انزل وب

امتحان کنید:منو جدید در موتور جستجو گوگل

با انتشار شبکه اجتماعی گوگل پلاس،بزرگترین موتور جستجو جهان نیز شاهد تغییراتی مانند اضافه شدن ظاهر و تولبار جدید،ابزارهای ویژگی های اجتماعی همچون Search Plus و.. بود.

انزل وب

به گزارش State of Search reports گوگل در حال آزمایش و اضافه کردن یک منو جدید به موتور جستجو خود است که ابزار به اشتراک گذاری (Share)،اعلان ها (notification) گوگل پلاس و قسمت اکانت را که در تولبار مشکی بالای صفحه موتور جستجو گوگل قرار داشت حذف میکند و آنرا به صورت مستقل در قسمت بالا صفحه قرار میدهد.

انزل وب

شما نیز میتوانید توسط ترفندی که در ادامه معرفی میکنیم این منو جدید را به موتور جستجو گوگل و تمامی سرویسهای آن اضافه کنید.

شما برای انجام اینکار به کنسول Developer مرورگر خود نیاز دارید.برای نمایش این ابزار در مرورگر گوگل کروم کلید ترکیبی CTRL + SHIFT + I نگه دارید،در فایر فاکس CTRL + SHIFT + K را نگه دارید ،در اینترنت اکسپلورر نسخه ۸ به بالا کلید F12 و سپس به تب Console را انتخاب کنید و در سافاری CTRL + ALT + I و سپس تب Console را انتخاب کنید.

سپس کد موجود در این فایل را کپی و در صفحه کنسول Developer وارد کنید و سپس دکمه Enter را فشار دهید تا صفحه Refresh و تغییرات اعمال شوند.(اگر از دامنه Google.co.uk استفاده میکنید google.com درون کد را به google.co.uk تغییر دهید)

انزل وب

در نهایت شما میتوانید این منو جدید گوگل را مرورگر خود مشاهده کنید.

انزل وب

باید امیدوار بود که گوگل با ایجاد اینگونه تغییرات،ساختار ساده خود را همچنان حفظ کند و با تغییرات و اضافه نمودن ویژگی های متعدد باعث نارضایتی کاربران نگردد.

منبع:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش حذف و غیر فعال کردن نمایش نتایج شخصی سازی شده در گوگل
آموزش حذف و غیر فعال کردن نمایش نتایج شخصی سازی شده در گوگل
حذف اطلاعات از اکانت گوگل
آموزش کامل ۴ روش حذف اطلاعات از اکانت گوگل برای حفظ حریم شخصی
راهنمای تبلیغات در گوگل و معرفی مزایای گوگل ادوردز
حذف اکانت جیمیل
چگونه جیمیل را پاک کنیم ؟ حذف اکانت جیمیل ، گوگل پلاس و گوگل پلی به صورت دائمی

نظرات