انزل وب

چگونه به اکانت هک،قفل و فراموش شده خود دسترسی پیدا کنیم – قسمت دوم:جیمیل

پس از آموزش طریقه بازیابی اکانت فیس بوک،اینبار در قسمت دوم طریقه بازیابی اکانت هک،قفل و یا فراموش شده سرویس ایمیل جیمیل (Gmail) را آموزش میدهیم.

انزل وب

آپدیت پست ۹۴/۳/۲۶ : پاسخ به مشکلات معمول و بررسی روش های جدید

– در صورتی که بخشی از اطلاعات در مورد اکانت خود مانند : آخرین پسورد یا یکی از پسورد های،آخرین زمانی که وارد اکانت خود شده اید و از آن استفاده کرد،زمان ایجاد اکانت،نام ۴ گروه که در ایمیل خود ایجاد نمودید و یا نام و آخرین باری که از سرویس های گوگل که متصل به این اکانت بود استفاده نموده اید را به خاطر دارید به فرم بازیابی اکانت گوگل مراجعه و مرحله به مرحله اطلاعات و سوالاتی را که گوگل از شما میبرسد به صورت دقیق یا به صورت تقریبی پاسخ دهید و درخواست بازیابی ثبت کنید و منتظر بررسی و جواب گوگل بمانید. بر برخی از مراحل دانستن برخی از اطلاعات مثل آخرین پسورد یا ایمیل پشتیبان واجب نیست و شما میتوانید از برخی مراحل عبور کنید.

 

– در صورتی که مشکلی با پسورد،نام کاربری (Username) و یا مشکلی با ورود به اکانت جیمیل خود دارید به لینک انتخاب مراحل بازیابی و ریست کردن پسورد گوگل مراجعه کنید،سپس متناسب با مشکل خود یکی از گزینه ها را انتخاب کنید و توسط اطلاعات کمکی (ایمیل پشتیبان،کد تایید تلفنی و..) اکانت خود را مجددا باز و فعال کنید.

 

– در قسمت راهنما گوگل مشکلات رایج و طریقه حل آنها توسط گوگل جمع آوری و به صورت مرحله به مرحله به همراه لینک های مربوطه و مورد نیاز برای حل مشکل توضیح داده شده است که میتوانید برای دسترسی مجدد و رفع مشکل اکانت شما موثر باشد.

 


نکته:ایمیل ها برای هکرها یک بانک اطلاعاتی عالی محسوب میشوند زیرا حاوی اطلاعاتی همچون تماس ها،آدرس،پیغامهای خصوصی،پسورد دیگر سرویس ها که توسط ایمیل برایتان ارسال شده است،در بعضی موارد اطلاعات بانکی و مالی شما و.. هستند که هکر میتواند براحتی از آنها سو استفاده کند.از این رو پیشنهاد میشود که اینگونه اطلاعات مهم را هیچگاه در Inbox سرویس ایمیل خود قرار ندهید و پس از مشاهده آنها را پاک و یا به مکانی دیگر انتقال دهید.برخی از راه های ارسال امن ایمیل را از اینجا مطالعه نمایید،همچنین میتوانید روشهای ایجاد نسخه پشتیبان از اکانت جیمیل را در اینجا مشاهده کنید.

بازیابی اکانت جیمیل

ابتدا وارد صفحه اصلی سرویس جیمیل شوید،سپس در پایین پنل سمت راست بر روی گزینه Cant Access your account کلیک کنید.

انزل وب

در صفحه بعد ایمل آدرس جیمیل خود و یا فقط نام اکانت جیمل خود را که میخواهید آنرا بازیابی کنید وارد و بر روی دکمه Submit کلیک کنید.

انزل وب

کد امنیتی را وراد و بر روی دکمه Continue کلیک کنید.

انزل وب

در صفحه بعد شما دو گزینه برای بازیابی مشاهده میکنید:

گزینه اول:بازیابی ایمیل به وسیله ایمیل پشتیبان (Recovery Email) که هنگام ثبت نام آنرا معرفی نمودید.

انزل وب

گزینه دوم:بازیابی ایمیل به وسیله کد امنیتی که به شماره تلفن شما SMS میشود و یا اینکه توسط تماس تلفنی برایتان خوانده میشود.

انزل وب

گزینه اول دارای تعداد مراحل کمتر و سرعت بیشتر  و گزینه دوم دارای تعداد مراحل بیشتر و امنیت بهتری است.

به دلخواه یکی از دو گزینه را برای بازیابی انتخاب و بر روی دکمه Continue کلیک کنید.(ما در اینجا بازیابی توسط ایمیل آدرس پشتیبان را آموزش میدهیم)

در صفحه بعد پیغامی مبتنی بر ارسال ایمیل (یا کد امنیتی) را مشاهده میکنید.

انزل وب

به Inbox ایمیل آدرس پشتیبان خود مراجعه و ایمیلی را که گوگل برای شما ارسال نموده است را باز کنید،سپس بر روی لینک بازیابی (لینکی که در ابتدا پیام قرار دارد) کلیک کنید.

انزل وب

به صفحه جدیدی منقل خواهید شد که میتوانید یک پسورد جدید برای ایمیل آدرس خود تعیین کنید،پس وارد نمودن پسورد جدید و تکرار آن بر روی دکمه Reset Password کلیک کنید.

انزل وب

در نهایت پیغامی مبتنی بر موفقیت آمیز بودن عملیات تغییر و بازیابی پسورد مشاهده خواهید کرد که بدین معناست که اکانت با پسورد جدید در اختیار شما قرار دارد.پیشنهاد میشود که با کلیک بر روی گزینه Review my recovery info اطلاعات بازیابی خود را دوباره چک کنید و برای احتیاط بیشتر آنها را تغییر دهید.

انزل وب

منبع آموزش:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام
بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام
انزل وب
چگونه به اکانت هک،قفل و فراموش شده خود دسترسی پیدا کنیم – قسمت سوم:یاهو
انزل وب
چگونه به اکانت هک،قفل و فراموش شده خود دسترسی پیدا کنیم – قسمت اول:فیس بوک

نظرات

  • علی اسدی says:

    سلام .من اکانت جیمیلم رمزش یادم رفته شماره تلفنی که دادم هم الان فروختمش ولی ایمیل بازیابی رو دارم ولی مشکلم برای ورود به حساب گوگل اینه که از من در مراحل بازیابی حساب اصلا ایمیل بلازیابی رو ازم سوال نمیکنه که بخوام از طریق ایمیل بازیابی حسابم رو بازیابی کنم. لطفا راهنمایی کنید ممنونم

  • بی نام says:

    کسی میتونه اکانت بازی فری فایر را برگردونه(بک بزنه)واقعا نیاز دارم اکم تبر شده

  • عارف اسماعیل زهی says:

    رمز جیملم را دوزیدند

  • داود says:

    سلام اکانت جیمیل من هک شده تمام اطلاعاتش هم عوض شده جیمیل پشتیبانی و شماره تماس پشتیبانی همرو عوض کردن باید چیکارکنم.

  • محمد says:

    سلام وقتتون بخیر من یک اکانت دارم که اینستاگرام بسته اش میشه کاری کرد

  • Hassan says:

    اگر ایمیل را فراموش کردین فعال است و گمشده فقط کافی است مشخصات اکانت کامل را داشته باشی میشه برگردان با تجربه خودم کسب کردم .
    من اکانت خودم بعد از سه سال توانستم اکانتم برگردانم او موقع زیاد به برگرداندن اکانت خود نبودم پسورد ایمیل فراموش کردم تاریخ ساخت نداشتم فقط تنها چیز یاد داشتم ایمیل بود که اون بدردم نمی‌خورد به گوگل پیام دادم ولی گوگل جیمیل من قبول نکرد تنها فکری به ذهنم رسید به سوپرسل با اکانت جدید پیام دادم
    خوشبختانه اکانت قدیمی بود با اکانت دیگه گم کردم فرند بود بر چسب اکانت با لول اکانت و اسم قدیمی اکانت تغییر ندادم دادم به سوپرسل و تاریخ آخرین وار سنگین که من دوستانم بودم و اسم کلنی که فعال بودم وگفتم لیدر کلن بودم دادم به محاسبه ریاضی که کردم دادم خود روبات سوپرسل از اطلاعات دادم خوشش آمد.
    در ضمن کسایی که این متن را می‌خوانند اشتباه نفهمند فقط صاحب اصلی که این اطلاعات را دارد می‌تواند اکانتش را برگرداند مثال :اسم دهکده الان یا اگر تغییر دادی اسم قدیم ،برچسپ دهکده گمشده مثال:#ABCD1234,سطح لول اکانت ،تاریخ ساخت،اسم مدل ها(دستگاه = تلفن )استفاده کردی ، اسم کشور و شهر اکانت ساختی ، خرید جم گوگل پلی ، دهکده شما در چه (قبیله=کلن) بود یا نبود میخواد و در آخر سوپر سل یک حساب جدید
    یا همان ایمیل جدید میخواد و میگه دو بار جیمیل بفرست بخاطر مطمئن باشد که جیمیل جدید میفرستی درست است که تایید کند بازی کلش اف کلنز را انتقال بدهد در (حساب جدید یا همان ایمیل) داخل پرانتز نوشتم هر دو یک معنی می‌دهد که مطلب درست بگیرید ,اگر همه اینها را داشته باشید، یک اکانت جدید میسازی که هیچ کلش بهش وصل نباشه اگر با اکانت دیگری فعال است استفاده میکنی پیام بفرستی به سوپرسل احتمال زیاد هر دو اکانت از دست می‌دهی یا یکی از اکانت ها را میشه دوباره برگرداند ولی سخته ، سعی کنید با اکانت جدید پیام بدید ،این چیزها من یاد داشتم نوشتم ، بعضی اکانتها خیلی راحت سوپرسل پیدا میکنه بر می‌گرداند به صاحب اصلی بعضی اکانت ها نمیشه برگردان حتی مشخصات کامل داشته باشی، یک مطلب مهم هیچ وقت از کسی اکانت رایگان نگیرید بعضیها می‌نویسن اکانت رایگان میدهم دارم میرم خدمت سربازی یا دانشگاه یا بازی نمیکنم آنها اکانت رایگان نمی‌دهند بلکه اکانت دیگری شما هک میکند، من اکانت ها زیادی آزاد کردم خیلی کم نتوانستم آزاد کنم چون یک شخص که من برایش کمک کردم اسم شهر ساخته بود دقیق بلد نبود یا فراموش کرده بود کدام شهر ساخته یا دا شت اطلاعات اکانت کسی دیگری بهم میداد درست کنم یا خواسته از من سو استفاده کنه اکانت دیگری به نام خودش درست کنم ،من اطلاعات ایمیل و پسورد از آنها نمیگرفتم از طریق چت به آنها متن و عکس می‌فرستادم که یاد بگیرند که خودشان بعدها اگر مشکلی برایشان پیش بیاد بتواند خودش حل کند. همان قدر تجربه داشتم بلد بودم گفتم
    و از آنها هیچ پولی دریافت نکردم بعضی روزها بود امتحان داشتم از وقتم گذشتم جواب طرف دادم .
    هیچ وقت ایمیل و پسورد به کسی ندهید حتی اگر بهترین دوستت باشد ولی کسی دارید و تجربه داره از نزدیک کمک بگیرید، ولی موقع خواستید پسورد بنویسد دور از دست طرف بنویسید برای خودتون خوبه.
    موقع به سوپرسل پیام می دهید اگر جواب درست ننویسید و کوچیکترین اشتباه باعث میشه سوپرسل شک کند .
    و سوپرسل این پیام می‌فرسته حساب شما به دلیل تلاش های فیشینگ حساب برای ۳۱ روز ممنوع شده است. تکرار تخلفات منجر به ممنوعیت دائمی حساب شما خواهد شد.
    الانم خودم اینجا پیام میدم دارم اطلاعات خودم قوی میکنم و چیز یاد دارم به بقیه میگم
    من صاحب این وبلاگ نیستم بنده اهل افغانستان هستم در فنلاند زندگی میکنم و متولد ایران هستم
    دوستان اکانت خود را از دست دادن اگر نتوانستی اکانت خود را برگردانید ناراحت نشوید شاید قسمت همین بوده بازی نکنید بروید به درس زندگی برسید و زندگی جدیدی شروع کنید .
    من خودم دفعه اول اکانت تانهال ۱۲ مکس کاپ لجن از دست دادم اون موقع آبدیت تانهال سیزده نبود و اکانتها دیگه هم داشتم دلیت اکانت زدم به دلایلی هیچ وقت ناراحت نشدم دوباره از نوع اکانت جدید ساختم الان تانهال چهارده مکسم اکانتهای زیادی دارم منظور من زیاد خودتون ناراحت نکنید بخاطر بازی.
    یک چیز مهم بگم برای او دسته کسای که فکر می‌کنند زرنگ هستند و تنها هدفش اکانت هک کردن است فکر نکنید با چهار تا کلمه بتوانی اکانت کسی را هک کنی یا اگر هم هک کردی و یا موفق شدی سخت در اشتباه هستید با این کار ها هیچ وقت به جایی نمی‌رسید بلکه از یک جا دیگه ضربه شو می‌خورید دیر یا سوز نداره بلاخره یه روزی میخوری اگر غیرت داری مردی این کارها بچه گونه هک کردن فراموش کن یک روزی از کاری کردی پشیمان میشی بعد اون موقع دیره فکر میکنی بیشتر مردم بازی می‌کنند چه کسی باشه بیشترین آنها از طبقه کارگر است درک کن اگر غرور مردانگی تو وجودت است از این کارها بردار ، لذت بردن موقعی میفهمی که خودت زحمت بکشیی اکانت درست کنی و ارزشش از صد تا اکانت دیگر بالاتره کسی که سختی تو زندگیش کشیده میفهمه.
    ببخشید زیاد پر حرفی کردم متن برای دو طرف نوشتم اگر جای اشتباه نوشتم ببخشید سواد به همان اندازه بود نوشتم و اگر چیزی نفهمیدی درباره متن من مطالب درباره کلش اف کلنز زیاده میتوانی از سایت ها دیگه هم بخوانی
    زندگی خوب برای همه شما خوبا آرزومندم اکانت من در سرور فنلاند MR HASSAN است

  • Aria says:

    اکانت جیمیلمو حذف کردم بعد ک دوباره بازشکردم جیمیلو زدم بعد رمزم درست زدم بعدش گوگل میگه ورود شما ب سیستم ممکن نیست و پاینش میگه .گوگل نتوانست تایید کند که این حساب متعلق به شماست. چرا اینطور شده:|

  • امین says:

    آقا سلام خسته نباشید من اکانت تان ۱۲ کلش آف کلنز دارم و خیلی برایش زحمت کشیده ام اما چند روزه وقتی واردش میشم میگه اکانت شما به دلایل امنیتی قفل شده است این یعنی چی ؟

  • هادی مزارعیان خوب says:

    سلام دوستان عزیز من هادی هستم امروز اومدم یه راه حل بدم که اکانتتون از تو قفل بودن درست کنین به واتساپ بنده مراجعه کنید ۰۹۱۶۰۹۴۹۶۴۵ همه مشکلات کلش اف کلنز یا حق

  • عبدالوهاب says:

    من گوشیمو فرمت کردم الان هم جیمیل پریده هم پیج اینستا
    الان رمز هیچکدومشم یادم نمیاد هر کاری میکنم نمتونم پیداشون کنم
    آیا راهی هست؟؟??

  • ایمان says:

    رمزه ایمیلم زدم فرموشش کردم میزنم فرموش کردم کد میخواد میگه کد برای شما ارسال شده ولی برام نمیاد لطفا راهنمای کنید

  • محمود سلطانی says:

    سلام و وقت بخیر
    من کلش م قفل شده
    الان از من unlock code میخواد
    من از کجا باید بگیرم کد رو
    ممنون میشم

  • Aliturk says:

    سلام من رمز جمیلم رو فراموش کردم لان میخام بازیابی پسورد انجام بدم وقتی میزنم فراموشی رمز ازم یه شماره میخاد شماره خودمو. میدم یه کد شش رقمی برام میاد .کدو میزنم بد ازم یه کد هشت رقمی پشتیبان میخاد چکارکنم لطفا راهنمایی کنید

  • رویا says:

    عاقا اکم کد میخواد من این کد رو از کجا بیارم ? تاریخ ساختم یاد ندارم جیمیلش و اینا بناممه اسم قبلی و شهری ک ساختمم میدونم

  • پوریا says:

    اگه کسی بلده راهنمایم کنه به این شماره در واتساپ پیام بده اکانت کلشم قفل شده ۰۹۹۰۲۲۸۲…

  • پوریا says:

    اگه کسی بلده راهنمایم کنه به این شماره در واتساپ پیام بده اکانت کلشم قفل شده ۰۹۹۰۲۲۸۲…

  • جوادجون says:

    چرا حسابم قفل شده کمک کنید لطفا

    • هادی مزارعیان خوب says:

      سلام دوستان عزیز من هادی هستم امروز اومدم یه راه حل بدم که اکانتتون از تو قفل بودن درست کنین به واتساپ بنده مراجعه کنید ۰۹۱۶۰۹۴۹۶۴۵ همه مشکلات کلش اف کلنز یا حق

  • امیرخان says:

    اکانت کلشم قفل شده و ازم کد ۱۲ رقمی میخاد لطفا یکی کمکم کنه

صفحات 1 9 10 11