انزل وب

معرفی وبسایت های جالب و کاربردی – شماره۲۰

در ادامه سری ۲۰ وبسایت های جالب و کاربردی را معرفی میکنیم.

انزل وب

 

فید ریدر پارسی

آپالند یک ابزار بسیار قدرتمند و در عین حال با کاربری ساده می باشد که برای دریافت اطلاعات از سرتاسر دنیا استفاده می شود و در ضمن این می توان از آپالند برای پیدا کردن محتوای مناسب برای کلاس های زبان از قبیل لکچر و موضوعات بحث استفاده کرد.آپالند اطلاعات را از سایت های بسیار زیادی جمع آوری می کند که در این اطلاعات در قالب Rss /Atom می باشند و شما می توانید یک منوی شخصی از علایق خود داشته باشید که ما به آن favmenu™ می گوییم.

آپالند به شما این امکان را می دهد که اخبار و اطلاعات دیگر را به روشی بسیار عالی در ۷ زبانه ارائه می دهد. شما می توانید این زبانه ها را کنترل کنید و آنها را ببندید یا زبانه جدیدی باز کنید.آپالند همچنین یک سیستم کنترل پنل بسیار کارامد و جالب را به نام curtain™ ایجاد کرده است. هر چیزی که با آن احتیاج دارید بر روی این کنترل پنل وجود دارد از قبیل دعوت دوستان نتظیم منو و غیره.[معرفی شده توسط:hossein]

انزل وب

بزرگترین تصویر پانورامایی که تا کنون دیده اید

تصاویر پانوراما (عکس‌های سراسرنما) با دید کلی که از محیط به ما نشان میدهند به اندازه کافی جذاب هستند،حال وبسایت sevilla111 تصویر پانورامای عظیمی از شهر sevilla اسپانیا تهیه کرده است که دارای ۱۱۱ میلیارد پیکسل میباشد و به نوعی یک رکورد در عکسهای پانوراما محسوب میشود.بدین ترتیب شما هر چقدر در این عکس زوم کنید به طرز شگفت انگیزی جزئییات بیشتری نمایان میشوند.

انزل وب

مجموعه ای کامل ۱۰۰ علایم تصویری

Pictograph (علایم تصویری) با نمایش نماد مرتبط با موضوع مورد بحث یک راه عالی برای انتقال مفهوم هستند،وبسایت thenounproject مجموعه کاملی از ۱۰۰ Pictograph را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده است که شما میتوانید از آنها در طراحی،مقاله های خود و.. استفاده کنید.

انزل وب

از Timeline پروفایل فیس بوک خود فیلم بسازید

نوار زمان (Timeline) تا چند وقت دیگر برای همه کاربران فیس بوک فعال خواهد شد و بسیاری نیز اکنون از این قابلیت جدید فیس بوک استفاده میکنند،اگر میخواهید از خط داستان فعالیت خود در فیس بوک یک فیلم جالب ایجاد کنید سرویس timelinemoviemaker اینکار را در عرض چند ثانیه برای شما انجام میدهد.(برای استفاده باید اجازه دسترسی سرویس به پروفایل خود را بدهید )

انزل وب

یک تخته آنلاین برای پین کردن نوشته ها

pinterest یک تخته آنلاین مجازی میباشد که به شما اجازه میدهد تا مطالب و نکات جالبی را که در وب با آنها مواجه میشود را بر روی این سایت Pin کنید و آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید.همچنین میتوانید pinboard دیگر کاربران را مشاهده کنید و درباره آنها نظر بدهید یا اینکه از طریق جستجو پین بوردهای ایجاد شده مرتبط با عبارت جستجو شده را مشاهده کنید.

انزل وب

عکسهای سگ خود را با دیگران به اشتراک بگذارید

dogsly یک سرویس جالب برای دوستداران سگ میباشد که اشخاص میتوانند عکسهای سگ مورد علاقه خود را با دیگران به اشتراک بگذارند و یا به عکسهای دیگر سگها رای دهند.با دریافت App مخصوص این سرویس میتوانید بلافاصله با گوشی خود از سگتان عکس بگیرید و آنرا با یک توضیح در این سرویس آپلود کنید.

انزل وب

شما نیز میتوانید وبسایت و سرویس های جالب و کاربردی که سراغ دارید را در قسمت نظرات معرفی کنید.

معرفی و گردآوری:انزل وب

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

بهترین روش های جستجو و دانلود نسخه قدیمی برنامه های اندروید و آیفون
بهترین روش های جستجو و دانلود نسخه قدیمی برنامه های اندروید و آیفون
10 حالت جالب و کاربردی اندروید که باید از آن استفاده کنید !
۱۰ حالت کاربردی و فوق العاده اندروید که باید از آنها استفاده کنید !
خاموش کردن آلارم با صدا
خاموش کردن زنگ هشدار ساعت گوشی اندروید به وسیله صدا و فرمان صوتی
ترفند کاربردی قابلیت مزاحم نشوید اندروید
۳ ترفند کاربردی برای استفاده از قابلیت مزاحم نشوید اندروید

نظرات