انزل وب

محاسبات جادویی:طرحی دیگر برای ایجاد رابط کاربری مجازی

محاسبات جادویی (Magical Computing) یک طرح مفهومی بر پایه محاسبات ابری است و به طور کلی گسترش،مخفی و استاندارد سازی تمامی دستگاه های دیجیتالی که ما در آینده و اکنون از آنها استفاده میکنیم و بر پایه محاسبات ابری میباشند را مطرح میکند.

انزل وب

برای اجرای این طرح از یک گجت خودکار مانند به نام Activator PC استفاده میشود که به شما این امکان را میدهد تا ابزار الکتریکی مورد نظر خود (دسته بازی،موس،نمایشگر و.. ) را به صورت مجازی بکشید و بلافاصله از سطحی که بر روی آن طرح اولیه را ایجاد نمودید به عنوان یک گجت استفاده کنید.

انزل وب

در واقع کاری که شما توسط این قلم انجام میدهد تبدیل جادویی هوا به یک گجت (با تزریق ذرات هوشمند) و فعال کردن نرم افزار و ویژگی ها با توجه به نیازهایتان است.

انزل وب

ممکن است فکر کنید که با توجه انبوه رابط های کاربری فیزیکی که اکنون در زندگی ما یافت میشوند به کارگیری گجت های مجازی آن هم توسط هوا و یک قلم الکتریکی اتفاقی  بیش از حد بعید است،اما اگر به پروژه های تحقیقاتی همچون Invoked Computing و OmniTouch توجه کنیم میبینیم که تحقق چنین طرحهای مفهومی بسیار به حقیقت نزدیک شده است و امروزه رابط های کاربری مجازی کم کم در حال توسعه و رشد میباشند.

انزل وب

منبع خارجی:yankodesign

ویرایش و ترجمه:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات