از بازی های محبوب و اعتیاد آورد همانند Angry Birds مخصوص گوشی های هوشمند بود اما مایکروسافت بتازگی این بازی را تحت وب و با استفاده از HTML 5 برای کاربران اینترنت منتشر کرده است،شما میتوانید cuttherope را در همه ی مرورگرها اجرا و بازی کنید اما مایکروسافت میگوید که این بازی با مرورگر IE9 سازگارتر و بهینه شده تر است.

انزل وب

آنلاین توسط CSS3 پترن ایجاد کنید

پترن یا همان الگوها یکی از عناصر تاثیر گذار برای دادن جلوه گرافیکی به وبسایت و وبلاگ ها هستند و بیشتر اوقات به صورت عکس در بک گراند صفحات وب قرار میگیرند،اما شما میتوانید توسط ابزار آنلاین patternizer پترن دلخواه خود را با CSS3 ایجاد و سپس کد آنرا دریافت کنید.

انزل وب

پایگاه ای غنی برای دانلود آیکن

آیکن ها امروزه در طراحی،وب و.. بسیار پرکاربرد هستند.اگر به دنبال آیکن خاصی میباشد اما با جستجو در موتور جستجو های مختلف به نتیجه ای نمی رسید بهتر است سری به iconspedia بزنید.این وبسایت دارای یک مرجع خوب و غنی از آیکن است و با جمع آوری و دسته بندی آیکن ها در سایز و گروه های مختلف، پیدا کردن آیکن با اندازه دلخواه را بسیار ساده نموده است.

انزل وب

شما نیز میتوانید وبسایت و سرویس های جالب و کاربردی که سراغ دارید را در قسمت نظرات معرفی کنید.

معرفی و گردآوری:انزل وب

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

تکنولوژی هولوگرام و هولوگرافی چیست؟ بررسی کاربردی آن در ایران و جهان
تکنولوژی هولوگرام و هولوگرافی چیست؟ بررسی کاربردی آن در ایران و جهان
آموزش روش ساخت عکس سه بعدی (3D)
آموزش ۳ روش ساخت عکس سه بعدی (۳D)
انزل وب
گجت و ابزار های جدید – سری ۵
انزل وب
ویندوز ۸ تنها محصول شگفت انگیز و جدید مایکروسافت نیست!

نظرات