انزل وب

لباسهای رباتیک،تبدیل کننده ما به ابر انسان

Seiji Uchida در سن ۲۸ سالگی از کمر به پایین فلج شد،اما اکنون وی با کمک یک لباس و پوشش رباتیک به نام HAL (هیبرید کمک کننده اندام) که توسط دوستش ساخته شده قادر است راه برود و رویای خود را که بالا رفتن از کوه است تحقق ببخشد.

انزل وب

تصویر بالا یکی از مدلهای صنعتی این نوع ربات میباشد که اما تصویری که در پایین مشاهده میکنید همان لباس رباتی است که Uchida و دوستش برای بالا رفتن از کوه ایجاد نمودند.

انزل وب

این لباس رباتیک با حس کردن پالسهای ماهیچه های بدن فرد پوشنده و تبدیل آنها به نیروی حرکتی کار می کند.همچنین با پوشیدن این لباس،فرد بسیار قدرتمند تر از قبل میشود به طوری که وی قادر است شخص دیگری را براحتی در پشت خود حمل کند.

انزل وب

پیش تر Ekso که یک نمونه مشابه از اینگونه لباس های رباتیک بود را معرفی کردیم علاوه بر اینکه بر طبق آخرین اخبار ارتش نیز در حال ساخت لباسی است که سربازان در میدان جنگ بسیار قدرتمند و پر توان تر از قبل میکند.اینطور که پیداست لباسهای رباتیک در آینده ما میتوانند نقش بسازیی داشته باشند و  تبدیل شدن هر انسان به چیزی شبیه به Iron Man رویایی دست یافتنی است.

منبع خارجی:zmescience

ویرایش و ترجمه:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

انزل وب
گجت و ابزار های جدید – سری ۴
انزل وب
گجت و ابزار های جدید – سری ۳
انزل وب
انسانهای پرنده در آسمان نیویورک
انزل وب
بلندترین ربات انسانما جهان توسط ژاپنی ها ساخته میشود

نظرات